Kontakt med Tesla ägare i Karlstad v.19

Här diskuteras andra tekniska frågor

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Lardog
Teslaägare

Kontakt med Tesla ägare i Karlstad v.19

Inlägg av Lardog »

Är i slutskedet av att bestämma mig för en Tesla. Behöver ta ett beslut den här veckan.
Men då jag testkörde för ca ett halvår sedan så är saker inte färskt i minnet så som kvalité på stereo hur lastutrymmet är utformat för
möjlighet till hundbur osv. Skulle även vilja att min Sambo fick se en men har inte tid eller lust att ta mig till Göteborg i veckan.
Vore därför kanon om jag kunde få tag på någon Tesla ägare i veckan i Karlstad eller i närheten som ville visa upp bilen en snabbis för mig.
Är även ny på forumet så jag vet inte vilka kontaktuppgifter jag får lägga ut men svara gärna på detta så hoppas jag vi kan lösa ett möte.
Användarvisningsbild
apkungen
Teslaägare

Re: Kontakt med Tesla ägare i Karlstad v.19

Inlägg av apkungen »

Om du inte hittar en lösning skulle jag rekommendera att ta dig till Karlstad supercharger, Våxnäsgatan 158. Där åker det förbi Teslor hela tiden. I västa fall får du prata med en norrman ;)
Användarvisningsbild
MartinP
Teslaägare

Re: Kontakt med Tesla ägare i Karlstad v.19

Inlägg av MartinP »

Om det inte är för sent så kan jag ta en tur till Karlstad i helgen. Jag är ändå i Åmål så det blir inte långt att åka - så om du bjuder på kaffe så bjuder jag på en tur i min P85D :)
Skriv svar