Perfekt bakåtvänd (eller framåtvänd) barnstol för Model S. Då stolen går att rotera 360 grader blir det enklare med i -och urladdning av barn. För oss var det till stor hjälp eftersom personen som designade taklinjen på bilen inte direkt hade detta i åtanke...
Finns i Göteborgsregionen. Skickas ej.
Nypris: 5000:- (verkar som man kan hitta den för 4495:- idag)
Nupris: 3000:- eller bud.
Senast redigerad av Ghia64, redigerad totalt 1 gånger.
Jag är i Göteborgsregionen och kan frakta den till Stockholm på Söndag, om någon från civilisationen skulle slå till
Leeloo | Model S Plaid Juni 2023 | Ultra red | Krämvit interiör | FSD | 21" Pearl | Model 3 SR+ 2019 Prince | Model 3 Performance Mars 2019 Dementor | Model S 90D 2017 Kalle | Model S 85D 2016
Jag är i Göteborgsregionen och kan frakta den till Stockholm på Söndag, om någon från civilisationen skulle slå till
Grymt erbjudande som ingen från 08 området nappade på.
Då slänger jag ute den på Blocket istället, så får vi se om den är mer eftertraktad där...
Jag är åter i Kungälv under nästa vecka (åker mot Stockholm den 1-3 mars någon gång). Om nu någon är sugen.
Leeloo | Model S Plaid Juni 2023 | Ultra red | Krämvit interiör | FSD | 21" Pearl | Model 3 SR+ 2019 Prince | Model 3 Performance Mars 2019 Dementor | Model S 90D 2017 Kalle | Model S 85D 2016
Kan bara intyga att komma i och ur stolen är väldigt mycket lättare med denna stolen än andra.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.