Du kanske ska få 33 bilar?Remuz skrev:Jag fick 33st, men nu har det slutat

Moderator: Redaktion
Du kanske ska få 33 bilar?Remuz skrev:Jag fick 33st, men nu har det slutat
Vore najs. Är inte ens säker på att jag ska ha denna, men 7d returpolicy är ju inte så tokigtBjelke skrev:Du kanske ska få 33 bilar?Remuz skrev:Jag fick 33st, men nu har det slutat
Japp, det slutade för mig efter en timme också.Remuz skrev:Jag fick 33st, men nu har det slutat
5 (!) dagar tog det från beställning till leveransbokning. Helt otroligt, men det är väl som du säger; många avbeställningar.Curik skrev:Med lite tur, så får du din snart! Verkar vara väldigt många som avbeställer just nu.. (Jag beställde 2020-02-25, med estimerad leverans i Maj. Får min i veckan..)Marcus_h skrev:Beställde min M3P idag! Spännande att se hur Covid-19 påverkar leveranstiden. Är otroligt förväntansfull.
Kärlek vid första ögonkastet helt enkelt.RB007 skrev:Har nu haft min LR i två veckor.
Idag lånade min sambo bilen till jobbet, så jag tog hennes ett år gamla/nya Tiguan för att hämta döttrarna från skolan...... alltså... herregud vad det kändes som att gå tillbaka till stenåldern!
För bara några veckor sedan så var det en fröjd att köra Tiguanen.. Mjuk automat, skön komfort, relativt bra drag m.m..
Men efter idag så blev jag chockad! Jävlar vad Teslan ligger långt före på nästan alla punkter!
Den får verkligen vår ett år gamla VW att kännas som 10-15 år gammal.. Den ryckte när den växlade, ratten kändes som en gammal traktor.. och att den rullade när man släppte på gasen var nästan läskigt..
Herregud vad jag älskar vår nya M3LR!!!
Det kan man verkligen säga <3ChristerSjo skrev:Kärlek vid första ögonkastet helt enkelt.RB007 skrev:Har nu haft min LR i två veckor.
Idag lånade min sambo bilen till jobbet, så jag tog hennes ett år gamla/nya Tiguan för att hämta döttrarna från skolan...... alltså... herregud vad det kändes som att gå tillbaka till stenåldern!
För bara några veckor sedan så var det en fröjd att köra Tiguanen.. Mjuk automat, skön komfort, relativt bra drag m.m..
Men efter idag så blev jag chockad! Jävlar vad Teslan ligger långt före på nästan alla punkter!
Den får verkligen vår ett år gamla VW att kännas som 10-15 år gammal.. Den ryckte när den växlade, ratten kändes som en gammal traktor.. och att den rullade när man släppte på gasen var nästan läskigt..
Herregud vad jag älskar vår nya M3LR!!!Du är nog inte ensamen.
bonath skrev:Frugans Citroen C2 med ”robotlåda” är numera riktigt hemsk att köra. Bytte fil lite snabbt, bilf-n skulle växla o ha sig, farten sjönk direkt... Jag skrek rakt ut...
Hur lyckades du med att bestämma när du vill ha bilen så långt fram? Jag försökte det med när jag beställde i juli19. Men tesla sa då att dom inte kan lägga ett datum utan man får bilen när man får den. Så det fick bli så att jag fick anpassa mitt avslut av tidigare tjänstebil till när jag fick teslan. Blev några veckor jag blev billös...Krizze skrev:Hej!
Nu börjar jag få svårt att dölja otåligheten![]()
Beställde en SR+ vit med drag i september 2019, valde lev till maj 2020 pga att det är då avtalet på min nuvarande förmånsbil går ut.
Ringde Tesla idag för att höra mig för gällande leverans då jag inte hört något ifrån dom sedan beställning.
Får som svar att jo men jag borde nog kunna få bilen i maj, men dom vet inget förrns det är några bilar på väg över med fartyg och jag fått ett VIN...
Känner ändå att dom borde ju inte vara tveksamma på om dom kan leverera i maj när beställningen är gjord i september.
Finns det något sätt att få Tesla till att boka en lev.dag redan nu tror ni eller är det bara att vänta tills att vi är i maj och hoppas på det bästa?
Som jag förstår det på verkar det ju inte vara några fartyg på väg över för tillfället heller?
Även jag har en bil på G genom Autolease med egenvald senarelagd leverans, men med 1:a juni som tidigast datum. Nog är man allt lite nervös för att det ska bli problem med leveranserna. Lyxproblem såklartKrizze skrev:Hej!
Nu börjar jag få svårt att dölja otåligheten![]()
Beställde en SR+ vit med drag i september 2019, valde lev till maj 2020 pga att det är då avtalet på min nuvarande förmånsbil går ut.
Ringde Tesla idag för att höra mig för gällande leverans då jag inte hört något ifrån dom sedan beställning.
Får som svar att jo men jag borde nog kunna få bilen i maj, men dom vet inget förrns det är några bilar på väg över med fartyg och jag fått ett VIN...
Känner ändå att dom borde ju inte vara tveksamma på om dom kan leverera i maj när beställningen är gjord i september.
Finns det något sätt att få Tesla till att boka en lev.dag redan nu tror ni eller är det bara att vänta tills att vi är i maj och hoppas på det bästa?
Som jag förstår det på verkar det ju inte vara några fartyg på väg över för tillfället heller?