Kan ta prisförslag till att börja med. Ha gärna i åtanke vad Tesla tar för en uppsättning 22" då. 300 spänn och en öl på krogen funkar inte med andra ord

Moderator: Redaktion
Tja, tyvärr finns det ingen korrelation mellan nypris hos Tesla och pris på fria marknaden eftersom tillgången är relativt hög pga referral och efterfrågan är moderat. Jag fick 37 000 för ett sådant hjulsett 22” för ett halvår sedan.MrX skrev:Fått dem från Teslas referral program. Nån som är intresserad av att köpa?
Kan ta prisförslag till att börja med. Ha gärna i åtanke vad Tesla tar för en uppsättning 22" då. 300 spänn och en öl på krogen funkar inte med andra ord
Stämmerhed skrev:Ligger dessa hos Tesla SC Stockholm?
Det är mer än 300 spänn, men ligger under Teslas standardfälg, så jag avvaktar nog trots ölsugetLegato skrev:26000:- bjudet. Kanske snålt, men det är iaf en j-la massa öl på krogen
Då var det dem jag såg där igår när jag hämta mina vintersulor. Sjukt läckra!MrX skrev:Stämmerhed skrev:Ligger dessa hos Tesla SC Stockholm?
Hämtar ut dem i nästa vecka, så kan ge info och bild då.JGur skrev:Vilka däck sitter på?
Är intresserad för ett rimligt pris.
Sorry. Inget momskvitto.Johnalm skrev:Går det att fixa en faktura eller momskvitto? Bjuder 30, givet att det sitter gummi på
Sorry. För lågt. Då tar jag dem hellre självRemuz skrev:Mitt bud på 28 utan momskvitto står kvar. Men då behöver jag leverans innan vinterdäcken ska på
Bjuder 30!MrX skrev:Sorry. För lågt. Då tar jag dem hellre självRemuz skrev:Mitt bud på 28 utan momskvitto står kvar. Men då behöver jag leverans innan vinterdäcken ska på
Legato skrev:Bjuder 30!MrX skrev:Sorry. För lågt. Då tar jag dem hellre självRemuz skrev:Mitt bud på 28 utan momskvitto står kvar. Men då behöver jag leverans innan vinterdäcken ska på
Är det GY Eagle F1 Asymmetric 2 eller 3 däck?
Jag gör så att jag sätter ett pris så slipper ni ge en massa bud som jag inte släpper dem för. Priset frå bli 40k och det baserar jag på at de nästan identiska hjulen som Tesla säljer ligger på 61k. Det är med andra ord redan en rätt kraftig rabatt.Legato skrev:Bjuder 30!MrX skrev:Sorry. För lågt. Då tar jag dem hellre självRemuz skrev:Mitt bud på 28 utan momskvitto står kvar. Men då behöver jag leverans innan vinterdäcken ska på
Nej 40k är alldeles för dyrt när momsen inte kan dras IMO.MrX skrev:Legato skrev:Bjuder 30!MrX skrev:Sorry. För lågt. Då tar jag dem hellre självRemuz skrev:Mitt bud på 28 utan momskvitto står kvar. Men då behöver jag leverans innan vinterdäcken ska på
Är det GY Eagle F1 Asymmetric 2 eller 3 däck?Jag gör så att jag sätter ett pris så slipper ni ge en massa bud som jag inte släpper dem för. Priset frå bli 40k och det baserar jag på at de nästan identiska hjulen som Tesla säljer ligger på 61k. Det är med andra ord redan en rätt kraftig rabatt.Legato skrev:Bjuder 30!MrX skrev:Sorry. För lågt. Då tar jag dem hellre självRemuz skrev:Mitt bud på 28 utan momskvitto står kvar. Men då behöver jag leverans innan vinterdäcken ska på
Ifall det fortfarande är intressant så kan jag kolla däcken Legato.