Yaris; min pappa har en, och har även en gång hyrt en på firman (innan den första M3 levererades). Hemsk bil! Faktiskt en av de allra värsta jag kört/hyrt.mati skrev:Det vet jag inte. Hon hade en Toyota Yaris när vi träffades. Och den tyckte hon var bra då. Sen köpte hon en Mazda CX-3 och den gillade hon också. Skillnaden är nog lite så som martinot är inne på. Då var det inte jag som stod för kostnaderna.MWall skrev:Happy wife, happy life.![]()
Din fru gillar inte asiatiska bilar. Kunde varit värre. Jag gillar inte heller sådana.![]()
Men visst finns det mycket sanning i din första mening. Det är det jag säger, det finns inget värde i att köpa en bil som jag gillar om det samtidigt betyder att vi aldrig åker tillsammans i den. Man får välja sina strider.
Så har din sambo stått ut med den, så är i princip alla andra bilar ett lyft uppåt från det!

Gällande att hon skall gilla dina bilar som du köper in; hon kan ju välja att ta sin egen bil på semester, eller att promenera/cykla om bilen inte behagar henne.