Ni som beställt MYP
Moderator: Redaktion
Re: Ni som beställt MYP
Bild som är 3 dagar gammal från Tyskland. En ensam vit MYP. Vem vet, kanske förseriebil som ska bli demokärra.

=========
MYP-Pilot
MYP-Pilot
- Tellus
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ove13063
Eller så är det min vita och dom vill att jag ska vara försökskanin 

3P 2019 / SP 2023 / YP 23/24 / SigenStor 14,8kWp 24kWh /
Någon som vet om kolfiber vingen är blank eller matt ? Tänkte komplettera med lite kolfiber på speglar m.m.
MYP 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
Honkan skrev:Någon som vet om kolfiber vingen är blank eller matt ? Tänkte komplettera med lite kolfiber på speglar m.m.
Den borde va matt. Ska köra blank på speglarna dock då jag tycker det blir snyggare. Speciellt till en nytvättat och lackförseglad bil. Men skulle köra matt invändigt i bilen om man vill ha kolfiber där
Model Y performance
https://aroham.net/collections/tesla-re ... left-drive
Tänkte köpa detta i matt kolfiber , är en original instrumentbräda som de klär med riktig kolfiber, så någon på youtube som köpt denna och verkade väldigt nöjd , så denna har jag beställt och blinkers spakar, sen funderar jag på kolfiber till ratten och center konsolen men det blir kanske från hansshow istället.
Tänkte köpa detta i matt kolfiber , är en original instrumentbräda som de klär med riktig kolfiber, så någon på youtube som köpt denna och verkade väldigt nöjd , så denna har jag beställt och blinkers spakar, sen funderar jag på kolfiber till ratten och center konsolen men det blir kanske från hansshow istället.
MYP 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
- mikebike
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael72656
"Please note that the product is only suitable for cars driving on the left."Honkan skrev:https://aroham.net/collections/tesla-re ... left-drive
Volvo PV 544 Special 1963
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
ja, dom menar att man sitter på vänster sida i bilen. eller vad tänker du på?
Funkar ju på denna i alla fall.
Så jag tolkar att de menar ratt på vänster sida , får maila och kolla.
Senast redigerad av Honkan, redigerad totalt 1 gånger.
MYP 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
yes, är 99% säker på att det är dålig engelska från deras sida bara.Honkan skrev:

joppex skrev:yes, är 99% säker på att det är dålig engelska från deras sida bara.Honkan skrev:
Jag också , det är dessutom vänsterstyrd på bilderna

MYP 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
- mikebike
- Teslaägare
Jag syftar på vad som står på sidan som länken leder till.joppex skrev:ja, dom menar att man sitter på vänster sida i bilen. eller vad tänker du på?
Det kan ju vara så att de haft båda varianterna tidigare, men att de nu bara har för vänstertrafik.
Om jag funderar på att lägga ut så mycket pengar skulle jag be om ett klargörande först.
Det står ju left drive.. Det betyder vänsterstyrd. Alltså var ratten sitter. Egentligen heter det left hand drive, men de har nog missat hand.
Vänstertrafik heter left hand traffic...
- mikebike
- Teslaägare
Så här står det alltså:Ilduce77 skrev:Det står ju left drive.. Det betyder vänsterstyrd. Alltså var ratten sitter. Egentligen heter det left hand drive, men de har nog missat hand.
"Please note that the product is only suitable for cars driving on the left."
D.v s. bilen kör till vänster, inte föraren.
Sedan har jag stor erfarenhet av kineser som skriver på engelska, så jag upprepar tipset om att kontakta leverantören för ett klargörande.

PS. De kör till vänster i delar av Kina t.ex. i Hong Kong.
Nu är det beställt återkommer med recension om någon mer är intresserad, priset tycker jag var ok eftersom konkurenterna vill ha nästan det dubbla.
MYP 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
Ja, sedär.... Ibland ska man läsa allt..mikebike skrev:Så här står det alltså:Ilduce77 skrev:Det står ju left drive.. Det betyder vänsterstyrd. Alltså var ratten sitter. Egentligen heter det left hand drive, men de har nog missat hand.
"Please note that the product is only suitable for cars driving on the left."
D.v s. bilen kör till vänster, inte föraren.
Sedan har jag stor erfarenhet av kineser som skriver på engelska, så jag upprepar tipset om att kontakta leverantören för ett klargörande.![]()
PS. De kör till vänster i delar av Kina t.ex. i Hong Kong.

Ska vara rätt men har mailat för kontroll, tror auto översättningen på hemsidan är fel, hoppas på det bästa 

MYP 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
Nu har jag fått svar och det passar fint till våra bilar
Jag har också beställt lite riktig kolfiber inredning från hansshow , vill ni ha rabatt så använd denna
15% discount code: megawatts
Ha de fint i väntan på MYP

Jag har också beställt lite riktig kolfiber inredning från hansshow , vill ni ha rabatt så använd denna
15% discount code: megawatts
Ha de fint i väntan på MYP
MYP 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
- larjon
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas230034
Den här väntan börjar verkligen bli olidlig.
Snackade med en SA idag som hoppades på leveransuppdatering ”inom en vecka”. Det har man ju tyvärr hört förut dock, men man kan ju alltid hoppas.
Vet vi vem här på forumet som haft en beställning på en svart MYP längst?
Snackade med en SA idag som hoppades på leveransuppdatering ”inom en vecka”. Det har man ju tyvärr hört förut dock, men man kan ju alltid hoppas.
Vet vi vem här på forumet som haft en beställning på en svart MYP längst?
Svart Model Y Performance
Ja detta är verkligen spännande men är väldigt glad att jag bytte till en performance med tanke på corona i Shanghai, lider verkligen med de som beställt LR, men kan hoppas på att taket för bonusen inte blir 700 000 känns märkligt med ett tak också nu när bilpriserna höjs med 30 - 50 tusen på många modeller och sen inflation på extrema nivåer framöver.
Men förstår faktiskt inte varför de har så dålig koll på leveransbesked.
Men förstår faktiskt inte varför de har så dålig koll på leveransbesked.
MYP 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
Har någon MYP levererats i Sverige ännu?
MYP -24
M3LR -21
MYP -22
BYD atto 3
M3LR -21
BYD atto 3
-
Jag har aldrig varit med om denna ovissheten tidigare när jag beställt en bil.
Alla andra billeverantörer har kunnat ge ett ungefärligt besked ca 6 mån innan och ett mer korrekt ca 1 mån innan.
Men med Tesla verkar man inte få veta ett skit tills bilen en dag bara står där… förstår inte detta?
Alla andra billeverantörer har kunnat ge ett ungefärligt besked ca 6 mån innan och ett mer korrekt ca 1 mån innan.
Men med Tesla verkar man inte få veta ett skit tills bilen en dag bara står där… förstår inte detta?
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Inte vad jag hört iaf…intrest3 skrev:Har någon MYP levererats i Sverige ännu?
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
jag har svart/svart beställd - mars 2021 så jag ligger nog skapligt till iaf.larjon skrev:Vet vi vem här på forumet som haft en beställning på en svart MYP längst?