Kära Bullen
Moderator: Redaktion
Kära Bullen
Jag är en kille på 34 somrar. Sedan jag beställde en Tesla har jag känt mig otålig och stingslig. Jag har svårt att göra annat än att läsa allt som finns att läsa – inklusive vaga rykten om kommande uppdateringar. Jag till och med tittar på Youtube-filmer om hur norrmän löser laddning när de åker på långfärd. Trots att det är nästan ett halvår tills jag har min bil.
I morse vaknade jag dessutom av en mardröm – vi hade fått vår Tesla och blev prejade på motorvägen. Skräcken i mardrömmen kom inte av att jag var orolig för min familjs säkerhet. Mardrömmen handlade om huruvida bilen hade blivit skadad.
Kära Bullen. Är jag normal?
I morse vaknade jag dessutom av en mardröm – vi hade fått vår Tesla och blev prejade på motorvägen. Skräcken i mardrömmen kom inte av att jag var orolig för min familjs säkerhet. Mardrömmen handlade om huruvida bilen hade blivit skadad.
Kära Bullen. Är jag normal?
2021 3LR | Red Multi-Coat | Ultra White | XPEL Stealth | FSD
2017 X90D | Midnight Silver | Ultra White | XPEL Stealth | FSD
Re: Kära Bullen
Du har inget att vara orolig för, detta är helt normalt. Sekten ordinerar att du lyssnar på TeslaPodden också för att gå all-in.
Kom ihåg att det inte finns några genvägar till den perfekta bilen 

Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
För att variera Bjørn kan du titta lite på Kman Auto minst lika långa och omfattande videos med mycket om ingenting och lite tesla info
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Det kanske ska poängteras att det inte är personen som skrivit inlägget som är med i Teslabjørns filmer.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Du glömde "Det är inte pojken i filmen som skrivit brevet" 
Edit: Damn Bylund var före

Edit: Damn Bylund var före

Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
..........plötsligt har man haft sin Tesla i 8 månader och rullat ~1500 mil........Va, menar Du att jag väntade i 4,5 månader!! Minns inte. Bara njuter varje kilometer!
X100 lev.14/8-18.
Skönt med en sekt där vi kollektivt kan bekräfta vårt högst normala beteende. Och nej, det är naturligtvis inte jag som har skrivit det här heller. 

Oj, förlåt! Jag tog för givet att du är Martin Timell.bullen skrev:Hmm hoppas inte frågan var personlig till mig
Förresten, nu när jag har din uppmärksamhet, vilket är bästa fabrikatet på multiverktyg? Bosch?

Levererad 10 mars 2016
S85D | Titanium | Panorama | 19" standard | Svarta Next gen | Matt abachiträdekor | AP | Premium interiör | Luftfjädring | Hi-fi | Köldpaket
S85D | Titanium | Panorama | 19" standard | Svarta Next gen | Matt abachiträdekor | AP | Premium interiör | Luftfjädring | Hi-fi | Köldpaket