Tibor borde kanske se till så det hängs upp en klubb-vimpel över något bord.

Moderator: Redaktion
Har flera ggr sett en svart parkerad vid Limhamns ishall kan vara den?Silious81 skrev:Hamnade bakom en svart 85 i Höllviken precis, någon här?
Möjligt, denna svängde in mot FBU-gården.leiflodde skrev:Har flera ggr sett en svart parkerad vid Limhamns ishall kan vara den?Silious81 skrev:Hamnade bakom en svart 85 i Höllviken precis, någon här?
Låter som jag. Jag bor ca 500m från Helenelunds centrum. Hör av dig om du vill kika/känna närmare på bilen.Matsson skrev:dstr - lyckades spotta dig idag igen - tror jag - det var rätt färg men jag såg bilen framifrån så jag kunde inte verifiera modellen (Silverdalsrondellen vid 17.30 tiden idag). Ja, jag bor i närheten - Drotsvägen - du då?
Det var nog min gröna S85, finns bara en i den ändan av Bålsta.kanylbullen skrev:Såg en mörk (svart?) MS svänga ut på Enköpingsvägen från ett villaområde i Yttergran, Bålsta.
Kommer gärna förbi och kikar på bilendstr skrev:Låter som jag. Jag bor ca 500m från Helenelunds centrum. Hör av dig om du vill kika/känna närmare på bilen.Matsson skrev:dstr - lyckades spotta dig idag igen - tror jag - det var rätt färg men jag såg bilen framifrån så jag kunde inte verifiera modellen (Silverdalsrondellen vid 17.30 tiden idag). Ja, jag bor i närheten - Drotsvägen - du då?
Kommer gärna förbi och kikar på bilendstr skrev:Låter som jag. Jag bor ca 500m från Helenelunds centrum. Hör av dig om du vill kika/känna närmare på bilen.Matsson skrev:dstr - lyckades spotta dig idag igen - tror jag - det var rätt färg men jag såg bilen framifrån så jag kunde inte verifiera modellen (Silverdalsrondellen vid 17.30 tiden idag). Ja, jag bor i närheten - Drotsvägen - du då?
Hah, kan förstå detdstr skrev:Jag vågade inte börja klättra på släpet för att dokumentera chassienummer...