Side sensor med spunk
Moderator: Redaktion
- Andreas Muller
- Teslaägare
Side sensor med spunk
Hittade ingen annan tråd kring detta, så det blir en ny. Jag älskar AP. Men de senaste dagarna uppmerksamde jag på A4 att side sensorn reagera permanent med vita gula och t.o.m. orange fält kring bilen även om det finns ingen annan bil i närheten. Det fanns tillräcklig med plats på båda sidor. Klart att filbyte fungera inte heller då. Kanske har detta att göra med saltet på bilen eller regn. Finns det någon annan som ha upplevt nogåt liknande? Skulle vara kul att höra. 

Stromare
Re: Side sensor med spunk
Blött vägbana?Andreas Muller skrev:Hittade ingen annan tråd kring detta, så det blir en ny. Jag älskar AP. Men de senaste dagarna uppmerksamde jag på A4 att side sensorn reagera permanent med vita gula och t.o.m. orange fält kring bilen även om det finns ingen annan bil i närheten. Det fanns tillräcklig med plats på båda sidor. Klart att filbyte fungera inte heller då. Kanske har detta att göra med saltet på bilen eller regn. Finns det någon annan som ha upplevt nogåt liknande? Skulle vara kul att höra.
Mina reagerar på stänk och då kan man glömma körfältsbyte med AP
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
- Andreas Muller
- Teslaägare
Re: Side sensor med spunk
Yepp blött var det ibland, men den gjorde samma sak även vid torra avsnitt.e5m1r skrev:Blött vägbana?Andreas Muller skrev:Hittade ingen annan tråd kring detta, så det blir en ny. Jag älskar AP. Men de senaste dagarna uppmerksamde jag på A4 att side sensorn reagera permanent med vita gula och t.o.m. orange fält kring bilen även om det finns ingen annan bil i närheten. Det fanns tillräcklig med plats på båda sidor. Klart att filbyte fungera inte heller då. Kanske har detta att göra med saltet på bilen eller regn. Finns det någon annan som ha upplevt nogåt liknande? Skulle vara kul att höra.
Mina reagerar på stänk och då kan man glömma körfältsbyte med AP
Stromare