Började med att jag la en beställning av en M3P, men när det närmade sig leverans insåg jag att den kanske skulle bli lite för liten med 2 barn i barnstol, iaf de ggr barnen åker Tesla.
Så istället la jag en beställning på en S100D, en demobil med allt på. En lite övervägning så insåg jag att steget upp till en X100D inte var alltför stort så slog till på en lagerbil innan prishöjningen

I fredags sa min säljare i MOS att bilen var på väg till Sthlm, efter det blev det knäpptyst, uppdaterat min Teslasida febrilt, och varit helt omöjligt att nå fram via telefon.
Så när jag nästan hade börjat ge upp hoppet om att få bilen innan helgen så hörde Tesla av sig idag klockan 15:00 och sa att min bil är redo i Trosta imorgon 09:00. Så med kort varsel har jag nu fixat barnvakt, hundvakt, bokat om jobbmöten, ordnat skjuts, fixat inlämning av min gamla bil etc.
Blev lovad att fakturan skulle skickas ikväll och att jag skulle ta med kvitto på betalningen. Fortfarande ingen faktura och är väl lite halvt orolig att det blir nåt strul med leveransen, men det visar sig.
Är det förresten någon som har lyckats registrera referalkod vid upphämtning, vore sjysst med lite gratis SC.
Om någon har ett bra tips för chrome delete och foliering i Mälardalsområdet vore det uppskattat.
Ok, wish me luck!