Laddade ner 2.50.114 igår och fick också 5-bands Eq. Har sedan dess haft problem att alla 5 reglagen ställer om sig automatiskt till +6. Någon som sett samma sak?
Laddade ner 2.50.114 igår och fick också 5-bands Eq. Har sedan dess haft problem att alla 5 reglagen ställer om sig automatiskt till +6. Någon som sett samma sak?
Skickat från min iPad med Tapatalk
Har bett SC om hjälp med detta. Inget svar ännu. Massa leveranser....?
Mina "återställde" sig till -1,5 vid något tillfälle. Men sen har det stått kvar på samma.
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1 http://---
Hej på er alla Tesla ägare. Har just kört fast i snön utanför Åre och väntar på bärgning från Östersund. Bilen måste dras upp bakifrån och det finns inget att fästa linan i!? någon som vet har erfarenhet av att dra upp bilen bakifrån?? Tacksam för någon synpunkt snarast!!
Thomas
Hej på er alla Tesla ägare. Har just kört fast i snön utanför Åre och väntar på bärgning från Östersund. Bilen måste dras upp bakifrån och det finns inget att fästa linan i!? någon som vet har erfarenhet av att dra upp bilen bakifrån?? Tacksam för någon synpunkt snarast!!
Det finns en fästpunkt i hjulupphängningen, men Tesla rekommenderar att man drar bilen i hjulen.
Läs igenom instruktionerna i manualen. Sätt bilen i jack-mode med luftfjädringen på maxhöjd. Men ring och snacka med Tesla roadside assistance också medan du väntar.
Thomas
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Har Årebärgarn också kört fast eller...? Det är i det läget man verkligen saknar dragkrok, eller hur?
Något säger mig att det kan bli lite svårt att komma åt dessa punkter som Tesla rekommenderar. Hoppas det är Aarvåg som kommer, han är en klippa. Det finns andra bärgare som du nog bör hålla på bromsen lite tyvärr...
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
Har Årebärgarn också kört fast eller...? Det är i det läget man verkligen saknar dragkrok, eller hur?
Något säger mig att det kan bli lite svårt att komma åt dessa punkter som Tesla rekommenderar. Hoppas det är Aarvåg som kommer, han är en klippa. Det finns andra bärgare som du nog bör hålla på bromsen lite tyvärr...
Skärmklipp 2017-01-01 13.45.47.png
Jag är lite nyfiken på dina bokmärken som du har i webbläsaren...
Intressant att se vad som tilldrog sig din uppmärksamhet! Inte elbilsforum eller transportstyrelsen eller"slik ser et Zebrabatteri ut"... Men jag bjuder så gärna på det så har i början av årets synder.
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
Skärmklipp 2017-01-01 13.45.47.png
Jag är lite nyfiken på dina bokmärken som du har i webbläsaren...
Skickat från min Motorola v66 med Tapatalk
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning