Fartjustering av ljud i stereon
Moderator: Redaktion
Fartjustering av ljud i stereon
Hej
Har en S 2014 P85+ med ljudpaketet. Saknar att ljudet inte följer med upp och ner med farten. Nu bullrar det inte lika mycket som i min förra bil (fossil) men ändå så vore det bra att ljudet justeras upp med farten.
Har letat men kan inte hitta inställning till det. Någon som vet om det finns och isåfall hur man aktiverar det
/pontus
Använd http://--- om du vill få 8000:- i rabatt
Har en S 2014 P85+ med ljudpaketet. Saknar att ljudet inte följer med upp och ner med farten. Nu bullrar det inte lika mycket som i min förra bil (fossil) men ändå så vore det bra att ljudet justeras upp med farten.
Har letat men kan inte hitta inställning till det. Någon som vet om det finns och isåfall hur man aktiverar det
/pontus
Använd http://--- om du vill få 8000:- i rabatt
Njuter av en Modell S P85+ 2014 i härlig röd färg.
Re: Fartjustering av ljud i stereon
Adaptiv ljud finns tyvärr inte
Finns säkert på att lägga till listan det var inte så länge sedan vi fick auto dim på instrumenteringen
Finns säkert på att lägga till listan det var inte så länge sedan vi fick auto dim på instrumenteringen
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Saknar oxo denna funktion (och det har nämnts i trådar tidigare oxo) och Teslan är ju inte direkt en tyst bil vid högre farter så i just
den här bilen blir skillnaden väldigt stor mellan city-fart och motorvägsfart lixom...
den här bilen blir skillnaden väldigt stor mellan city-fart och motorvägsfart lixom...
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Är det farten vi ska justera i förhållande till ljudet? Det hade ju varit en udda men säkert spännande funktion 

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Den funktionen har jag redan, KM/H förhåller sig oftast till BPMPontus skrev:Är det farten vi ska justera i förhållande till ljudet? Det hade ju varit en udda men säkert spännande funktion

Ibland blir det så när Spotify fungerarjanni skrev:Den funktionen har jag redan, KM/H förhåller sig oftast till BPMPontus skrev:Är det farten vi ska justera i förhållande till ljudet? Det hade ju varit en udda men säkert spännande funktion
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
- Bjelke
- Teslaägare
Så fort går inte min bil!Pontus skrev:Är det farten vi ska justera i förhållande till ljudet? Det hade ju varit en udda men säkert spännande funktion

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Tack för svar.
Kanske skall önska att farten automatiskt går upp när en bra låt kommer på spotify. Kommande funktion i AP2
Kanske skall önska att farten automatiskt går upp när en bra låt kommer på spotify. Kommande funktion i AP2

Njuter av en Modell S P85+ 2014 i härlig röd färg.
Går inte din gaspedal till 11?Bjelke skrev:Så fort går inte min bil!Pontus skrev:Är det farten vi ska justera i förhållande till ljudet? Det hade ju varit en udda men säkert spännande funktion
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
- Bjelke
- Teslaägare
Ja det gör den ju faktisktPontus skrev:Går inte din gaspedal till 11?Bjelke skrev:Så fort går inte min bil!Pontus skrev:Är det farten vi ska justera i förhållande till ljudet? Det hade ju varit en udda men säkert spännande funktion

Men det räcker ändå inte, skulle behövas en PXXDL för att matcha musiken här

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19