Såg en snygg röd S i backspegeln när jag körde upp på E18 vid Stocksund ... facelift som höll på att bli skrot för att en Landcruiser (som hade företräde) höll på att ge honom en ny facelift.
Trodde att jag skulle bevittna ett äkta krocktest ...
Då hade jag nog gråtit en skvätt...
Jag slog följe med en vacker blå skapelse genom halva Göteborg idag. Precis samma bil såg jag på Eriksbergstorget i fredags. Och min fru säger att hon sett den i krokarna också.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Träffade en mycket trevlig herre med sina barn på MoS och de skulle köpa bilbarnstolar, så det var kul att jag kunde tipsa om hur det va i min bil IOM att jag hade både för småbarn med och utan Isofix samt en framåtvända monterad, som stod bredvid.
Han verkade alla fall nöjd med sin x, med titanium och 22 tummarna. Kul att jag kunde dela lite av mina erfarenheter om Tesla.
Skickat från min puckophone med Tapatalk
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Jag slog följe med en vacker blå skapelse genom halva Göteborg idag. Precis samma bil såg jag på Eriksbergstorget i fredags. Och min fru säger att hon sett den i krokarna också.
Vafals! Finns det 2 blåa facelift i vårt område. Dom som ni har bilder på är inte min..
Danni, du spottade mig i min "gamla" röda på Eriksbergstorget när frugan var godissugen.
Jag såg min första facelift idag, i mötande körfält. En röd. Snygg. Har börjat kunna känna igen teslor på avstånd, men nu såg det först ut som att något var fel när den kom närmare. Sen blev jag glatt överraskad igen.
Danni, du spottade mig i min "gamla" röda på Eriksbergstorget när frugan var godissugen.
Uppenbarligen! Börjar finnas många Teslor på Eriksberg. Och Lindholmen är väldigt tätt dagtid, av förklarliga skäl. Frugan hämtade för övrigt bara ut paket (men de har bra godis där också!).
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Uppenbarligen! Börjar finnas många Teslor på Eriksberg. Och Lindholmen är väldigt tätt dagtid, av förklarliga skäl. Frugan hämtade för övrigt bara ut paket (men de har bra godis där också!).[/quote
danni skrev:
Pasi skrev:
Uppenbarligen! Börjar finnas många Teslor på Eriksberg. Och Lindholmen är väldigt tätt dagtid, av förklarliga skäl. Frugan hämtade för övrigt bara ut paket (men de har bra godis där också!).
danni skrev:
Pasi skrev:
Gött att folk börjar fatta att Tesla is the shit. Min fruga brukar också skylla på paket
Kanske börjar komma lite Teslor till dessa trakter igen. Såg en vit Model S med EOX I regplåten strax öster om Superchargern. Kanske besöka Ölands skördefest?
Hela familjen i bilen vinkade i alla fall och jag tror inte alla är nördar på forumet...
Stannade till vid SuC påväg tillbaka till jobbet och fick se en Model S till, en blå 70D:
DSC_0125.JPG
Fick bara 31kW nu men jag har över 80% laddat så det säger inte så mycket.
Nu är jag fruktansvärt sen på det men detta är ju Oppfinnarn. Den ser ovanligt ren och fin ut
Kanske börjar komma lite Teslor till dessa trakter igen. Såg en vit Model S med EOX I regplåten strax öster om Superchargern. Kanske besöka Ölands skördefest?
Hela familjen i bilen vinkade i alla fall och jag tror inte alla är nördar på forumet...
Stannade till vid SuC påväg tillbaka till jobbet och fick se en Model S till, en blå 70D:
DSC_0125.JPG
Fick bara 31kW nu men jag har över 80% laddat så det säger inte så mycket.
Ha ha, såg detta såhär nu tre veckor efter .... det är ju min bil ... och ja, vi var på Skördefesten Fre-Lö, och åt lunch samt senare bodde på Scandic hotel Fre-Lö. synd att jag missade din X när du var där. Btw, har Scandic fått igång destinationsladdaren i Kalmar nu? Höll på att installeras då.
#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22 ....
Ja precis, vi har två nedersta våningarna på första huset man kommer till om man går längs med vattnet. Tröttnade på att sköta om hus och villatomt men det här är minst lika bra. Båten ligger borta vid havsbadet.
Märklig dag idag, samtliga familjemedlemmar har nu spottat denna X vid olika tillfällen, utom jag då såklart . Det visar sig också att den ägs av en gammal ungdomskamrat
Jag har också blivit så influerad av allt snack om att vinka, att jag vinkade åt en MS ikväll, märklig. Jag har ingen Tesla och var ute med hundarna
Suck denna sekt fördriver både sans, vett och förstånd