HJÄLP Någon som vet...
Moderator: Redaktion
HJÄLP Någon som vet...
Förra veckan fanns det en svart S 90D med 19" fälgar men i övrigt all utrustning förutom sjusitsig och luftfjädring på Teslas hemsida för demobilar. Om jag inte mins fel så fanns bilen i Göteborg. Jag skulle vilja få fram vad den kostade...jag har för mig att den låg på strax under 1.090.000:-
Tesla X 75D, S P85, S 90D, X 100D, Cybertruck beställd, Polestar 2
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Re: HJÄLP Någon som vet...
När jag kollade i förra veckan så fanns det en grå 90D med nästan all utrustning och även 21" med ~500 mil för 1 073 450 kr, och en solidsvart 90D med mycket mindre utrustning för 970 250 kr. Men just den bilen du pratar om verkar jag ha missat.PHAWA skrev:Förra veckan fanns det en svart S 90D med 19" fälgar men i övrigt all utrustning förutom sjusitsig och luftfjädring på Teslas hemsida för demobilar. Om jag inte mins fel så fanns bilen i Göteborg. Jag skulle vilja få fram vad den kostade...jag har för mig att den låg på strax under 1.090.000:-
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Re: HJÄLP Någon som vet...
Jag kanske missminner mig, den grå känner jag igen som du nämner...synd att man inte gör skärmdump iblanddanni skrev:När jag kollade i förra veckan så fanns det en grå 90D med nästan all utrustning och även 21" med ~500 mil för 1 073 450 kr, och en solidsvart 90D med mycket mindre utrustning för 970 250 kr. Men just den bilen du pratar om verkar jag ha missat.PHAWA skrev:Förra veckan fanns det en svart S 90D med 19" fälgar men i övrigt all utrustning förutom sjusitsig och luftfjädring på Teslas hemsida för demobilar. Om jag inte mins fel så fanns bilen i Göteborg. Jag skulle vilja få fram vad den kostade...jag har för mig att den låg på strax under 1.090.000:-

Tesla X 75D, S P85, S 90D, X 100D, Cybertruck beställd, Polestar 2