Min står i juli nämligen så stressar här

Moderator: Redaktion
anna__ skrev:Jag vill bara ha svar på den jäkla klimatbonusen![]()
Kommer nog snart. Som tur är våra politiker alltid ute i god tid med sina beslut, och tydliga med vilka ändringar som kommer.anna__ skrev:Jag vill bara ha svar på den jäkla klimatbonusen![]()
Ok, det där är alltså LWE21D.Dizzycap skrev:Mall of Scandinavia har fått in en svart MYP i butiken idag.
Hann inte kolla noga, och glömde fråga om de hade en till för provkörning. Men tyskt VIN iaf och riktigt snygg.
Datumen brukar inte vara generella. Min LR har ett väldigt specifikt datum. 5 veckor från tillverkdatum till leverans. Och Berlin har ju inte lika lång lev tid (båt osv)Arctic Drifter skrev:Ok, det där är alltså LWE21D.Dizzycap skrev:Mall of Scandinavia har fått in en svart MYP i butiken idag.
Hann inte kolla noga, och glömde fråga om de hade en till för provkörning. Men tyskt VIN iaf och riktigt snygg.
Den är tillverkad 2022-04-01 enligt Transportstyrelsen, men det lär väl vara mer ett generellt datum än det faktiska. Dock intressant att jämföra...
Kanske är förproducerade bilar som skickas som demotrebor5 skrev:Åkte ner till MOS (Mall of Scandinavia) på lunchen för att titta på MYP.
Den är riktigt fin. Dock, skadad av många andras påpekanden om passform, kunde jag inte undgå att se att det var lite si och så med det, framförallt på bakdörrarna.
Man kan ju tycka att de borde lagt lite extra kärlek när de satte upp demo-bilarna.... hoppas att det inte är det bästa de kan åstadkomma.Djastar skrev:Kanske är förproducerade bilar som skickas som demotrebor5 skrev:Åkte ner till MOS (Mall of Scandinavia) på lunchen för att titta på MYP.
Den är riktigt fin. Dock, skadad av många andras påpekanden om passform, kunde jag inte undgå att se att det var lite si och så med det, framförallt på bakdörrarna.
Amor123 skrev:Jag har beställt en grå MYP. När jag la beställningen i november 2021 fick jag leveransdatum mars 2022. Men nu hittar jag ingen info om leverans. Tror ni det är aug som det gäller, för det är
Datumet nu om man beställer en ny grå…?
Nej, det är för att trimma in lackverkstaden som de begränsat färgerna just nu. Har inget med efterfrågan i sig att göra. Mer då än att vit är gratis, och därmed automatiskt skapar störst efterfrågan.Honkan skrev:Tesla satsar mest på svart och vit känns det som då det är störst efterfrågan där men om det är väldigt få grå så kanske de tar några i mellan, men jag tror kanske i bästa fall i juni
Amor123 skrev:Funderar på att lägga in en ny beställning på svart/svart också för att gardera mig. Vad tror ni om det?
Vit är ju dessutom tillsammans med röd den bästa färgen.Jeppe_E skrev:Nej, det är för att trimma in lackverkstaden som de begränsat färgerna just nu. Har inget med efterfrågan i sig att göra. Mer då än att vit är gratis, och därmed automatiskt skapar störst efterfrågan.Honkan skrev:Tesla satsar mest på svart och vit känns det som då det är störst efterfrågan där men om det är väldigt få grå så kanske de tar några i mellan, men jag tror kanske i bästa fall i juni