Svårt dock att få bort en bil om inte föraren är där.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Här blev jag INTE ICEad, Tumba centrum, gratis plats i P-hus! 4 st 22 kW laddplatser. Föredömligt skyltade!
Fast jag ser ingen förbudsskylt eller liknande så det är tveksamt om det går att lappa bilar som ändå ställer sig där. Dock är det kanske fler som kommer fatta denna skylt och därmed inte ställer sig där än om det varit skyltad med T24-skylten. Det är dock tillägsinformation till parkeringen så det går kanske ändå sätta pbot?
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Här blev jag INTE ICEad, Tumba centrum, gratis plats i P-hus! 4 st 22 kW laddplatser. Föredömligt skyltade!
Fast jag ser ingen förbudsskylt eller liknande så det är tveksamt om det går att lappa bilar som ändå ställer sig där. Dock är det kanske fler som kommer fatta denna skylt och därmed inte ställer sig där än om det varit skyltad med T24-skylten. Det är dock tillägsinformation till parkeringen så det går kanske ändå sätta pbot?
Varför skulle inte det gå? Blå tilläggsskyltar gäller ju, och bryter man mot det som står på tilläggsskylten går det lappa. "Max två timmar". "Tillstånd krävs". "08-17". Etc. Behövs ingen förbudsskylt för att skapa ett undantag till P-skylten.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
tilläggstavlor, gäller bara de som är inskrivna i lagen
t.ex gäller denna
men denna behöver man inte brý sig om öht
egen erfarenhet, 2ggr p-bolaget viker ner sig direkt, felaktigt skyltat
Tilläggstavla T22 i lagen ger möjlighet att ge information med fritext, dvs skriva vad för anvisning man än vill: "Tavlan ger kompletterande anvisning som inte kan ges med någon annan tilläggstavla eller kombinationer av dessa."
Det som möjligen texten "P-skiva" skulle kunna falla på är formuleringen att anvisningen inte ska kunna ges med någon annan tilläggstavla - i det fallet skulle tilläggstavla T17 ha använts.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Nu har vi för en gångs skulle inte blivit ice:ade i Hjo. Äntligen har de satt upp tydliga skyltar. Mycket uppskattat. Tack Hjo kommun.
rsz_img_20170402_115855.jpg
Vad är definitionen på en miljövänlig elbil?
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Nu har vi för en gångs skulle inte blivit ice:ade i Hjo. Äntligen har de satt upp tydliga skyltar. Mycket uppskattat. Tack Hjo kommun.
Det var jag som föreslog dem efter att ha läst en artikel på Tesla club sweden hemsida om problem med skylten. Denna skylt kombo ska sitta på alla laddplatser tycker jag.
Tesla Model 3 LR 2024 blå
Tesla Model 3 LR 2021 vit (såld)
Ioniq 28kWh (såld)
Det var jag som föreslog dem efter att ha läst en artikel på Tesla club sweden hemsida om problem med skylten. Denna skylt kombo ska sitta på alla laddplatser tycker jag.
Mycket bra gjort av dig, och fantastiskt att de faktiskt gjorde detta. Jag föreslog Lidköpings kommun en sådan skyltning, men det blev inget av det. De målade två stora elblixtar på asfalten istället. Det hade faktiskt en viss avskräckande effekt det också.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14