Efter att ha sett bilen live hos Tesla förra veckan har jag börjat längta
och denna sida passar perfekt för att kunna dagdrömma lite om vilken wrap man ska ta denna gång.
Efter att ha sett bilen live hos Tesla förra veckan har jag börjat längta
och denna sida passar perfekt för att kunna dagdrömma lite om vilken wrap man ska ta denna gång.
Jag hänger inte riktigt med ... har vi diskuterat färg på bilar för mycket här på forumet?
Jag gillar färg på bilen (alltså inte vit, grå eller svart) och ville bara dela med mig av hemsidan som snickrats ihop där man kan prova olika färger och känna efter innan man väljer ... foliering, i mitt fall ... man kan väl lacka om bilen också, antar jag, men det är nog för extremt för mig, i varje fall.
Min X är grön idag, men vi får se om min blivande 3a blir grön också ... eller någon annan fräck färg
Röd, röd, röd blir Teslan på min uppfart,
röd röd röd är färgen den ska ha.
Allt som är rött, rött, tycker jag är vackert
och min lilla vän är Tesla 3.
Dragkrok?
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Dragkrok?
Jag ser allt i ett rött skimmer just nu, så jag är beredd att köpa en även utan dragkrok.
Gillar också röd, men med Tesla så vet man ju inte om röd kommer finnas när det är dax, inte heller till vilket pris. Det kan ju kosta 50k off menu... Då blir den svart.
Jag hänger inte riktigt med ... har vi diskuterat färg på bilar för mycket här på forumet?
Jag gillar färg på bilen (alltså inte vit, grå eller svart) och ville bara dela med mig av hemsidan som snickrats ihop där man kan prova olika färger och känna efter innan man väljer ... foliering, i mitt fall ... man kan väl lacka om bilen också, antar jag, men det är nog för extremt för mig, i varje fall.
Min X är grön idag, men vi får se om min blivande 3a blir grön också ... eller någon annan fräck färg
Jag gillar den röda, men tycker att färgen är hiskeligt dyr. Har funderat på foliering. Vad är den ungefärliga kostnaden för en helwrap med en bra folie(kvalite) och verkstad? Antar att din model X är wrappad och att du har erfarenhet?