På väg till Infracity för egen leverans ser jag en silverfärgad Tesla vid Hallonbergens centrum, Sundbyberg, idag vid 10. Bra tecken! Någon här?
Jag kapar tråden lite för lite jubileum. För två år sedan startade jag tråden med citatet ovan. Två år och snart 6000 mil senare är bilen fortfarande en dröm att köra.
Och en handfull inlägg senare på TCS är forumet fortfarande trevligast på Internet!
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
På väg till Infracity för egen leverans ser jag en silverfärgad Tesla vid Hallonbergens centrum, Sundbyberg, idag vid 10. Bra tecken! Någon här?
Jag kapar tråden lite för lite jubileum. För två år sedan startade jag tråden med citatet ovan. Två år och snart 6000 mil senare är bilen fortfarande en dröm att köra.
Och en handfull inlägg senare på TCS är forumet fortfarande trevligast på Internet!
Fantastiskt! en handfull inlägg...
Har du inte läst forumen där Bylund verkligen skriver mer än en handfull inlägg...
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
bjelke, har du trump händer? bara avundsjuk är diagnosen
Lätt avis ja , men han skriver så sjukt mycket bra saker så han är i en liga helt för sig själv
(tillsammans med några andra som oxo skriver riktigt bra saker här)
Edit: vad betyder Trump-händer? (jag hänger inte med i alla svängar om den där Trump)
Senast redigerad av Bjelke, redigerad totalt 1 gånger.
Fantastiskt! en handfull inlägg...
Har du inte läst forumen där Bylund verkligen skriver mer än en handfull inlägg...
Nej tyvärr, jag hinner inte med så mycket mer än det här forumet, och det är mest värdefullt för mig att läsa på, men det finns säkert många andra forum som är läsvärda oxo
Stor överraskning när jag i lilla Ronneby får se 2 stycken på parkeringen vid soft Center!! 1 vit och en med samma ljuvliga Deep Blue Metallic som min. Har hittills varit i splendid solo i stan. Kul med sällskap.
Tror det där var Tesla själva faktiskt. I SHL-matchen mellan Karlskrona - Brynäs (om jag minns rätt) så var Tesla och visade upp 2 st bilar.
Den vita stod parkerad mitt i rondellen ute vid arenan med lysena på.
Den blåa stod parkerad inne i arenan vid entrén.
Kanske var dessa 2 som du sen såg i Ronneby?
Överhuvudtaget ser jag fler och fler Teslor här i Blekinge. Tror de nya laddarna vid Kristianstad/Kalmar gör att fler bilar passerar här.
Såg den wrappade Teslan med regnummer SEED i stan igår. Tanken "det där ser ut som en Tesla" slår mig, men den har helt fel färg. Sedan ser jag regskylten och loggan. Inte sett en Tesla i stan på ett tag, inte ens taxin som åker runt här...
Blå Model 3 RWD LR med AP.
Nissan Leaf plus en elmoped, Gobyel.
Solceller på hela taket (ca 18kWp) och inga fossilmaskiner hemma.
Såg den wrappade Teslan med regnummer SEED i stan igår. Tanken "det där ser ut som en Tesla" slår mig, men den har helt fel färg. Sedan ser jag regskylten och loggan. Inte sett en Tesla i stan på ett tag, inte ens taxin som åker runt här...
Ska väl finnas några stycken i Växjö annars va? Får dra upp och showa lite annars!
En bra dag för en Teslatrånande nörd utan egen Tesla
Först kom en vit facelift i på jobbet
IMG_2750.jpg
Strax efter kommer ett av våra forna fotbollsproffs in med sin svarta.
Två på en dag......
Verkar var populärt att byta ruta på Model S...
Ops uttryckte mig slarvigt, Teslaägare kom in, bilen stod utanför. Vi har massor av glas, utöver bilglas
Tyvärr tror jag inte att det går få fram rutor ännu. Än mindre kalibrera kameran. Men ska kolla det
Blev idag väldigt glad av att se UBYG4S. Jag hade prick 0% i batteriet och ägaren lämnade plats. Tack! För övrigt ville jag hjälpa dig med frunken men hann inte ut!
En bra dag för en Teslatrånande nörd utan egen Tesla
Först kom en vit facelift i på jobbet
IMG_2750.jpg
Strax efter kommer ett av våra forna fotbollsproffs in med sin svarta.
Två på en dag......
Verkar var populärt att byta ruta på Model S...
Ops uttryckte mig slarvigt, Teslaägare kom in, bilen stod utanför. Vi har massor av glas, utöver bilglas
Tyvärr tror jag inte att det går få fram rutor ännu. Än mindre kalibrera kameran. Men ska kolla det
Jag fick höra av en firma som byter glas att det går bra att köpa framrutor av Tesla MEN du måste personligen komma och hämta dom på service center och betala med kort. Någon frakt eller faktura klarar dom inte av att hjälpa till med... ibland undrar man?
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Ska väl finnas några stycken i Växjö annars va? Får dra upp och showa lite annars!
Jo då, men det åker inga i tider när jag cyklar till och från jobbet. I Småland väntar vi alla snåla på Model 3 vet du
Blå Model 3 RWD LR med AP.
Nissan Leaf plus en elmoped, Gobyel.
Solceller på hela taket (ca 18kWp) och inga fossilmaskiner hemma.