Hej,
någon som satt på solfilm på bakrutorna och någon som vet något bra ställe i närheten av Halmstad / Göteborg som har erfarenhet just med M3?
M3 solfilm på bakrutor
Moderator: Redaktion
Re: M3 solfilm på bakrutor
SolfilmsXperten i Halmstad ska göra min M3a imorgon, tror det blir den första M3:a han gör.
Jag har själv aldrig lämnat någon bil till honom, men alla jag pratat med, inklusive Thomas själv som ska göra jobbet, säger att han är grym
Jag har själv aldrig lämnat någon bil till honom, men alla jag pratat med, inklusive Thomas själv som ska göra jobbet, säger att han är grym

Model Y LR Grå med matt PPF+FSD ska säljas
Model 3 SR letar efter begagnad som andrabil
Model 3 P Highland blå beställd
Härligt,SolfilmsXperten i Halmstad ska göra min M3a imorgon, tror det blir den första M3:a han gör.
återkom gärna med bilder och vad du fick betala och om du blir nöjd..

Kan man välja hur mycket ljus de släpper igeom.. vill inte ha helsvart..
Absolut återkopplar. Jag sätter faktiskt både bakruta, sidorutor bak OCH sidorutor fram.
Hos honom kan du definitivt välja genomsläpp. Själv valde jag att låta honom bestämma vad han tyckte såg snyggast ut, så får se vad det blir. Min M3:a är vit, utan chrome delete, så tror inte det blir snyggt med för mörkt på den heller. Kan nog vara annat rent estetiskt om man har mörkare färg på bilen.
Lika dant om man inte tonar sidorutorna fram, så kan det vara snyggt att ha lite ljusare nyans bak, så det inte blir så stor kontrast mellan rutorna.
Hos honom kan du definitivt välja genomsläpp. Själv valde jag att låta honom bestämma vad han tyckte såg snyggast ut, så får se vad det blir. Min M3:a är vit, utan chrome delete, så tror inte det blir snyggt med för mörkt på den heller. Kan nog vara annat rent estetiskt om man har mörkare färg på bilen.
Lika dant om man inte tonar sidorutorna fram, så kan det vara snyggt att ha lite ljusare nyans bak, så det inte blir så stor kontrast mellan rutorna.
Model Y LR Grå med matt PPF+FSD ska säljas
Model 3 SR letar efter begagnad som andrabil
Model 3 P Highland blå beställd
Gött,
Har också beställt en vit så ska bli intressant att höra hur det blir i morgon
Har också beställt en vit så ska bli intressant att höra hur det blir i morgon

dbar skrev:SolfilmsXperten i Halmstad ska göra min M3a imorgon, tror det blir den första M3:a han gör.
Hur gick det?

Yepp med nyfiken hur gick det? Hur löste han bakrutan? Har läst att det inte är jätte enkelt och att en del kör bara halva upp till en värmeslingaskarv..dbar skrev:SolfilmsXperten i Halmstad ska göra min M3a imorgon, tror det blir den första M3:a han gör.