Frun "spottade" en idag, i Asmundtorp!!!!! Utanför killarnas skola.
En röd, antagligen en P85D av registret att döma, 569Kw.
RHG 541, någon här kanske?
Det konstiga var att den är reggad på Tesla i GBG....
Nu blev jag inte först i byn trodde hon. Men de är jag bara glad för, fler elbilar är bara bättre.
Sen är den ju antagligen inte härifrån...O då blir jag först ändå
Senast redigerad av drakbane, redigerad totalt 1 gånger.
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
Frun "spottade" en idag, i Asmundtorp!!!!! Utanför killarnas skola.
En röd, antagligen en P85D av registret att döma, 569Kw.
RHG 541, någon här kanske?
Det konstiga var att den är reggad på Tesla i GBG....
Nu blev jag inte först i byn trodde hon. Men de är jag bara glad för, fler elbilar är bara bättre.
Sen är den ju antagligen inte härifrån...O då blir jag först ändå
Det är väl Teslas demobil förtillfället stationerad vid Lödde SuC
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22 ....
Tror det är så det har om jag förstått det rätt har de en röd, vit och en grå. Verkar som de har fullt upp hela tiden och de ggr jag varit på plats har de var ca 3 personer från Tesla så de kanske säljer bra?
Stod och fixade fönster på övervåningen på min villa idag, vad får man se då. En skönhet som glider fram på vändplatsen vid mitt hus.
Var någon av er i Lindome idag runt 11:30?
Model 3 | LR | AWD | FSD | Midnight Silver Metallic | 19"
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Stod och fixade fönster på övervåningen på min villa idag, vad får man se då. En skönhet som glider fram på vändplatsen vid mitt hus.
Var någon av er i Lindome idag runt 11:30?
Bara för att svara på din fråga, nej jag var inte där
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
6-åringen spottade en mörk 85D vid Ica Maxi i Högsbo (södra Göteborg) strax före kl 18 idag. Titta pappa, en till Tesla är ju kul att få höra av sina barn . Danni, eftersom det var din bil kanske du såg min när du parkerade (en silvrig 85D ett 10-tal meter därifrån)?
Barnbarnet kände igen Tesla innan han kunde prata ordentligt, moffa-bil hette den. Han missade aldrig någon.
Jag spottade Danni på Ica Maxi idag... Vet inte om det är OT att nämna det i denna tråd då inte bilen sågs
Senast redigerad av Elektrokungen, redigerad totalt 1 gånger.
Ultra Red Tesla S LR Beställd 2020-12-17 Levererad 2023-05-24
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27 Blå Hyundai Ioniq Lev. 2020-11-24 SÅLD Röd Tesla S100D Lev. 2018-08-07 SÅLD S85, Titanium Metallic, Panoramatak, 7-sits. Lev. 2015-07-29. SÅLD
Jag spottade Danni på Ica Maxi idag... Vet inte om det är OT att nämna det i denna tråd då inte bilens sågs
Det märkliga är väl varför du inte sprang ut och letade upp bilen? Ni in väl leka typ kull.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Ja, eller Tesla-ägar-spotting kanske! Jag är lite imponerad av att du kände igen mig, men det kanske bara är jag som lider av totalt eftersatt ansiktsminne.
Volvo EX90 Twin Motor Performance Ultra / Denim Blue / Nordico Dawn / 22"
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Jag var i gbg tidigare idag såg tesla taxi har inte pratats mycke om tesla taxi gbg mest stockholm så jag blev förvånad
I övrigt ca 15 bilar på sc några med reg plåtar
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Jag var i gbg tidigare idag såg tesla taxi har inte pratats mycke om tesla taxi gbg mest stockholm så jag blev förvånad
I övrigt ca 15 bilar på sc några med reg plåtar
Jo, det finns en eller ett par här i Göteborg, och även minst en i Lerum. Fast jag har faktiskt aldrig sett någon av dem, än mindre åkt med.
Volvo EX90 Twin Motor Performance Ultra / Denim Blue / Nordico Dawn / 22"
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Var det ingen som såg mig när jag blev haffad av polisen i Arendal i fredags förmiddag? Farbror blå tyckte inte om mina tonade framrutor, han köpte inte mitt resonemang om estetisk helhet i att ha samma toning på alla rutor...
Model S 85 | Maj 2015 | Solid Vit | Panoramatak | Tan NG-säten | Svart Alcantarainnertak | Blank Abachiträdekor | Teknikpaket | Köldpaket | Säkerhetspaket | Breyton Spirit 21"
Var det ingen som såg mig när jag blev haffad av polisen i Arendal i fredags förmiddag? Farbror blå tyckte inte om mina tonade framrutor, han köpte inte mitt resonemang om estetisk helhet i att ha samma toning på alla rutor...
Aj då aj då. Extra tydligt nu på vintern oxå.
MYP-26/M3-24
Tidigare elbilar: Polestar 3-24/Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Han var mer inne på säkerheten att kunna se ut bra istället för det estetiska alltså?
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Han var mer inne på säkerheten att kunna se ut bra istället för det estetiska alltså?
Ja något åt det hållet ja. Han mumlade även något om lagar och förordningar men jag minns inte riktigt vad han sa där...
Model S 85 | Maj 2015 | Solid Vit | Panoramatak | Tan NG-säten | Svart Alcantarainnertak | Blank Abachiträdekor | Teknikpaket | Köldpaket | Säkerhetspaket | Breyton Spirit 21"
Själv har jag inte haft problem på de bilar där jag haft tonat fram tog dock enbart 5% det räcker gott om resten är tonat
5% är ju i stort sett ogenomträngligt, det är verkligen helt svart, så det tror jag inte du har fram. Fram är ganska vanligt att ha 70 eller 80% om man bara vill få en övergång mot bak.
MYP-26/M3-24
Tidigare elbilar: Polestar 3-24/Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Själv har jag inte haft problem på de bilar där jag haft tonat fram tog dock enbart 5% det räcker gott om resten är tonat
5% är ju i stort sett ogenomträngligt, det är verkligen helt svart, så det tror jag inte du har fram. Fram är ganska vanligt att ha 70 eller 80% om man bara vill få en övergång mot bak.
Självfallet räknar jag på andra hållet så det blir 95 fram
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Självfallet räknar jag på andra hållet så det blir 95 fram
% anger hur mycket ljus som släpps igenom, 95% betyder då att endast 5% filtreras bort. Rutorna från Tesla är självtonande till en grad som i vissa fall faktiskt överstiger 5%, så det känns inte helt relevant att lägga på en sån svag film. Men smaken är som baken, tror dock inte någon ser en 95% och definitivt inte farbror Blå.
MYP-26/M3-24