Side sensor med spunk

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Andreas Muller
Teslaägare

Side sensor med spunk

Inlägg av Andreas Muller »

Hittade ingen annan tråd kring detta, så det blir en ny. Jag älskar AP. Men de senaste dagarna uppmerksamde jag på A4 att side sensorn reagera permanent med vita gula och t.o.m. orange fält kring bilen även om det finns ingen annan bil i närheten. Det fanns tillräcklig med plats på båda sidor. Klart att filbyte fungera inte heller då. Kanske har detta att göra med saltet på bilen eller regn. Finns det någon annan som ha upplevt nogåt liknande? Skulle vara kul att höra. :roll:
Stromare
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Kontakt:

Re: Side sensor med spunk

Inlägg av e5m1r »

Andreas Muller skrev:
Hittade ingen annan tråd kring detta, så det blir en ny. Jag älskar AP. Men de senaste dagarna uppmerksamde jag på A4 att side sensorn reagera permanent med vita gula och t.o.m. orange fält kring bilen även om det finns ingen annan bil i närheten. Det fanns tillräcklig med plats på båda sidor. Klart att filbyte fungera inte heller då. Kanske har detta att göra med saltet på bilen eller regn. Finns det någon annan som ha upplevt nogåt liknande? Skulle vara kul att höra. :roll:
Blött vägbana?
Mina reagerar på stänk och då kan man glömma körfältsbyte med AP
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Användarvisningsbild
Andreas Muller
Teslaägare

Re: Side sensor med spunk

Inlägg av Andreas Muller »

e5m1r skrev:
Andreas Muller skrev:
Blött vägbana?
Mina reagerar på stänk och då kan man glömma körfältsbyte med AP
Yepp blött var det ibland, men den gjorde samma sak även vid torra avsnitt.
Stromare
Skriv svar