Model X P90 D Signature-intressen
Moderator: Redaktion
Model X P90 D Signature-intressen
Tänkte höra med er på forumet ifall det finns någon som är intresserad av förmodligen den första Model X som kom till Sverige i Augusti 2016. Bilen beställdes 2014 ”blint” innan man visste hur den skulle se ut och man fick erlägga en disposition på 263 000kr. Bilens nypris 1 700 000 kr. Utrustning , färg, svart med svarta 22 tums fälgarna, Allt förutom Ludicrous. Bilen finns för leverans i Mars 2020. Skicka intressen till laksgeorg@gmail.com
Re: Model X P90 D Signature-intressen
Det är inte första Model X i Sverige. Den första är troligen den vita Model X som registrerades 23/6 och i trafik 29/6 köpt av en känd musiker. Har själv en Signature Red Model X P90D Signature med allt utom Ludicrous.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Jag lärde mig regnummren utantill på de första Model X som levererades... Din är en av de första!
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Såg den live på ön då vi hade denna kända musiker som kund då.Svenssons skrev:Det är inte första Model X i Sverige. Den första är troligen den vita Model X som registrerades 23/6 och i trafik 29/6 köpt av en känd musiker. Har själv en Signature Red Model X P90D Signature med allt utom Ludicrous.

Jag finns i medelhavet om någon vill träffas och snacka lite strunt.

Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning

- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Om några dagar är vi mitt på Atlanten.Bjelke skrev:Kommer direkt!

Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.

- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Jahapp då får jag väl ta helikopter då...Tars skrev:Om några dagar är vi mitt på Atlanten.Bjelke skrev:Kommer direkt!

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19