Det verkar som att dom flesta P kommer senare än LR.
När beställde du din M3P? Jag beställde min den 31 okt och har inte hört ett ljud om leverans än.
28/9 beställde jag min.
När jag beställde så stod det leverans i dec. Hoppas det håller det trots att mitt beställningsdatum är en mån efter ditt. Tesla verkar vilja få ut så många bilar som möjligt innan kvartalet är slut. Hoppas även detta gäller detta kvartal så jag får min !
Det verkar som att dom flesta P kommer senare än LR.
När beställde du din M3P? Jag beställde min den 31 okt och har inte hört ett ljud om leverans än.
28/9 beställde jag min.
När jag beställde så stod det leverans i dec. Hoppas det håller det trots att mitt beställningsdatum är en mån efter ditt. Tesla verkar vilja få ut så många bilar som möjligt innan kvartalet är slut. Hoppas även detta gäller detta kvartal så jag får min !
Jag tror alla M3P kommer i dec - och alla leveranser i Nov är LR.
Tesla verkar ju bygga bilarna i batchar.
Jag undrar hur den där processen med tilldelning av leveranstider går till... Om det fördelas vartefter.... Om man nu delar ut preltider 18 december är alla ägare till bilar med tidigare leveransdatum tilldelade då? Jag hoppas inte det funkar så.... jag vill ha min bil snart!
Verkar som nya Long range finns i Sverige ” mölndal” nu !?
I så fall kom som verkligen med RCC Antwerp båten den 10de?
Känns väldigt fort , någon som har mer info ?
Jag väntar på min long range vit med leverans 15-23dec enligt tesla ” fick uppdatering idag på sms ” då dom ändrat från 10de
Beställt : Tesla model 3 Performance -2021 Ägt : Volkswagen Passat -18 Gte
Verkar som nya Long range finns i Sverige ” mölndal” nu !?
I så fall kom som verkligen med RCC Antwerp båten den 10de?
Känns väldigt fort , någon som har mer info ?
Jag väntar på min long range vit med leverans 15-23dec enligt tesla ” fick uppdatering idag på sms ” då dom ändrat från 10de
Det är nog inte omöjligt, jag skall ju hämta min nästa vecka på onsdag. Bilarna skall väl förhoppnigsvis gås igenom, få registreringsskylt, uppdateras etc.
Upphämtningsdatumet för din Model 3 är schemalagd till 14/12 kl. 16:00 i Stockholm. Det här datumet kan komma att ändras - vi kontaktar dig om så är fallet. Sr+ från Kina.
Upphämtning bokad 10:e december på Trosta Park! Röd/svart TM3P
Grattis! När beställde du din TM3P?
16 oktober lades en beställning på TM3P Röd/vit, ändrade efter nån veckas velande till svart inredning vilket innebar att den kunde matchas med en ”lagerbil” under transport.
16 oktober lades en beställning på TM3P Röd/vit, ändrade efter nån veckas velande till svart inredning vilket innebar att den kunde matchas med en ”lagerbil” under transport.
Så bra! Beställde en M3P röd/vit den 21/10, så nu kan jag ”överta” din första beställning.
-21 Model 3 Performance röd/vit, hämtad 23 dec 2020
När jag beställde en M3P Vit/Vit den 20:e okt, så stod det "Leverans: november" på sajten.
Men min säljkontakt sa att jag nog skulle räkna med leverans under december.
Jag har fortf inte hört något mer kring leveransdatum.
Mejlade min säljkontakt i måndags, men de vet inte nåt mer än.
Bara fortsätta vänta, I guess.
Senast redigerad av durrani, redigerad totalt 1 gånger.
Tesla M3P -2021, Vit/Vit
Tesla MYP, Vit/Svart (Beställd: 2022-07-25)
Hur gör folk med betalningen? Känns sådär att betala in en vecka innan ”förväntad” leverans. Tänker att man har ju noll påtryckningsmedel om man redan har betalt och det skulle visa sig att det blir strul på leveransdagen.
När jag beställde en M3P Vit/Vit den 20:e okt, så stod det "Leverans: november" på sajten.
Men min säljkontakt sa att jag nog skulle räkna med leverans under december.
Jag har fortf inte hört något mer kring leveransdatum än.
Mejlade min säljkontakt i måndags, men de vet inte heller nåt nytt ännu.
Bara fortsätta vänta, I guess.
Samma här fast det stod december som leverans på siten när jag beställde min TM3P midnight/black den 31 okt. Jag har inte hört en ljud om leveransdatum. Pratade med med min säljare som sa att hon iaf kunde se att den skulle komma i december men när var oklart. Bara hoppas att den kommer innan nyår då.
Någon som har koll på leveranser av TM3P? TM3LR verkar ju nu komma till Sverige för leverans nu.
Så bra! Beställde en M3P röd/vit den 21/10, så nu kan jag ”överta” din första beställning.
Någon som har koll på leveranser av TM3P nu i december? Det är väldigt tyst från Tesla... beställde min den 31 okt och har inte hört ett ljud.