Perfekt läge även om man kommer norrifrån, inte alltid det stämmer ”perfekt” att ladda i Fullerö liksom...
För mig är det ca 27 mil till Väsby tex, precis lagom hemifrån med båda mina bilar ju
Men Bjelke, du kommer jo till Stockholm alldeles för sällan
Ja jag vet...
Jobb.... jobb... jobb... fasiken asså... Just nu kör jag 7-dagars igen...
Betyder det 7 dagar av att skriva på forumet och 0 dagar vila, eller vad? ;D
jobba och skriva här... allt flyter ihop, ingen vila...
Det är väl ändå så att de taxi åkare som signat avtal kan ladda på Arlanda också
Inte också väl? Har de signat så ska de inte ladda vid Bredden fattar jag det som.
Tror det är så, men det är en "mjuk" spärr, inget som blockar den. Men ska stämma av lite mera med grannen som kör en S som taxi.
Den är väl mjuk åt andra hållet också? Vi som inte kör taxi kan ladda på Arlanda eller har de ändrat detta?
Har laddat på Arlanda flertal ggr då det varit på vägen för mig som ett alternativ istället för att åka söderut till Bredden. Negativa är just effekten på dessa stolpar jämfört med en traditionell SuC men å andra sidan tackar jag inte nej till DC laddning.
Det är väl ändå så att de taxi åkare som signat avtal kan ladda på Arlanda också
Inte också väl? Har de signat så ska de inte ladda vid Bredden fattar jag det som.
Tror det är så, men det är en "mjuk" spärr, inget som blockar den. Men ska stämma av lite mera med grannen som kör en S som taxi.
Den är väl mjuk åt andra hållet också? Vi som inte kör taxi kan ladda på Arlanda eller har de ändrat detta?
Har laddat på Arlanda flertal ggr då det varit på vägen för mig som ett alternativ istället för att åka söderut till Bredden. Negativa är just effekten på dessa stolpar jämfört med en traditionell SuC men å andra sidan tackar jag inte nej till DC laddning.
Fel meddelande ärr svara på.
Senast redigerad av Pontus, redigerad totalt 1 gånger.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Perfekt läge även om man kommer norrifrån, inte alltid det stämmer ”perfekt” att ladda i Fullerö liksom...
För mig är det ca 27 mil till Väsby tex, precis lagom hemifrån med båda mina bilar ju
Men Bjelke, du kommer jo till Stockholm alldeles för sällan
Ja jag vet...
Jobb.... jobb... jobb... fasiken asså... Just nu kör jag 7-dagars igen...
Betyder det 7 dagar av att skriva på forumet och 0 dagar vila, eller vad? ;D
jobba och skriva här... allt flyter ihop, ingen vila...
Låter som du behöver en extern projektledare i ditt bolag...
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Spelar ingen roll hur mycket kapacitet dom bygger ut, kommer alltid vara kö där. Dom borde begränsa laddare i städer till max 20-30 min per bil och dag, så man slipper man missbruk.
Teslaägare sedan 2014. Ägt S, 3, X, Y. Nuvarande bilar:
2021 Tesla Y LR White
2022 Tesla Y LR Quicksilver
2023 Lotus Eletre