18" är ok, så länge man tar bort plastkåpan. Har du tänkt köra med dem på? tycker du seriöst att det ser bättre ut?
Jag tycker de är snygga.
Ja, det är inget fel på dem. Jag skulle behålla dem på, det blir ju mindre förbrukning, och eftersom jag ska ha det lilla batteriet OCH DRAGKROK så är det bara positivt.
FYP
Jag ska ha den djävla bil som kommer hit först, 18 tum eller inte, navkappslar eller inte, stort eller litet batteri dragkrok.....
Ge mig bildjäveln bara
Ser ut som frunk Teslaloggan inte sitter ordentligt fast
Dåligt föste på folien
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
registrerad i Düsseldorf. Där har Mercedes en fabrik hmm, kanske är de ute på äventyr med en inköpt testbil som kom för ett tag sen till Europa?
Det hade väl varit mer logiskt om den var registrerad i Stuttgart där Mercedes har sin R&D, jämfört med i en stad där de tillverkar skåpbilar. Men visst, det är ju inte omöjligt. Att den tillhör någon Tysk eller kanske Koreansk tillverkare är nog dock ingen vild gissning.
registrerad i Düsseldorf. Där har Mercedes en fabrik hmm, kanske är de ute på äventyr med en inköpt testbil som kom för ett tag sen till Europa?
Det hade väl varit mer logiskt om den var registrerad i Stuttgart där Mercedes har sin R&D, jämfört med i en stad där de tillverkar skåpbilar. Men visst, det är ju inte omöjligt. Att den tillhör någon Tysk eller kanske Koreansk tillverkare är nog dock ingen vild gissning.
ja, men dom kan ju inte göra det allt för enkelt för oss att gissa
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14