Jag såg en blå Model X i Torshälla i lördags! Den hade passerat Gökstensskolan och åkte upp mot östra torget (eller så skulle den ner mot Tors bockar). Jag vet att det finns en Model S-förare här på forumet som skulle kunnat passera Torshälla men att se en Model X där var som att se en enhörning.
Jojje167 skrev:
20161204_170357.jpg
Egen parkering i Torshälla
Nämen! Det måste varit den jag såg! Bor den i Torshälla-trakten alltså? Häftigt!
Jag gjorde ett seriöst försök att få en bild på en Tesla idag genom att åka till Signature Cars i Bangkok men ack. Alla var slut. Totalt hade dom sålt 11 st trodde han.
Han pratade om att det skulle finnas ett SC inne i stan också. Har dock inte lyckats hitta något på nätet. Ska undersöka vidare via mail.
Uppdatering kommer givetvis när jag lyckats med en bild
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Alltid lika trevligt att skjutsa sonen till kompisen. Nu var den dock både kall och inte inkopplad till Wall Charger. Det är ju ändå söndag.
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Jag såg en blå Model X i Torshälla i lördags! Den hade passerat Gökstensskolan och åkte upp mot östra torget (eller så skulle den ner mot Tors bockar). Jag vet att det finns en Model S-förare här på forumet som skulle kunnat passera Torshälla men att se en Model X där var som att se en enhörning.
Jojje167 skrev:
20161204_170357.jpg
Egen parkering i Torshälla
Nämen! Det måste varit den jag såg! Bor den i Torshälla-trakten alltså? Häftigt!
Trevligt med mer Teslafolk i trakterna. Bor själv i Slagsta!
Tre rätt och minst två aktiva här. Vid fika vid Ulriksdal. Kan se vilka tre som är rätt på bilden
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Tre rätt och minst två aktiva här. Vid fika vid Ulriksdal.
Jonenvisst, jag kände ju igen dig! Förlåt att jag inte hälsade. Det var en Pokémon ivägen!
Leeloo | Model S Plaid Juni 2023 | Ultra red | Krämvit interiör | FSD | 21" Pearl | Model 3 SR+ 2019 Prince | Model 3 Performance Mars 2019 Dementor | Model S 90D 2017 Kalle | Model S 85D 2016
Tre rätt och minst två aktiva här. Vid fika vid Ulriksdal. Kan se vilka tre som är rätt på bilden
IMG_6223.JPG
De tre rätt måste vara:
Blå Model S
Midnight Silvermetallic Model S
Röd Volvo
Resten har ju kört in med nosen först.
Eller var det något annat du menade med rätt?
Precis vad jag menade
Du får givetvis 100 poäng för det ena rätta svaret.
Hur kan man låta bli att backa in?
Senast redigerad av Pontus, redigerad totalt 1 gånger.
Det finns ju även en inbyggd funktion för Fancy parking dock inte benämnd så i Teslan.
Jag har alltid gillat "fancy parking". Medan Teslan är det nästan ett måste eftersom man ser så jäkla dåligt runtom bilen och sidorna dessutom buktar på ett vis som gör att jag sällan lyckas komma rakt mot linjerna när jag kör rakt in. Med backkameran är det mycket lättare.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Mötte jag kanske Pontus vid Stora Väsby strax innan kl 14?
Stämmer bra och då mötte jag dig
Andra lördagen i rad som jag mött en forummedlem.