Gjorde samma resa när jag beställde i somras. De där ”större namnen” har ju så att det räcker liksom.KalleL skrev:Jag var en av dem och det var delvis pga Bjelkes rekommendation här som jag hade i bakhuvudet, men även allmänt pga dina inlägg på senaste tiden. Jag funderade förut på typ Bjørn Nyland eller ABRP-Bo men de lär ju kunna köra jorden runt med sina referrals redan (om de inte ändå har fri Supercharging med nån gammal Model S).
150 gratis mil i värvningspremie
Moderator: Redaktion
Re: 150 gratis mil i värvningspremie
Tack!KalleL skrev:Jag var en av dem och det var delvis pga Bjelkes rekommendation här som jag hade i bakhuvudet, men även allmänt pga dina inlägg på senaste tiden. Jag funderade förut på typ Bjørn Nyland eller ABRP-Bo men de lär ju kunna köra jorden runt med sina referrals redan (om de inte ändå har fri Supercharging med nån gammal Model S).

- Tellus
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ove13063
När jag köpte min M3 Lr Awd så glömde jag att använda nån refferal men på tåget till stockholm ringde dom från
Tesla så jag frågade om det gick att ordna i efterhand och hon på Tesla mailade ett tomt mail där jag skulle skriva
in en refferal. Det var en kille jag kollat en hel del på youtube och skrev hans refferal i det tomma mailet som svar
och jag fick 1500 km gratis laddning. Jag sitter väl i samma båt och har inga kompisar som har råd med en tesla
och jag skriver inte så många inlägg men visst vore det kul om nån använder min refferal nån gång.
Jag är supernöjd med min bil och den är riktigt kul och skön att köra.
Tesla så jag frågade om det gick att ordna i efterhand och hon på Tesla mailade ett tomt mail där jag skulle skriva
in en refferal. Det var en kille jag kollat en hel del på youtube och skrev hans refferal i det tomma mailet som svar
och jag fick 1500 km gratis laddning. Jag sitter väl i samma båt och har inga kompisar som har råd med en tesla
och jag skriver inte så många inlägg men visst vore det kul om nån använder min refferal nån gång.
Jag är supernöjd med min bil och den är riktigt kul och skön att köra.

-
- ChristerSjo
- Teslaägare
Ange någon annas referal kod så får du 150 mil gratis SC.
M3 LR Drag 2019 Såld
M3 LR Drag 2023 feb
Zoe 2019 41 kWh
21 kWp solceller.
5 st vakuum solfångare 500L Ack.
Mitsubishi (13 A x 3) Luft-Vatten
Pelletskamin på 5kW. Effektivitet >93%.
Vedinsats 6-8 kW Effektivitete <75%
M3 LR Drag 2023 feb
Zoe 2019 41 kWh
21 kWp solceller.
5 st vakuum solfångare 500L Ack.
Mitsubishi (13 A x 3) Luft-Vatten
Pelletskamin på 5kW. Effektivitet >93%.
Vedinsats 6-8 kW Effektivitete <75%
- loftux
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/peter18116
- Kontakt:
Den står till höger i profilen, bara ta en som du vill gynna.Jonnyicehawk skrev:Hej
Jag ska beställa en bil nu, hur kan jag ta del av detta?
Model Y Performance, Midnattsskörsbärsröd, Vit interiör
Model 3 LR AWD 2019, Pearl White, Vit interiör, 18" Aero, FSD
Nissan Leaf Tekna 2013
- NiklasTesla
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/niklas60543
Jag skickade min länk till dig och min privata mailadress via PM (finns även i profilen). Varmt välkommen att höra av dig till mig inför köp om du har några frågor (Har lite tips och kört nästan 3000mil med vår Model 3 LR AWD).Jonnyicehawk skrev:Hej
Jag ska beställa en bil nu, hur kan jag ta del av detta?

Jag har också fått en!
Tack Andreas, vem du nu är...

Tack Andreas, vem du nu är...

Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.
Jag har nu också fått en av "Peter". Tack för det! 

Tesla Y LR -22 EAP
Tack för tipset! Jag glömde mata in referral i all upphetsning så jag testade det här. När jag följde länken dök det upp en sida där man väljer bil, så jag tog Model 3 - Anpassad beställning. Dök då upp en popup med stor blå "Designa Nu"-knapp och under det "Jag har en Model 3 reservation". Klickar såklart, den snurrar lite och jag kommer till min profil med min bil. Kan man se om det "tog"? Jag ser inget annorlunda på sidan?Erhafal skrev:Jag loggade in på mitt teslakonto på en dator efter att Autoplan beställt min TM3, sedan öppnade jag en flik med min kompis referal kod. Då kom det upp en knapp som sade något i stil med att jag har redan en beställning att knyta referal till och vips var det klart. Dock syntes det inte på mitt konto, men min kompis såg på sitt konto att jag gjort en referal.Ekokobonden skrev:Vi beställde en Tesla 3 igår. Idag säger en bekant som fick sin 3:a levererad för ett par veckor sedan att vi skulle ha använt hennes värvningslänk, så skulle både hon och vi fått 150 mil gratisladdning... Och chans att vinna en Roadster eller model Y...
Är detta något man kan registrera i efterhand?
Vit SR+ | Odubbade vinterhjul | Dragkrok.
Beställning lagd: 2020-03-13
Beräknad leverans: Mars
Leveransort: Malmö
Slutdestination: Näset
Nej det gick nog inte igenom.LightsOut skrev:Tack för tipset! Jag glömde mata in referral i all upphetsning så jag testade det här. När jag följde länken dök det upp en sida där man väljer bil, så jag tog Model 3 - Anpassad beställning. Dök då upp en popup med stor blå "Designa Nu"-knapp och under det "Jag har en Model 3 reservation". Klickar såklart, den snurrar lite och jag kommer till min profil med min bil. Kan man se om det "tog"? Jag ser inget annorlunda på sidan?Erhafal skrev:Jag loggade in på mitt teslakonto på en dator efter att Autoplan beställt min TM3, sedan öppnade jag en flik med min kompis referal kod. Då kom det upp en knapp som sade något i stil med att jag har redan en beställning att knyta referal till och vips var det klart. Dock syntes det inte på mitt konto, men min kompis såg på sitt konto att jag gjort en referal.Ekokobonden skrev:Vi beställde en Tesla 3 igår. Idag säger en bekant som fick sin 3:a levererad för ett par veckor sedan att vi skulle ha använt hennes värvningslänk, så skulle både hon och vi fått 150 mil gratisladdning... Och chans att vinna en Roadster eller model Y...
Man måste göra själva bokningen via refferal-länken från början.
Jättedumt då många (inkl mig) gått in och beställt vanliga vägen och väntat på att det ska komma upp ngn knapp i stil med ”ange refferal-kod” men så kom ingen och man ha kommit igenom hela vägen

Jag hade dock tur och kunna lösa det i efterhand via en hjälpsam person. PMa om du vill ha info.
Tesla Model 3 SR+ sedan sommaren 2019
You can use my referral link to get 1 500 free Supercharger km on a new Tesla:
https://---
You can use my referral link to get 1 500 free Supercharger km on a new Tesla:
https://---
- mikebike
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael72656
Jag såg inget förrän min bil hamnat i appen, d.v.s. efter leverans.
En "sales advisor" kan dock se om koden är inlagd.
Ring och kolla, är den inte inlagd kan hen lägga in den manuellt.
En "sales advisor" kan dock se om koden är inlagd.
Ring och kolla, är den inte inlagd kan hen lägga in den manuellt.
Volvo PV 544 Special 1963
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Ok, men då vet jag åtminstone att det inte är något konstigt att det inte syns något.
Bad Sales Advisorn jag haft mailkontakt med runt beställningen att lägga till i efterhand, men han hävdade att han inte kunde det... Det är ju inte hela världen så klart, men kan kolla det med dem igen när det närmar sig lite.
Bad Sales Advisorn jag haft mailkontakt med runt beställningen att lägga till i efterhand, men han hävdade att han inte kunde det... Det är ju inte hela världen så klart, men kan kolla det med dem igen när det närmar sig lite.
Vit SR+ | Odubbade vinterhjul | Dragkrok.
Som jag förstått ingen ide använda sin egen värvningslänk då man bara får 150 mil på nya då. Men byter man med någon här kan det bli 150+150 mil vardera
Jag ska lägga in en beställning närmaste veckan. Någon som också går i köptankar? Skicka gärna PM
Jag ska lägga in en beställning närmaste veckan. Någon som också går i köptankar? Skicka gärna PM
Håller med om att det är svårt att få Referral. Känner ingen som köpt eller har råd för del delen.
Med vänlig hälsning.
Christofer
Christofer
Var aktiv här och skriv vettiga saker. Det är så jag har fått mina fria SuC-mil. Det är inte så jättemånga men har i princip inte betalat på SuC alls sedan okt -19 och har fortfarande mil kvar, klarar mig nog hela våren på det jag har. Inte för att det spelar så jättestor roll, men är ändå trevligt att veta att man laddar gratis!toffa skrev:Håller med om att det är svårt att få Referral. Känner ingen som köpt eller har råd för del delen.
- KatarinaTH
- Teslaägare
Alltså, jag må vara blind, men vill inte missa något. Ska förhoppningsvis beställa inom en snar framtid, men ser inte var jag fyller i koden! Är det först efter att jag klickat på Beställ?
Du beställer genom att klicka på koden , då kommer du till teslaKatarinaTH skrev:Alltså, jag må vara blind, men vill inte missa något. Ska förhoppningsvis beställa inom en snar framtid, men ser inte var jag fyller i koden! Är det först efter att jag klickat på Beställ?

M3P 2020
MYP 2024
MYP 2024
- KatarinaTH
- Teslaägare
Tack!!!! Bara antog att man skulle skriva in det som vilken rabattkod som helst!
Ibland ser man inte skogen för alla träden (känner mig rätt dum nu)

När du väl fått din Tesla kommer du känna dig smart igenKatarinaTH skrev:Tack!!!! Bara antog att man skulle skriva in det som vilken rabattkod som helst!

M3P 2020
MYP 2024
MYP 2024
Jag missade detta också, men fick Advisorn att lägga till det i efterhand, så det går, om dom bara vill....Ekokobonden skrev:Vi beställde en Tesla 3 igår. Idag säger en bekant som fick sin 3:a levererad för ett par veckor sedan att vi skulle ha använt hennes värvningslänk, så skulle både hon och vi fått 150 mil gratisladdning... Och chans att vinna en Roadster eller model Y...
Tidigare en vit 85D med allt utom bakvända säten, nu vit Model 3 LR 2021, svart inredning + allt
Dock såg jag att mina fria mil förfallit. 2-nov hade jag 693 kWh tillgodo och i slutet på december fick jag betala. Trodde inte dom börjat med att ta bort de fria milenJerker skrev:Var aktiv här och skriv vettiga saker. Det är så jag har fått mina fria SuC-mil. Det är inte så jättemånga men har i princip inte betalat på SuC alls sedan okt -19 och har fortfarande mil kvar, klarar mig nog hela våren på det jag har. Inte för att det spelar så jättestor roll, men är ändå trevligt att veta att man laddar gratis!toffa skrev:Håller med om att det är svårt att få Referral. Känner ingen som köpt eller har råd för del delen.

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
- fth
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/fredrik8071
Har inte fria mil via referral alltid haft ett "bäst före datum" på sex månader?Pontus skrev:Dock såg jag att mina fria mil förfallit. 2-nov hade jag 693 kWh tillgodo och i slutet på december fick jag betala. Trodde inte dom börjat med att ta bort de fria milen
/fth
X90D, 7-sits monopost, Titanium Metallic, AP1, alla options
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Den småaktiga tidsbegränsningen ?Pontus skrev:Dock såg jag att mina fria mil förfallit. 2-nov hade jag 693 kWh tillgodo och i slutet på december fick jag betala. Trodde inte dom börjat med att ta bort de fria milenJerker skrev:Var aktiv här och skriv vettiga saker. Det är så jag har fått mina fria SuC-mil. Det är inte så jättemånga men har i princip inte betalat på SuC alls sedan okt -19 och har fortfarande mil kvar, klarar mig nog hela våren på det jag har. Inte för att det spelar så jättestor roll, men är ändå trevligt att veta att man laddar gratis!toffa skrev:Håller med om att det är svårt att få Referral. Känner ingen som köpt eller har råd för del delen.

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19