Väntrum Model 3
Moderator: Redaktion
- OfarligTesla
- Teslaägare
Re: Väntrum Model 3
Har bokad pickup den 25e nu... Får vi se om den är här då :p. Hade hoppats på att få den tidigare men det var det tidigaste som gick.
Hot damn! Grattis!Rasmussen skrev:Leverans bokad! 24/2 kl12 i Malmö. Sr+, grå, drag.
När har du beställt? när fick du VIN?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Röd M3P/Svart inredning.
Reserverad 20-01-27. Beställd 20-02-01. Uppskattad leverans : Mars.
VIN 20-02-12 (682***) Regnr 20-02-19
Schemalagd leverans 20-03-11 i Stockholm
Beställde 16/11 men bytte till likadan lagerbil för några veckor sedan. Fanns ju redan VIN men fick regnr 4/2.SteinWolf skrev:Hot damn! Grattis!Rasmussen skrev:Leverans bokad! 24/2 kl12 i Malmö. Sr+, grå, drag.
-
Nu fick jag också tid! Klockan 09:00, 24/2 på Trosta.
Frågan är nu hur fasiken man ska kunna komma dit den tiden på morgonen från Nyköping
Frågan är nu hur fasiken man ska kunna komma dit den tiden på morgonen från Nyköping

Model 3 LR AWD Vit 2020 (Såld)
Skoda Enyaq 2021 (såld)
Model Y LR AWD (Levererad 18/2 2022)
Skoda Enyaq 2021 (såld)
Model Y LR AWD (Levererad 18/2 2022)
Gav mig katten på att du skulle vinna! Med hela två timmar dessutomNr740 skrev:

Grattis till er!!
Kul att det börjar röra på sig.

Kul att det börjar röra på sig.

M3P grå 2022 - såld
M3 SR+ vit 2020 - såld
M3 SR+ vit 2020 - såld
Rasmussen skrev:Gav mig katten på att du skulle vinna! Med hela två timmar dessutomNr740 skrev:
Haha

Vart i gbg är det? Inne i stan eller?
Ingen aning, hämtar i malmö:)Nr740 skrev:Rasmussen skrev:Gav mig katten på att du skulle vinna! Med hela två timmar dessutomNr740 skrev:
Haha![]()
Vart i gbg är det? Inne i stan eller?
Oh. Beställde också en av lagerbilarna men har inte hört något ännu. Får väl hoppas på info snart!Rasmussen skrev:Beställde 16/11 men bytte till likadan lagerbil för några veckor sedan. Fanns ju redan VIN men fick regnr 4/2.
Har du tilldelats reg-nr ännu? Isåfall borde det vara nära:)Killbom skrev:Oh. Beställde också en av lagerbilarna men har inte hört något ännu. Får väl hoppas på info snart!Rasmussen skrev:Beställde 16/11 men bytte till likadan lagerbil för några veckor sedan. Fanns ju redan VIN men fick regnr 4/2.
Stort grattis till alla som fått SMS.Nr740 skrev:
Är det blandat SR+ och LR eller?
Känns spontant som det är bilar från Cosmos.
Fundering: har någon med företagsleasing, fått SMS också?
Beställt 15/10 -19, Model 3 SR+, White Pearl
Japp, hämtar en LR i sthlm v9.admin skrev:Stort grattis till alla som fått SMS.Nr740 skrev:
Är det blandat SR+ och LR eller?
Känns spontant som det är bilar från Cosmos.
Fundering: har någon med företagsleasing, fått SMS också?
Ingenting, jag har precis mailat VolvoFinans/CarPay för att se om de har någon mer information.admin skrev:Fundering: har någon med företagsleasing, fått SMS också?
~ Vit LR, odubbade vinterhjul, dragkrok ~
En vän till mig har genom volvo/carpay.edgein skrev:Ingenting, jag har precis mailat VolvoFinans/CarPay för att se om de har någon mer information.admin skrev:Fundering: har någon med företagsleasing, fått SMS också?
Han fick varken vin eller sms utan Tesla ringde en dag när det var dags.
Nuvarande bilar:
Model S75 2018
Model 3 SR+ 2020
Model Y RWD 2023
Model S75 2018
Model 3 SR+ 2020
Model Y RWD 2023
Inte heller hört något. Min beställning las till Tesla den 23/12 på min vita LR utan drag. Pratade med Volvofinans i fredags och då hade dom inte hört något. Om jag inte hört nått denna veckan tänkte jag slå en signal till DeliverySE på måndag.edgein skrev:Ingenting, jag har precis mailat VolvoFinans/CarPay för att se om de har någon mer information.admin skrev:Fundering: har någon med företagsleasing, fått SMS också?
Zeekr 001, Tech Grey, Privilege
Så mycket mer spännande!Redtooth skrev:Han fick varken vin eller sms utan Tesla ringde en dag när det var dags.

till mig hänvisade de bara till Tesla.Vasaru skrev:Pratade med Volvofinans i fredags och då hade dom inte hört något.
Inget än här, men nu borde rimligtvis regnummerutdelningen för Challenge vara nära. Snart två veckor sedan VIN.admin skrev:Det vore nice!MatsJ skrev:Följer regnumren samma tidsschema för Challenge som för Cosmos så borde nya regnummer börja trilla in på onsdag. Kan alltid hoppas....
håller tummarna.
Röd 3 Performance FSD, tillverkad 2020-01
Svart X 100 D Long Range 6-sits, tillverkad 2019-10
Svart X 100 D Long Range 6-sits, tillverkad 2019-10
Tesla ringde mig idag för att fråga om jag slår in en bil och jag sa nej (det finns ett fel på webbsidan och Inbyte sparar inte alternativet).
Jag har frågat status för min beställning och hon sa att jag har ett VIN och leveransdatumet början på mars, de första två veckorna.
Jag är superglad.
Jag har frågat status för min beställning och hon sa att jag har ett VIN och leveransdatumet början på mars, de första två veckorna.
Jag är superglad.
Röd M3P/Svart inredning.
Hej alla!
for the record: SR+ med vinterdäck, beställd: 12/06.
Fick precis mejl med första förhöjda hyra/kontantinsats. Kommer denna faktura komma upp under dokument i Tesla-kontot?
Och är det inte lite konstigt att lägga ut så mycket pengar på något som man inte har sett än? eller är det bara jag?
for the record: SR+ med vinterdäck, beställd: 12/06.
Fick precis mejl med första förhöjda hyra/kontantinsats. Kommer denna faktura komma upp under dokument i Tesla-kontot?
Och är det inte lite konstigt att lägga ut så mycket pengar på något som man inte har sett än? eller är det bara jag?
Känner lite att det här bevisar tesen om att de producerar övervägande med drag för nordiska marknaden.Rasmussen skrev:Beställde 16/11 men bytte till likadan lagerbil för några veckor sedan. Fanns ju redan VIN men fick regnr 4/2.SteinWolf skrev:Hot damn! Grattis!Rasmussen skrev:Leverans bokad! 24/2 kl12 i Malmö. Sr+, grå, drag.
SR+, grå, _utan_ drag, Malmö - beställd 26/9. VIN sen ett tag tillbaks. Inget reg nr. Ingen bokad leverans.
/Troed