Fi faen vilken najs bild!ScandalPlay skrev:
Vår bilder
Moderator: Redaktion
- Bjelke
 - Teslaägare
 - Referralkod: ts.la/mikael1178

Re: Vår bilder
Alla bilder är välkomna, jag visste bara inte vilken kategori man väljer då, allmänt?HappyX skrev:Förlåt glömde det var bara för model S :S
Tudor Grå S60 Duracell svart S75D Elon Snik Y 2023 Beställd

Tjusigt. Längtar efter min också...HappyX skrev:Min nya bebis
Glad för att jag sålt min Tesla

Köpte från Tesla ett kapell till bilen när den var ny. Nu snart fyra år senare packade jag upp det för första gången. Passade perfekt och förhoppningsvis slipper man en massa pollen på den nytvättade bilen.

Installerat 13,2 kWp solceller

En teaser på nyaste uppdaterade S?+46 skrev:Köpte från Tesla ett kapell till bilen när den var ny. Nu snart fyra år senare packade jag upp det för första gången. Passade perfekt och förhoppningsvis slipper man en massa pollen på den nytvättade bilen.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.

Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Min S 85, fick den i måndags. Köpte den begagnad direkt från Tesla. Någon som vet hur många mil jag borde kunna köra/ladda. Den stod på 330 km när jag hämta den och tror den var fullt laddad.

330km bör vara runt 80-90% typicalPatrick skrev:Min S 85, fick den i måndags. Köpte den begagnad direkt från Tesla. Någon som vet hur många mil jag borde kunna köra/ladda. Den stod på 330 km när jag hämta den och tror den var fullt laddad.
Hur som helst kan du köra 25-40 mil beroende på förhållanden så som vind / slask/regn temperatur / hastighet
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se

Folierade min bil fr svart till borstad titanium i veckan som var. 
Lade till kolfiber på dörrhandtag samt i nedersta vecket på difusern ibak och i fram på de stående blanka ”luftdelarna” vid luftintaget.
Jag är jättenöjd och även sambon, som aldrig bryr sig om bilar men efter att vi sett en i detta utförande vid en SuC i norra Italien var hon helt med på noterna

Jobbet utfördes av Wrapcenter i Bredden, Uppl.Väsby.

Lade till kolfiber på dörrhandtag samt i nedersta vecket på difusern ibak och i fram på de stående blanka ”luftdelarna” vid luftintaget.
Jag är jättenöjd och även sambon, som aldrig bryr sig om bilar men efter att vi sett en i detta utförande vid en SuC i norra Italien var hon helt med på noterna
Jobbet utfördes av Wrapcenter i Bredden, Uppl.Väsby.
S90D, 2016,Folierad Titanium brushed (Obsidian Black)Såld 4/9-23
MY RWD, 2023 Quick Silver, såld 28/6-25
MY RWD LR Juniper 2025+, röd, Hämtad 14/7-23

MY RWD, 2023 Quick Silver, såld 28/6-25
MY RWD LR Juniper 2025+, röd, Hämtad 14/7-23