Ni som beställt MYP
Moderator: Redaktion
Re: Ni som beställt MYP
Tror det är kört för oss vita tyvärr
Får hoppas på 800 000 i förslaget… men de har lyssnat på vår kritik i alla fall gällande info…
Får hoppas på 800 000 i förslaget… men de har lyssnat på vår kritik i alla fall gällande info…
Senast redigerad av Honkan, redigerad totalt 1 gånger.
MYP 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
MYP 2023
BMW M4 Comp 2022
Nu börjar det att röra på sig. De första bilarna går till Stockholm men även Malmö får några bilar inom kort. Kanske redan nästa vecka.
Kommer ett nytt mail typ 2-3 dagar innan leverans.
Jag beställde min bil i Nov. Svart/Svart
Trevlig helg på er alla!
/Mullvaden
Trevlig helg på er alla!
/Mullvaden
Senast redigerad av jimhas, redigerad totalt 1 gånger.
Tesla Model S 85 - 2014
Tesla Model 3 LR - 2019
Tesla Model Y Performance - 18-26 Maj 2022
CyberTruck Tri-Motor - Preorder
Model S LR - Beställd
Tesla Model 3 LR - 2019
Tesla Model Y Performance - 18-26 Maj 2022

CyberTruck Tri-Motor - Preorder
Model S LR - Beställd
Är det någon som fått mailet med lev datum i Juli sedan tidigare och det fortfarande står Juli?
tänker kanske om det är ett automail som gått ut till alla Model Y beställningar
tänker kanske om det är ett automail som gått ut till alla Model Y beställningar
Samma här, mailet men ingen uppdatera på kontot. vit/svart beställd i Mars.
Har finansiering via DNB och väntar fortfarande på slutfakturan. Någon med samma betalningslösning men som fått fakturan?
"Nästa steg
Vi håller på att upprätta din faktura och kommer att kontakta dig för att ordna med din slutbetalning."
Har finansiering via DNB och väntar fortfarande på slutfakturan. Någon med samma betalningslösning men som fått fakturan?
"Nästa steg
Vi håller på att upprätta din faktura och kommer att kontakta dig för att ordna med din slutbetalning."
- larjon
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas230034
Jag har samma betalningslösning och fick/betalade slutfakturan för en dryg månad sedanKalleB skrev:Samma här, mailet men ingen uppdatera på kontot. vit/svart beställd i Mars.
"Nästa steg
(ingen uppskattad leveranstid på mitt konto heller)
Svart Model Y Performance
Verkar vara ett mail som gått ut till alla som beställt en Svart/Vit model Y ....gissningsvis. Inget lev datum i min app och har beställt vit/svart.anna__ skrev:Är det någon som fått mailet med lev datum i Juli sedan tidigare och det fortfarande står Juli?
Fick ett sms att jag inte slutfört alla steg på ditt konto. vänligen gör detta. /Tesla
Väntar juh på få reda på datum ifall jag ska byta in nuvarande eller sälja priv..
vill inte sälja och stå utan bil
Väntar juh på få reda på datum ifall jag ska byta in nuvarande eller sälja priv..
Har du fått slutfaktura?Dansson skrev:Fick ett sms att jag inte slutfört alla steg på ditt konto. vänligen gör detta. /Tesla
Nej ingen slutfaktura,
Verkar som de vill att jag accepterar inbytet eller inte
Verkar som de vill att jag accepterar inbytet eller inte
- Arctic Drifter
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/anders453430
- Kontakt:
Även jag fick mail, April har bytts mot generell text men utan tidsram angiven.
Beställt Vit/Svart i slutet av mars
Beställt Vit/Svart i slutet av mars
Tesla Model Y Performance
Samma här, fick mailet men ingen info i varken app eller på hemsida. Det har aldrig synts något datum.
Vit / Svart, November 2021
Vit / Svart, November 2021
Även jag fick mail, men kan fortfarande inte se något leverans datum
Beställt Vit/Svart mars 2021

Beställt Vit/Svart mars 2021
Vit/Svart Model Y Performance med FSD.
vad hände med det tresiffriga antalet som skulle komma nu i mitten av maj? eller är tresiffrigt = "några bilar"?jimhas skrev:Nu börjar det att röra på sig. De första bilarna går till Stockholm men även Malmö får några bilar inom kort. Kanske redan nästa vecka.
Trevlig helg på er alla!
/Mullvaden

och varför är göteborg bortglömt, haha?
trevlig helg!
- markuswesterberg
- Teslaägare
Verkar ju som att ALLA, även MY LR fått samma mail. Jag har dock inte själv fått för min MY P ännu. Vit/svart.
Ni som beställt två bilar och ska finansiera. Har ni tryckt igenom alla betalningssteg via finansbolag för båda bilarna?
Jag pratade med min TA och han sa att alla orderhållare för Y och 3 fått detta mail. Han sa också att vi som nu inte har någon beräknad leveranstid bör få det uppdaterat inom några dagar. Fingers crossed.
- Hillstreet
- Teslaägare
Också fått mailet men inget datum i app eller web sedan April försvann för några dagar sedan.
Eftersom de försökt använda dynamiska värden i mailet (och misslyckats) verkar det ju som ett generellt mail till alla, oavsett färg.
Eftersom de försökt använda dynamiska värden i mailet (och misslyckats) verkar det ju som ett generellt mail till alla, oavsett färg.
---
2019 Model 3 Performance
2022 Model Y Performance
2019 Model 3 Performance
2022 Model Y Performance
Tror också att det är ett generellt mail eftersom jag hela tiden haft ETA Juli dvs den är inte försenad men fick ändå mailHillstreet skrev:Också fått mailet men inget datum i app eller web sedan April försvann för några dagar sedan.
Inte fått något mail.
Röd/svart beställd i januari.
Står fortfarande uppskattad leverans Maj.
Röd/svart beställd i januari.
Står fortfarande uppskattad leverans Maj.
Har inte heller fått något mail/sms/uppdatering på konto.4wheeler4 skrev:Någon mer än jag som inte fått mailet? Vit/svart januari 22
Beställt vit/svart med uppgraderad autopilot i januari -22.
Inte fått mail, MYP vit/svart Januari -22
Min är dock betald och klar (ingen slutfaktura med VIN än).
Min är dock betald och klar (ingen slutfaktura med VIN än).
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Jag har fått ”uppskattad leverans: 7-30 juni” på en vit Tysktillverkad Long Range.
Hur troligt är det??? Gissar på 0% chans. Så jag ger absolut ingenting för de nya datumen som dykt upp i appen idag. Det är bara ett sätt att få folk att sluta ringa och beklagar sig.
Hur troligt är det??? Gissar på 0% chans. Så jag ger absolut ingenting för de nya datumen som dykt upp i appen idag. Det är bara ett sätt att få folk att sluta ringa och beklagar sig.
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Nicke Nyfiken skrev:Jag har fått ”uppskattad leverans: 7-30 juni” på en vit Tysktillverkad Long Range.
Vart står det att din longrange ska komma från Berlin?
Model Y performance