Laddade på denna Supercharger i Karlstad till och från Orsa i helgen. Provade även den i Mora även om det inte hade behövts trots långkörning i -23degC. Väldigt trevligt och billigt sätt att transportera sig under skidsemestern.
Skulle således gissa att ditt nästa laddstopp kommer ske i just Mora.
Här kommer nästa - nu får fler vara med och gissa! Motivera era gissningar..
På 10 poäng: På en central plats i landet i väst hittar vi denna plats. Thomas Ravellis bror gillar att åka motorcykel här. Till ytan är det inte stort men tillräckligt för att få en egen guldfärgad dryck. 5 8 9 är viktiga siffror att minnas för att komma rätt.
Jag vet, jag vet! Du är vid en Tesla Super charger. Känner igen den däringa vita saken med sladd ....!
Vad vinner jag
#Oppfinnarn went Electric 2015-10-02.... Blå Model S 70D samt ytterligare en Modell S 75D inköpt 2018-09-28 ... och efter mer än 32000 mil med elbil, varför bara ha två Tesla Model S... när man kan ha tre, så det blev en Model S AWD 2023-12-22 ....
På en central plats i landet i väst hittar vi denna plats. Thomas Ravellis bror gillar att åka motorcykel här. Till ytan är det inte stort men tillräckligt för att få en egen guldfärgad dryck. 5 8 9 är viktiga siffror att minnas för att komma rätt.
På en central plats i landet i väst hittar vi denna plats. Thomas Ravellis bror gillar att åka motorcykel här. Till ytan är det inte stort men tillräckligt för att få en egen guldfärgad dryck. 5 8 9 är viktiga siffror att minnas för att komma rätt.
Några ledtrådar:
0589 är riktnumret i Arboga.
Finns ett öl som heter Arboga
Arboga ligger (enligt vissa) på en central plats i landet i väst (Sverige för er i Norge)
Varför Andreas gillar att köra båge där vet jag inte.
Det finns bara en guldfärgad dryck av betydelse och det är öl. Även om det inte tillverkats öl i Arboga sedan 1981 så finns ölet Arboga kvar.
0 589 är riktnummret till Arboga.
Ge oss facit
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Några ledtrådar:
0589 är riktnumret i Arboga.
Finns ett öl som heter Arboga
Landet i väst då? Thomas Ravellis bror - varför gillar han att åka motorcykel där då?
Arboga ligger (enligt vissa) på en central plats i landet i väst (Sverige för er i Norge)
Det finns bara en guldfärgad dryck av betydelse och det är öl. Även om det inte tillverkats öl i Arboga sedan 1981 så finns ölet Arboga kvar.
Ge oss facit
Nu har du blandat ihop öst och väst Norge ligger väster om Sverige. Men i detta fallet var landet i väst = Västmanland. Central plats = Arboga är centralort i Västmanland.
Andreas Ravelli = AR, åka motorcykel = båga, till ytan inte stort = Ar är ett ytmått, öl och riktnummer rätt
Ge oss facit
Nu har du blandat ihop öst och väst Norge ligger väster om Sverige. Men i detta fallet var landet i väst = Västmanland. Central plats = Arboga är centralort i Västmanland.
Andreas Ravelli = AR, åka motorcykel = båga, till ytan inte stort = Ar är ett ytmått, öl och riktnummer rätt
Jag råkade hålla kartan upp och ner. Det är ett enkelt misstag som kan hända vem som helst.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Men ett + får jag väl för att jag kände igen SuC'en på staketet i bakgrunden?
Ja det var imponerande - du som inte ens har någon Tesla!
Jag sätter ett plus på mig själv då eftersom jag också kände igen staketet även om jag är sent ute.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.