Tesla MS vs blondin
Moderator: Redaktion
Re: Tesla MS vs blondin
och för den saken skull inte bara kvinnor och blondiner heller.nek0 skrev:Det är inte bara hybrid ägarna som gör misstag
Beställt Model 3 LR AWD den 28/4 2019 - Levererad den 24/5 2019
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
- TeslaTissel
- Teslaägare
- Kontakt:
Jeppe_E skrev:och för den saken skull inte bara kvinnor och blondiner heller.nek0 skrev:Det är inte bara hybrid ägarna som gör misstag
Osäkert om det är arrangerat??
JAg tycker personligen vi män omedelbart slutar TRAKASSERA kvinnor bara för att de är just kvinnor!
Dök upp i morse på nätet och även här.
Jag blev orolig för att hon lämnade sitt kreditkort i pumpen!nek0 skrev:Det är inte bara hybrid ägarna som gör misstag

Model S P85D,
Det är ingen som trakasserar kvinnor. Får man inte skratta när de gör fel?TeslaTissel skrev:Jeppe_E skrev:och för den saken skull inte bara kvinnor och blondiner heller.nek0 skrev:Det är inte bara hybrid ägarna som gör misstag
Osäkert om det är arrangerat??
JAg tycker personligen vi män omedelbart slutar TRAKASSERA kvinnor bara för att de är just kvinnor!
Dök upp i morse på nätet och även här.
Min "kvinna" skrattade minst lika mycket som jag. Lägger en till så även du får lite skratt.
- jeppe_sthlm
- Teslaägare
Bensin slang i bensinbil eller bensinslang i elbil?pejvic skrev:haha de där gjorde jag faktiskt i Jönköping i stressen för många år sen...
Model S Standard Range Raven
gjorde precis som han gjorde, satte dieselpumen i bilen och tankade, gjorde nåt annat och sen åkte jag. hela handtaget slets av
- jeppe_sthlm
- Teslaägare
Aj fan...Var de nöjda på macken?
Den tavlan går iallafall inte att göra med Teslan.
Antar att det är samma med övriga elbilar - att det inte går att åka iväg med sladden alltså?
Antar att det är samma med övriga elbilar - att det inte går att åka iväg med sladden alltså?
Model S Standard Range Raven
Dom ör väl designade för att ”lossa” när detta händer. Tydligen vanligare än man kan tropejvic skrev:gjorde precis som han gjorde, satte dieselpumen i bilen och tankade, gjorde nåt annat och sen åkte jag. hela handtaget slets av

Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Minns inte hela storyn men min profilbild har sitt ursprung i just en sådan här incident där han som lyckades med konststycket fick den fina plaketten med ett handtag på som "minne"chpaulin skrev:Dom ör väl designade för att ”lossa” när detta händer. Tydligen vanligare än man kan tropejvic skrev:gjorde precis som han gjorde, satte dieselpumen i bilen och tankade, gjorde nåt annat och sen åkte jag. hela handtaget slets av

Det hade även en koppling till "lång och trogen tjänst" vid en mack när han slutade där...
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
- Teslaspolen
- Teslaägare
Nepp, ingen elbil av modern fattning går att röra en millimeter med sladden istoppad.jeppe_sthlm skrev:Aj fan...Var de nöjda på macken?
Har tagit det oranga pillret https://www.youtube.com/channel/UC0intL ... G-xAvUEO-A