Ni som beställt MYP
Moderator: Redaktion
Re: Ni som beställt MYP
Lättare att hålla rent..
Därför vi inte får bilarna.. ännu lättare att hålla rent
Därför vi inte får bilarna.. ännu lättare att hålla rent
- markuswesterberg
- Teslaägare
Nu har det ju definitivt hänt någonting på min beställning men vad det beror på är ju oklart. Hade förut 4 steg ifyllda, Leverans, Inbyte, Betalning och nåt mer minns inte. Nu ser det bara ut såhär helt plötsligt:
markuswesterberg skrev:Nu har det ju definitivt hänt någonting på min beställning men vad det beror på är ju oklart. Hade förut 4 steg ifyllda, Leverans, Inbyte, Betalning och nåt mer minns inte. Nu ser det bara ut såhär helt plötsligt:
Idag har jag också fått "Finance contract agreement" på mitt konto, tidigare hade jag har två handpennings dok och beställningsavtal.
Det står inget lev datum längre tidigare stod det juli
-
Läste att vita MYP troligtvis börjar levereras under nästa vecka!
Lär dock inte gälla Sverige då det inte ens skett leverans av en endaste svart ännu..
Lär dock inte gälla Sverige då det inte ens skett leverans av en endaste svart ännu..
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Precis samma sak har hänt idag med min beställning av Tysklandsbyggd LR.markuswesterberg skrev:Nu har det ju definitivt hänt någonting på min beställning men vad det beror på är ju oklart. Hade förut 4 steg ifyllda, Leverans, Inbyte, Betalning och nåt mer minns inte. Nu ser det bara ut såhär helt plötsligt:

Performance beställningen ser dock ut som innan med beräknad leverans April.
Mycket märkligt!
Edit: Nu är även Performance beställningen ändrad!!!
Det var den inte för 5 minuter sedan.

Senast redigerad av Nicke Nyfiken, redigerad totalt 1 gånger.
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
- jonasjonas
- Teslaägare
Så här ser det ut för den vi beställt.
Model 3 LR -20
BMW i3 -22
Model Y Performance - beställd
BMW i3 -22
Det samma hände på min sida för typ en vecka sen, men därefter har det tyvärr inte hänt mycket...markuswesterberg skrev:Nu har det ju definitivt hänt någonting på min beställning men vad det beror på är ju oklart. Hade förut 4 steg ifyllda, Leverans, Inbyte, Betalning och nåt mer minns inte. Nu ser det bara ut såhär helt plötsligt:

Tesla model Y Performance 2022
Så stod det på min tidigare fast juli.jonasjonas skrev:Så här ser det ut för den vi beställt.
Idag ändrades till..skumt
Intressant med översättningen, på den amerikanska sidan står det :NEXT STEPSMattias K skrev:Det samma hände på min sida för typ en vecka sen, men därefter har det tyvärr inte hänt mycket...markuswesterberg skrev:Nu har det ju definitivt hänt någonting på min beställning men vad det beror på är ju oklart. Hade förut 4 steg ifyllda, Leverans, Inbyte, Betalning och nåt mer minns inte. Nu ser det bara ut såhär helt plötsligt:
As your delivery date approaches, we’ll contact you to confirm your registration, payment method and, if applicable, trade-in details..
Medans svenska "När..."
- jonasjonas
- Teslaägare
Klicka på fliken "min bil" uppe till höger och titta, står samma text på vår "startsida"anna__ skrev:Så stod det på min tidigare fast juli.jonasjonas skrev:Så här ser det ut för den vi beställt.
Model 3 LR -20
BMW i3 -22
BMW i3 -22
Damn itjonasjonas skrev:Klicka på fliken "min bil" uppe till höger och titta, står samma text på vår "startsida"anna__ skrev:Så stod det på min tidigare fast juli.jonasjonas skrev:Så här ser det ut för den vi beställt.

Känns som de bara uppdaterat sidan kanske för att lugna oss lite
men fortfarande är ju inte en enda MYP levererad tyvärr….

MYP 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
-
Ja, det verkade som om de bara har ändrat utseendet på sidan. Egentligen samma information som tidigare.
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
Precis...doiknowyou skrev:Ja, det verkade som om de bara har ändrat utseendet på sidan. Egentligen samma information som tidigare.

Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Inget uppdaterat för mig. Har haft det sådär nån månad iaf
Fick dock sms av tesla för några dagar sen att köpa till vinterdäck på min bil Då jag inte tog det när jag beställde
Fick dock sms av tesla för några dagar sen att köpa till vinterdäck på min bil Då jag inte tog det när jag beställde
Model Y performance
Intressant att någon fått ett sms i alla fall
men lite märkligt när de inte vet något om leverans av bilen! Hoppas verkligen leveranserna börjar snart.
En annan fråga , kan man beställa ytterligare en bil ?

MYP 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
- larjon
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas230034
Yes! Jag har två MYP beställda. En i december -21 och en i mars -22. Har båda bilarna på min kontosida.Honkan skrev:Intressant att någon fått ett sms i alla fallmen lite märkligt när de inte vet något om leverans av bilen! Hoppas verkligen leveranserna börjar snart.
Svart Model Y Performance
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
Vad skulle hindra dig???Honkan skrev:Intressant att någon fått ett sms i alla fallmen lite märkligt när de inte vet något om leverans av bilen! Hoppas verkligen leveranserna börjar snart.
Jag har en av varje beställd. Jag tar den som kommer först!
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Nu kostade bokning 2500 istället för 1000 , känns som det är ändrat precis på sidan ??
MYP 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
har varit det i någon månad eller två.Honkan skrev:Nu kostade bokning 2500 istället för 1000 , känns som det är ändrat precis på sidan ??
För 2 veckor sedanHonkan skrev:Nu kostade bokning 2500 istället för 1000 , känns som det är ändrat precis på sidan ??
Beställt Model 3 LR AWD den 28/4 2019 - Levererad den 24/5 2019
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
- mikebike
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael72656
Model 3 levererad 11/12 2020, såld 17/2 2022.Honkan skrev:Intressant att någon fått ett sms i alla fallmen lite märkligt när de inte vet något om leverans av bilen! Hoppas verkligen leveranserna börjar snart.
Model Y levererad 18/ 2022.
Volvo PV 544 Special 1963
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Nu är jag tillbaka på gamla sidan igen...Honkan skrev:Känns som de bara uppdaterat sidan kanske för att lugna oss litemen fortfarande är ju inte en enda MYP levererad tyvärr….

"Nästa steg
Vi håller på att upprätta din faktura och kommer att kontakta dig för att ordna med din slutbetalning"
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
anna__ skrev:Nu är jag tillbaka på gamla sidan igen...![]()

Nu är allt som förr... Cirkulera, här finns ingenting att se!
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Haha exaktNicke Nyfiken skrev:anna__ skrev:Nu är jag tillbaka på gamla sidan igen...![]()
![]()
![]()
![]()
Nu är allt som förr... Cirkulera, här finns ingenting att se!