Spotify - står och snurrar och kommer inte vidare
Moderator: Redaktion
Spotify - står och snurrar och kommer inte vidare
Ah, blir tokig. Netflix likadant. Får ingen prompt att logga in eller så utan den säger bara ”loggar in” utan att jag ens fått frågan. Någon har en quick fix på det här? Blir väl att fråga tesla annars.
Tack på förhand.
/H
Tack på förhand.
/H
- markuskallander
- Teslaägare
Re: Spotify - står och snurrar och kommer inte vidare
Har du samma fel om du kopplar upp bilen på wi-fi?
Skickat från min Pixel 5 via Tapatalk
Startat om?Eitch skrev:Ah, blir tokig. Netflix likadant. Får ingen prompt att logga in eller så utan den säger bara ”loggar in” utan att jag ens fått frågan. Någon har en quick fix på det här? Blir väl att fråga tesla annars.
Tack på förhand.
/H
Tesla Model Y 2022 Deep Blue LR 20" Dragkrok Cineastknapp
Samma fel.markuskallander skrev:Har du samma fel om du kopplar upp bilen på wi-fi?
Hm.. nej det har jag inte. Är det starta om som i att hålla nere båda ratthjulen?Jjonas skrev:Startat om?Eitch skrev:Ah, blir tokig. Netflix likadant. Får ingen prompt att logga in eller så utan den säger bara ”loggar in” utan att jag ens fått frågan. Någon har en quick fix på det här? Blir väl att fråga tesla annars.
Tack på förhand.
/H
- The Gentleman
- Teslaägare
Jag hade samma problem med Spotify och fick till slut rådet från supporten att testa att byta språk på skärmen (till något man förstår, typ engelska). Då kommer skärmen att starta om. Sedan testa att logga in på Spitify igen, vilket funkade för mig. Sedan byta tillbaka till svenska igen. Har funkat för mig sedan dess.
- kenjon
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/kent 76750
Ja, kanske med bromspedalen nedtryckt samtidigt.Eitch skrev:Hm.. nej det har jag inte. Är det starta om som i att hålla nere båda ratthjulen?Jjonas skrev:Startat om?Eitch skrev:Ah, blir tokig. Netflix likadant. Får ingen prompt att logga in eller så utan den säger bara ”loggar in” utan att jag ens fått frågan. Någon har en quick fix på det här? Blir väl att fråga tesla annars.
Tack på förhand.
/H
Model 3 Performance 2020 blå (såld)
Model Y LR 2021 blå (ska säljas)
Model Y LR 2024 Midnight Cherry vit inredning
Bokat Cybertruck
18 kWp solceller, 35 kWh batteri
Model Y LR 2021 blå (ska säljas)
Model Y LR 2024 Midnight Cherry vit inredning
Bokat Cybertruck
18 kWp solceller, 35 kWh batteri
- HerrNilsson
- Teslaägare
Haft samma problem de senaste par dagarna. Ska testa omstart senare idag.
Mvh
Nilsson
Nilsson
Hade samma problem med Spotify.
Räckte att starta om med rattknapparna så löste det sig.
Räckte att starta om med rattknapparna så löste det sig.
Det här ovan fungerade klockrent. Löste även Netflix-problemet.The Gentleman skrev:Jag hade samma problem med Spotify och fick till slut rådet från supporten att testa att byta språk på skärmen (till något man förstår, typ engelska). Då kommer skärmen att starta om. Sedan testa att logga in på Spitify igen, vilket funkade för mig. Sedan byta tillbaka till svenska igen. Har funkat för mig sedan dess.
Tack!
-
Hej jag hade samma problem med min nya Y. Den bara stod på logga in på Spotify. Men testade att boota om genom att trycka in båda hjulen på ratten typ 10sek och sedan släppa när skärmen bootar om. Efter omstart funkade Spotify! Och jag fick välja på Teslainloggning eller eget konto. 

Gott! Det är verkligen 1A att prova innan allt annat. Fint att det löste sig!SpaceXNerd skrev:Hej jag hade samma problem med min nya Y. Den bara stod på logga in på Spotify. Men testade att boota om genom att trycka in båda hjulen på ratten typ 10sek och sedan släppa när skärmen bootar om. Efter omstart funkade Spotify! Och jag fick välja på Teslainloggning eller eget konto.

NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/