En vit X rullade från Enskede Rackethall ca 17:30. Nån som känner igen sig? Det var nog första gången jag såg en X bortsett från vid Teslas anläggningar.
Igår strax före fyra på eftermiddagen mötte vi en mörk X i lilla Östersund... Hann knappt fatta att det verkligen var en X och därmed blev det inga bildbevis. Troligen en Norsk men inte helt säker. Rykte går om flera observationer men inga bevis...
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
På väg till kontoret i Täby på E18 norrggående spottade jag denna vita Model X med svarta fälgar. Ägaren hade pillrat bort modellbeteckningen så jag vet inte vilken sort det var. Den är påtagligt stor när man ser den i trafiken.
En bekant såg en rejält kvaddad X för ngn vecka sedan i Sthlms-området, ngn som vet mer? (tydligen i samband med en seriekrock typ)
(eller eg var det hans bekant som såg det)
En bekant såg en rejält kvaddad X för ngn vecka sedan i Sthlms-området, ngn som vet mer? (tydligen i samband med en seriekrock typ)
Ja det kan det mkt väl vara, och när jag läste det så kände jag ju igen det (minnet är inte som det borde ibland men jag skyller på "floden" av inlägg här numera haha)
Storslaget, såg min första X i det vilda idag, en vit X glida över Skanstullsbron in mot stan vid 15:30. Riktigt mäktigt. Hann tyvärr vare sig se regnummer eller fota, blev bara stående och stirrade. Fantastiskt fin.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Stannade till vid SuC i Umeå då det stod en svart model X 90D och laddade. Hade två av sönerna med och dom ville också se så vi gick ut för att kika på den. Ägaren stog där och skulle gå in på max. Jag frågade om det var ok om vi kollade på bilen. Visst sa hon, och då såg jag att det var Heidi (armbryterskan från Ensamheten) .
Model 3 LR AWD, Pearl White, Svart interiör, 19" s-däck, 18" v-däck, dragkrok. Uthämtad 18/12-2019
Besök på jobbet idag. Nu får några av mina kollegor sin första smakbit av eldrift och autopilot. Själv sitter jag på en stubbe i skogen och spanar efter helt andra saker, men känner mig nöjd över att någon ger mina kollegor möjligheten att prova ...
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.