Hej,
När man kommer tillbaka till bilen och det står ex. "Sentry mode - 3 händelser" eller liknande har jag kunnat trycka på informationsrutan för att få upp inspelningarna. Det har inte fungerat på ett tag. Jag har provat att starta om bilen, men det blir ingen skillnad.
Hur kommer man åt inspelningarna? Är det så att de ändrat, så att de finns någon annanstans?
Sentry mode - inspelningar
Moderator: Redaktion
- NiklasTesla
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/niklas60543
Re: Sentry mode - inspelningar
Prova att tryck på kameraikonen igen och vänta lite (brukar fungera för mig).
MVH
MVH
Jag tycker det där funkar kass.... Jag kommer till en lista med inspelningar och där brukar alla händelser ligga - men varje inspelning är 1 sek lång - och den loopar bara när jag försöker titta...
Jag har provat både med SD-kort (snabbt) och nu har jag skaffat en SSD ... Samma fel. Funkar ett kort tag i början när jag bytt disk/kort....
Jag har provat både med SD-kort (snabbt) och nu har jag skaffat en SSD ... Samma fel. Funkar ett kort tag i början när jag bytt disk/kort....
Jag har haft samma problem några månader att inte kunna kolla på filmerna i bilen blir bara en svart skärm
Disken har fungerat i minst 2 år tidigare och Tesla rekommenderade att formatera om först annars byt usb.
Inte testat ännu så vet om det hjälper men kanske värt att testa.
Disken har fungerat i minst 2 år tidigare och Tesla rekommenderade att formatera om först annars byt usb.
Inte testat ännu så vet om det hjälper men kanske värt att testa.
Fick med en USB-sticka från Tesla vid leverans, har funkat bra för mig.
Dock spelar jag ofta in mig själv, hade varit bra om de skippat händelser för mindre än en minut sedan
Dock spelar jag ofta in mig själv, hade varit bra om de skippat händelser för mindre än en minut sedan