faldo skrev:Hämtade upp min M3 i måndags och fick köra ca. 10 minuter innan bilen brakade ihop. Den varnade att "stability control" och "regenerative breaking" hade slutat fungerar och bilen bad mig åka in på service. Lämnade in bilen i Upplands Väsby för 4 dagar sedan och dom har inte ens kollat på bilen än när jag ringer och frågar. Tbh hade jag förväntat mig att dom skulle släppa allt dom hade för händer när jag kom in med en ny, trasig bil och åtminstone göra en snabb felsökning och meddela vad felet kan bero på.
Surt att ha väntat i 3 år på en bil som man säljer sin själ för att få råd med och när bilen går sönder efter några kilometer tar sig Tesla inte tid att ens påbörja service efter 4 dagar

Jag håller er uppdaterade om felet så fort jag vet något.
Nu kanske du förstår vad syftet var med frågan jag ställde till dig när du kom in med bilen
Vi lämnade in bilarna samtidigt, min bil fick för sig att imma igen alla rutor på 1min i 120km/h på E4an utan förvarning (som tur är har jag dashcam som bevisar händelseförloppet)
F9121F3C-BA4C-43CF-88C7-FCAD82C47F0F.jpeg
Jag fick iaf en S85D, kom hem och UMC pigtailen var sönderbränd och lös rött. SC körde ut en ny UMC, morgonen efter skulle jag in loanern och fick årets jäkla stöt när jag öppnade dörren. Provade resterande dörrar och samma där, så loanern blev hämtad av bärgare mest troligt är det jordfel någontans. Loanern hade i tillägg två trasiga dörrhandtag bak, enbart ena kunde öppnas inifrån (kul med två barnstolar)
498F0606-FCA5-4AE4-BA54-AEBBD4777EF0.jpeg
Så nu har jag en fin Peugeot 5008
Jag ringde SC för att fråga om när de tänkte titta på bilen, fick till svar att den 28/3 var första lediga tid.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.