Model 3 spotting
Moderator: Redaktion
Re: Model 3 spotting
Körde bredvid en svart Long Range i Göteborg idag, och nej det var inte BMF 106. 

- UrbanL
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/urban10026
Var mer specifikt?Geni87 skrev:Körde bredvid en svart Long Range i Göteborg idag, och nej det var inte BMF 106.

- UrbanL
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/urban10026
Kreativ lösning för att maskera regnumret!Andersen skrev:Min Passat hade fint laddsällskap idag på Ikea i Uppsala! Påställd och hämtad igår (var tvungen att kolla).
Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
Är ju inte så svårt att få reda på de två sista dock.Surfaren skrev:Kreativ lösning för att maskera regnumret!Andersen skrev:Min Passat hade fint laddsällskap idag på Ikea i Uppsala! Påställd och hämtad igår (var tvungen att kolla).

Model 3 - LR - AWD - FSD - Midnight Silver
Japp, såg den också där.joc skrev:såg den också, vid Lundbyleden

Såg min första idag (förutom provkörningsbilarna), Nynäsvägen söder om Stockholm, grå LR. Ser snygg ut i trafik bland alla fossilhostare!
Man ska väl vara lite artig i alla fallSurfaren skrev:Kreativ lösning för att maskera regnumret!Andersen skrev:Min Passat hade fint laddsällskap idag på Ikea i Uppsala! Påställd och hämtad igår (var tvungen att kolla).

Jag har i alla fall provkört, som en av de första i landet. Roligast då var när jag gled upp jämsides med en X på motorvägen, och såg föraren hajade till när han såg vad det var för bil. Sen tryckte jag gasen i botten och försvann som en oljad blixt

MYP tillverkad 25/10 2023. Problemfri hittills!
Var också på IKEA och såg 5 st model 3 utan att det ens finns en laddare där.Andersen skrev:Min Passat hade fint laddsällskap idag på Ikea i Uppsala! Påställd och hämtad igår (var tvungen att kolla). Första Model 3 jag sett ute i naturen!
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Min hund är modell mycket större än din och jag var nära att avskriva Model 3 på grund av just det du la till grund. Men nu skitar jag i det och köper en hund hammock till baksätet och tar med han ändå. Måste av med min passat och vill ha en bra elbil - Finns bara Model 3 då i dagslägetAndersen skrev:Man ska väl vara lite artig i alla fallSurfaren skrev:Kreativ lösning för att maskera regnumret!Andersen skrev:Min Passat hade fint laddsällskap idag på Ikea i Uppsala! Påställd och hämtad igår (var tvungen att kolla).Det hade kunnat vara jag - huvudorsaken till varför det inte blev en Model 3 trots tre års väntan sitter där framför. Hund utan hatchback blir så knepigt.
Jag har i alla fall provkört, som en av de första i landet. Roligast då var när jag gled upp jämsides med en X på motorvägen, och såg föraren hajade till när han såg vad det var för bil. Sen tryckte jag gasen i botten och försvann som en oljad blixt

Model S 100D
Model 3 spotting
Samma läge för mig med en 44kgs CaneCorso som tack och lov inte drägglar!Latt skrev:Min hund är modell mycket större än din och jag var nära att avskriva Model 3 på grund av just det du la till grund. Men nu skitar jag i det och köper en hund hammock till baksätet och tar med han ändå. Måste av med min passat och vill ha en bra elbil - Finns bara Model 3 då i dagslägetAndersen skrev:Man ska väl vara lite artig i alla fallSurfaren skrev:Kreativ lösning för att maskera regnumret!Andersen skrev:Min Passat hade fint laddsällskap idag på Ikea i Uppsala! Påställd och hämtad igår (var tvungen att kolla).Det hade kunnat vara jag - huvudorsaken till varför det inte blev en Model 3 trots tre års väntan sitter där framför. Hund utan hatchback blir så knepigt.

Letar efter en bra och tålig (med tanke på vikten,) hammock.
Skriva gärna här och du Hittarp m bra/snygg/prisvärd modell Europa (helst)!
Kommer också från Passat.
Såg en på en tvärgata från där jag bor. Precis samma spec som min. Nån från här?
2023 Model Y LR Quicksilver
2021 Model 3 LR Midnight
2019 Model 3 LR Svart
Men vad katten, mötte just en till grå Model 3 vid Ulva strax utanför Uppsala! Är det nu det börjar...?
Kul, jag får väl erkänna att jag lekt med tanken. Men med två barn i baksätet så blir det lite trångt! Avundas de med utflugna barn.ippodrome skrev:Samma läge för mig med en 44kgs CaneCorso som tack och lov inte drägglar!Latt skrev:Min hund är modell mycket större än din och jag var nära att avskriva Model 3 på grund av just det du la till grund. Men nu skitar jag i det och köper en hund hammock till baksätet och tar med han ändå. Måste av med min passat och vill ha en bra elbil - Finns bara Model 3 då i dagslägetAndersen skrev:Man ska väl vara lite artig i alla fallSurfaren skrev:Kreativ lösning för att maskera regnumret!Andersen skrev:Min Passat hade fint laddsällskap idag på Ikea i Uppsala! Påställd och hämtad igår (var tvungen att kolla).Det hade kunnat vara jag - huvudorsaken till varför det inte blev en Model 3 trots tre års väntan sitter där framför. Hund utan hatchback blir så knepigt.
Men det måste ju gå att få en hundbur specialtillverkad som ryms i baksätet på ett bra sätt. Köp en begagnad bur modell större och prata med någon som kan svetsa!
- Teslaspolen
- Teslaägare
Såg min första 3:a passera i en T korsning i Trysil idag. Väldigt hastig glimt av den, men nog var det allt en Model 3! 

Har tagit det oranga pillret https://www.youtube.com/channel/UC0intL ... G-xAvUEO-A
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Tesla som kört med hemleverans men glömt berätta för dig?ippii skrev:Såg en på en tvärgata från där jag bor. Precis samma spec som min. Nån från här?

Jo jag har haft dom funderingarna också men är rädd att en sån bur antagligen blir bökig att ta i och ur bilen.Andersen skrev:Kul, jag får väl erkänna att jag lekt med tanken. Men med två barn i baksätet så blir det lite trångt! Avundas de med utflugna barn.ippodrome skrev:Samma läge för mig med en 44kgs CaneCorso som tack och lov inte drägglar!Latt skrev:Min hund är modell mycket större än din och jag var nära att avskriva Model 3 på grund av just det du la till grund. Men nu skitar jag i det och köper en hund hammock till baksätet och tar med han ändå. Måste av med min passat och vill ha en bra elbil - Finns bara Model 3 då i dagslägetAndersen skrev:Man ska väl vara lite artig i alla fallSurfaren skrev:Kreativ lösning för att maskera regnumret!Det hade kunnat vara jag - huvudorsaken till varför det inte blev en Model 3 trots tre års väntan sitter där framför. Hund utan hatchback blir så knepigt.
Men det måste ju gå att få en hundbur specialtillverkad som ryms i baksätet på ett bra sätt. Köp en begagnad bur modell större och prata med någon som kan svetsa!
Men det helt klart värt att kolla upp.

Såg igår en svart M3 i Åkersberga som passerade framför mig i korsningen... Va snygg. Synd bara att det inte var jag som satt i den.
on order MYP & MSPl
M3LR
MSLR
S85-14(såld)
Leaf 30kWh-16(såld)
Leaf 24kWh-12(såld)
Hembränt T-bränsle: https://monitoringpublic.solaredge.com/ ... /dashboard
M3LR
MSLR
S85-14(såld)
Leaf 30kWh-16(såld)
Leaf 24kWh-12(såld)
Hembränt T-bränsle: https://monitoringpublic.solaredge.com/ ... /dashboard
Vad är detta för fälgar tro?ippii skrev:Såg en på en tvärgata från där jag bor. Precis samma spec som min. Nån från här?
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Ser ut som standard aerofälgar med fälgsidorna borttagna.taliz skrev:Vad är detta för fälgar tro?ippii skrev:Såg en på en tvärgata från där jag bor. Precis samma spec som min. Nån från här?
Hyundai Ioniq 5 AWD Advanced 2023
SÅLD: Model 3 LR 2022
SÅLD: Model S 85 "veterantesla", 2014 pre AP.
SÅLD: Model 3 LR 2022
SÅLD: Model S 85 "veterantesla", 2014 pre AP.
Model 3 spotting
Knappast. Ser ut som svarta turbin, men frågan är vilka.juristen skrev:Ser ut som standard aerofälgar med fälgsidorna borttagna.taliz skrev:Vad är detta för fälgar tro?ippii skrev:Såg en på en tvärgata från där jag bor. Precis samma spec som min. Nån från här?
Skulle kunna vara dessa.taliz skrev:Knappast. Ser ut som svarta turbin, men frågan är vilka.juristen skrev:Ser ut som standard aerofälgar med fälgsidorna borttagna.taliz skrev:Vad är detta för fälgar tro?ippii skrev:Såg en på en tvärgata från där jag bor. Precis samma spec som min. Nån från här?
2023 Model Y LR Quicksilver
2021 Model 3 LR Midnight
2019 Model 3 LR Svart
Model 3 spotting
Mm nått sånt. Har tittat på andra "ph turbin" tidigare men tyckt de sett för "platta" ut, men dessa ser ju skapliga ut.ippii skrev:Skulle kunna vara dessa.taliz skrev:Knappast. Ser ut som svarta turbin, men frågan är vilka.juristen skrev:Ser ut som standard aerofälgar med fälgsidorna borttagna.taliz skrev:Vad är detta för fälgar tro?ippii skrev:Såg en på en tvärgata från där jag bor. Precis samma spec som min. Nån från här?
Med dessa samt chrome delete och tonade rutor blir den rätt cool i svart.
Nog min andra favorit efter pärlvit + standard 19".
Taliz, du har god smak. Jag har exakt samma ranking.
Möjligtvis kan jag i det svarta alternativet tänka mig mörkgråmetallic fälgar.

Möjligtvis kan jag i det svarta alternativet tänka mig mörkgråmetallic fälgar.
TM3 P svart/svart -24
TM3 P vit/vit -23, såld
TM3 LR AWD grå/vit -21, såld
TM3 LR RWD vit/svart -19, såld
14,6 kWp
TM3 P vit/vit -23, såld
TM3 LR AWD grå/vit -21, såld
TM3 LR RWD vit/svart -19, såld
14,6 kWp