Ok den bilen hörde jag talas om i MOS idag.
Hur tänker du med lågt VIN? Barnsjukdomar?
Den bil jag funderar på är den röda som finns på hemsidan.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Min hade 014xxx och verkade vara ett måndagsexemplar.
Sc gjorde en massa justeringar och bytte ut bl.a. laddlucka som gnisslade och stängde inte helt 100.
Dörrar satt snett, lister hade lossnat osv.
Som sagt var, mycket va fixat, men en del hade de inte en färdig plan för, och det skulle ev komma åtgärdsplaner fram mot sommaren, och jag kände att en bil för denna summa vill jag inte äga. Valde att köpa en s igen istället.
Men sen har jag sett andra bilar, med lägre vin som varor helt felfria.
Så det är därför jag rekommenderar att åka dit och kolla på den som du intresserar dig för innan du trycker på köpknappen.
Skickat från min Motorola v66 med Tapatalk
Wow, denna verkar ha VIN 010xxx. Om det stämmer som står i webläsaren. Då är den väldigt tidig va?
Ska absolut titta på den innan jag bestämmer mig.
Japp, det är den. Men det behöver alltså inte alls betyda att den är snabbt ihopsatt.
Kolla att dörrar lirar med skärmkanterna, dörrhandtagen och karosslinje. Är det ok, så är bilen ok ihopsatt.
Sen har vi knakande och gnisslande dörrar.
Det skulle jag kolla.
Helt otroligt att man ska behöva kolla på sånt på en bil som kostat drygt 1,7!
Såg det du beskriver på en X som MOS hade som demobil. Känns ju verkligen sådär.
Har S bilarna högre kvalitet?
Håller med om prislappen.
Är det så att det sitter snett, och man justerat i efterhand, finns det risk att det istället läcker in vatten eller damm.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Grattis samma utförande och färg som jag har. Härlig bil också bra vinterbil med super bra väghållning när det är snö och halt (varit på flera förarkurser i Kall med Audi, BMW och Porsche) var i Åre under nyåret och prövade på lite lagom.
Grattis! Supercharger är grymt! Dock tänkte jag på resan upp till Branäs att vi hade tur i Karlstad där det var två lediga Superchargers när vi kom dit. 5 min senare är det fullt och en Model S fick vänta ca 10 min på att få en ledig Supercharger så det behövs fler Supercharger till när model III börjar levereras i Sverige.
Va? I Karlstad? Där har jag aldrig sett det vara fullt.
Är de inte så att de kan bli fullt där de dagar som folk byter stuga i branäs och sälen? Kan tänka mig många vill ladda där och gärna till 100% om man ska till sälen.
Passerade Karlstad på vägen tillbaka och var tre Norgeregistrerade Model S där idag när vi laddade. Herregud vad snabbt Supercharger laddar!
Grattis! Supercharger är grymt! Dock tänkte jag på resan upp till Branäs att vi hade tur i Karlstad där det var två lediga Superchargers när vi kom dit. 5 min senare är det fullt och en Model S fick vänta ca 10 min på att få en ledig Supercharger så det behövs fler Supercharger till när model III börjar levereras i Sverige.
Va? I Karlstad? Där har jag aldrig sett det vara fullt.
Är de inte så att de kan bli fullt där de dagar som folk byter stuga i branäs och sälen? Kan tänka mig många vill ladda där och gärna till 100% om man ska till sälen.
Passerade Karlstad på vägen tillbaka och var tre Norgeregistrerade Model S där idag när vi laddade. Herregud vad snabbt Supercharger laddar!
Det är så sjukt snabbt att många jag pratar med vägrar att tro på hur kort tid jag behöver stanna för att nå till nästa laddare/resmål, dom har ju oftast hört hur lång tid det tar och hur omöjligt det är
med långresor osv