Min har inte plingat till än. Är ni alla på wifi som fått uppgraderingen???
Tror det kan underlätta. Lade ut en iPad med 4G i bilen och delade Wifi. Mindre än en timme senare var det klart för installation.
Kan givetvis ha varit en slump.
(Eller så var det för att jag precis tvättat bilen.... )
Fråga?
Är det så när man får info om uppdatering på skärmen (Software Update ) så är uppdateringen redan nerladdad? Eller gör den nedladdning efter man trycket på uppdatering?
Fråga?
Är det så när man får info om uppdatering på skärmen (Software Update ) så är uppdateringen redan nerladdad? Eller gör den nedladdning efter man trycket på uppdatering?
Är rätt säker på att när man får plinget, så är det nedladddat och klart för installation.
Hmm, min bil står på Arlanda och väntar. Finns något sätt att trigga installationen remote? Eller kör den igång uppdateringen automatiskt nattetid om jag inte är vid bilen?
Får kanske kolla om jag kan avbryta semestern en dag och flyga hem/tillbaka för att trigga den
Hmm, min bil står på Arlanda och väntar. Finns något sätt att trigga installationen remote? Eller kör den igång uppdateringen automatiskt nattetid om jag inte är vid bilen?
Får kanske kolla om jag kan avbryta semestern en dag och flyga hem/tillbaka för att trigga den
Ring Arlanda parkering och hör om de kan starta uppdateringen åt dig. Du kan ju låsa upp bilen med appen så de kan komma in och trycka på skärmen
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Tänk vad tyst det kommer att bli på forumet när Tesla drar tillbaka samtliga uppdateringar...... Undrar för övrigt om den kommer att gå ojämt med en V7a under huven?
Fortfarande inget... Korkar upp en flaska vin. Inte för att det hjälper, men det gör väntan roligare. Och så har jag lovat frun att inte gå ut och titta mer ikväll.
Fortfarande inget... Korkar upp en flaska vin. Inte för att det hjälper, men det gör väntan roligare. Och så har jag lovat frun att inte gå ut och titta mer ikväll.
Tänk vad vi som inte fått uppdateringen är priviligerade, vi ahr något att se fram emot...
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Tänk vad vi som inte fått uppdateringen är priviligerade, vi ahr något att se fram emot...
Med android ser jag ju inte om jag fått den. Undrar var ungarnas ipod touch tagit vägen?
Med android ser jag ju inte om jag fått den. Undrar var ungarnas ipod touch tagit vägen?
La in den i fruns ipad inför 7 bara för att ha koll.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.