Väntrum Model 3
Moderator: Redaktion
Re: Väntrum Model 3
Lagerbilssidan är helt blank när jag går in där.
M3 P -24 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
M3 LR -20 svart/svart - såld
M3 LR -22 svart/svart
Jag ser 15 st nu.holden skrev:Lagerbilssidan är helt blank när jag går in där.
Tidigare i dag 30 st
Model 3 LR -21 Vit/Svart 18" Aero
Skumt. Ok, dom har gjort nåt så det inte funkar med Safari på iPad, funkade med Chrome. Fail.jontis skrev:Jag ser 15 st nu.holden skrev:Lagerbilssidan är helt blank när jag går in där.
Tidigare i dag 30 st
Senast redigerad av holden, redigerad totalt 1 gånger.
M3 P -24 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
Dexter86 skrev:Byt webbläsare
Gjorde just det. Tesla säljer ju sina bilar ändå men kanske synd att ett par miljarder Apple-användare inte kan se lagerbilarna.
M3 P -24 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
Har själv haft det problemet många ggr och många andra här också
Dom kanske inte vill sälja bilar till folk med dålig attityd, vem vet
Så det är alltså användarna det är fel på, inte webbsidan?Dexter86 skrev:Har själv haft det problemet många ggr och många andra här också
M3 P -24 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
Det är alltid fel på användare.holden skrev:Så det är alltså användarna det är fel på, inte webbsidan?

M3LR21 - Mörk Interiör - Midnight Silver - 19" - Dragkrok
zelest skrev:Det är alltid fel på användare.holden skrev:Så det är alltså användarna det är fel på, inte webbsidan?
Bra, då har vi rett ut det

M3 P -24 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
Jag beställde 29/10 jag en 3a med röd lack och svart inredning, innan det fylldes på med lagerbilar.
Har ej fått någon VIN ännu men ser att det finns Röd + Vit inredning bland lagerbilarna.
Jag är fine med vit inredning också egentligen, bör jag kontakta en säljare/chat för att byta eller har jag kanske redan blivit matchad med en bil innan lagerbilarna fylldes på?
Har ej fått någon VIN ännu men ser att det finns Röd + Vit inredning bland lagerbilarna.
Jag är fine med vit inredning också egentligen, bör jag kontakta en säljare/chat för att byta eller har jag kanske redan blivit matchad med en bil innan lagerbilarna fylldes på?
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
”Skit bakom spakarna ” kan alltså tolkas på olika sättholden skrev:zelest skrev:Det är alltid fel på användare.holden skrev:Så det är alltså användarna det är fel på, inte webbsidan?

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Precis. Jag borde givetvis ha insett att det inte skulle funka med standardbrowsern från världens högst värderade företag.Bjelke skrev:”Skit bakom spakarna ” kan alltså tolkas på olika sättholden skrev:zelest skrev:Det är alltid fel på användare.holden skrev:Så det är alltså användarna det är fel på, inte webbsidan?
M3 P -24 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
Har du nån content blocker?holden skrev:Skumt. Ok, dom har gjort nåt så det inte funkar med Safari på iPad, funkade med Chrome. Fail.jontis skrev:Jag ser 15 st nu.holden skrev:Lagerbilssidan är helt blank när jag går in där.
Tidigare i dag 30 st
Jag hade samma problem tills jag disablade den.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Kontakta dom och be dom matcha med lagerbil så bör du få snabbast leverans.r_b skrev:Jag beställde 29/10 jag en 3a med röd lack och svart inredning, innan det fylldes på med lagerbilar.
Ni som kan se lagersaldot. Fins det några standard range plus i lager? Funderar på att byta ut min 2019 till en ny. Jag tar hellre den snabbare accelerationen istället för längre räckvidd.
Tesla Model 3 SR+
Beställt Model Y 8/11-22
Beställt Model Y 8/11-22
Kör på standardinställningar.taliz skrev:Har du nån content blocker?holden skrev:Skumt. Ok, dom har gjort nåt så det inte funkar med Safari på iPad, funkade med Chrome. Fail.jontis skrev:Jag ser 15 st nu.holden skrev:Lagerbilssidan är helt blank när jag går in där.
Tidigare i dag 30 st
M3 P -24 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
Japp finns ett gängRaoulen skrev:Ni som kan se lagersaldot. Fins det några standard range plus i lager? Funderar på att byta ut min 2019 till en ny. Jag tar hellre den snabbare accelerationen istället för längre räckvidd.
Så inga plugins till safari?holden skrev:Kör på standardinställningar.taliz skrev:Har du nån content blocker?holden skrev:Skumt. Ok, dom har gjort nåt så det inte funkar med Safari på iPad, funkade med Chrome. Fail.jontis skrev:Jag ser 15 st nu.holden skrev:Lagerbilssidan är helt blank när jag går in där.
Tidigare i dag 30 st
Underligt att det funkar fint på safari på min ipad isf..
Jag har beställt en SR vit och har beräknad leverans 2-9 november. Väntar för att få slutlig offert för min bil innan jag går vidare.lav1 skrev:Någon som frågat om beräknad leverans på "lagerbilarna"?
Fick första eller andra veckan i december på några LRlav1 skrev:Någon som frågat om beräknad leverans på "lagerbilarna"?
Funkar för mig också nu, någon har åtgärdat det.taliz skrev:
Så inga plugins till safari?
Underligt att det funkar fint på safari på min ipad isf..
M3 P -24 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
- Dinsdale
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/gustav72756
Jag frågade min kontakt om de möjligen kunde ladda upp bilen till 100% pga att jag saknade laddbox vid tillfället. Det lovade kontakten att vidarebefordra och bilen (en SR+) var faktiskt laddad till 99% eller nåt sånt när jag hämtade den (den hade nog laddats till 100% nån dag innan eller så). Så maila din kontakt och fråga om det går att lösa, det gör det säkert. Planera resan behöver du egentligen inte göra, navigatorn lägger automatiskt in laddstopp efter behov.atillo09 skrev:Beställde SR mörkgrå 27/9 preliminär leverans December.
Måste ställa kanske några dumma frågor.
När man hämtar sin TM3 ungefär hur många % batteri levereras dessa med?
Vill planera resan hem då jag har rätt många mil.
Sitter vinterdäcken som jag beställt med på vid december leverans?
Har fattat det så att om man beställer vinterdäck på Teslas hemsida sitter de på om man hämtar bilen på vintern. Tänk på att du inte kan ta med nån passagerare som åker bak då baksätet är fällt pga att sommardäcken ligger där, däremot fram går ju fint.
Model 3 RWD 18" 2024
Model 3 SR+ 18" 2021
När jag pratade med Tesla i dag så sa de att de inte kan matcha existerande order mot lagerbil...taliz skrev:Kontakta dom och be dom matcha med lagerbil så bör du få snabbast leverans.r_b skrev:Jag beställde 29/10 jag en 3a med röd lack och svart inredning, innan det fylldes på med lagerbilar.
Model 3 LR -21 Vit/Svart 18" Aero
Bör man betala asap eller kan man göra det när det när man fått leveransdatum?
Jag får bilen via jobbet men vill inte tjata på betalning förrän det närmar sig leverans.
Jag får bilen via jobbet men vill inte tjata på betalning förrän det närmar sig leverans.