Oj, svarade inte i den här tråden när det blev fixat
Jo, letade genom hela nätet och ingen annan verkade ju haft problemet så bokade service i appen. Tesla ringde upp direkt men såg inget konstigt. Min kartuppdatering hade lagt av också flera veckor tidigare men de kunde inte göra något åt det, såg ut som den var redo för nerladdning. Men de skickade i alla fall vidare ärendet till nån 2nd line(?) och jag behöll bokade servicetiden.
Nån dag senare startade plötsligt nerladdningen av kartdatan igen. Troligen fixades wifi samtidigt men det tänkte jag inte på, ville bara få nere datan utan avbrott. Men efter det så funkar det, den kommer ihåg olika nät och kopplar upp sig automatiskt.
Jag antar att nån i bakgrunden petade på knappar och fick igång det. Jag fick aldrig nån återkoppling så avbokade servicetiden tillslut.
Så troligen behöver någon koppla upp sig och göra smarta saker för att få igång det.
Skickat från min Lenovo YB1-X90F via Tapatalk