Det stämmer, ändrade 11:e MarsIsKub skrev:Samma här, antar att du hade också ändrat från 19" till 20" någon gång i mars? Jag ändrade till 20" 17de mars.FlyingBlue skrev:Jag har inte fått något mail, men uppskattad leveranstid har ändrats från Juli till Maj.![]()
![]()
Väntrum Model Y
Moderator: Redaktion
- FlyingBlue
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/Roger53431
Re: Väntrum Model Y
Tesla Model Y P, AP, -22
Tesla Model 3 LR AWD, FSD, -19
BMW i3, -18
Reservation Cybertruck Tri Motor AWD RN1127948XX
Reservation Cybertruck Dual Motor AWD RN1129110XX
Reservation Cybertruck Tri Motor AWD RN1127948XX
Reservation Cybertruck Dual Motor AWD RN1129110XX

Just changed from July to May today as well:)
White/Black
19”, Mar 10
->20” Mar 15
Du hittar inte datumet där längre utan direkt i appen.matjo690 skrev:Mail och tomt där datumet var förut...
Senast redigerad av Highfoot, redigerad totalt 1 gånger.
Har fått mailet. Beställde 18/4. Svart med vit inredning och 20”. Har stått Juli hela tiden (tyvärr). Samma fortfarande. Är på ”Vi håller på att upprätta faktura”-stadiet.Highfoot skrev:Vad har ni för konfig på era bilar? Jag har inte fått något mejl och har fortfarande Maj som uppskattad leveransmånad. Beställde 26 mars, vitt yttre med svart inre + 20" däcken.
Jag trodde att alla fick sina datum i appen nu mera, men tydligen inte. Va märkligt!Phaedrus skrev:Har fått mailet. Beställde 18/4. Svart med vit inredning och 20”. Har stått Juli hela tiden (tyvärr). Samma fortfarande. Är på ”Vi håller på att upprätta faktura”-stadiet.Highfoot skrev:Vad har ni för konfig på era bilar? Jag har inte fått något mejl och har fortfarande Maj som uppskattad leveransmånad. Beställde 26 mars, vitt yttre med svart inre + 20" däcken.

Highfoot skrev:Jag trodde att alla fick sina datum i appen nu mera, men tydligen inte. Va märkligt!Phaedrus skrev:Har fått mailet. Beställde 18/4. Svart med vit inredning och 20”. Har stått Juli hela tiden (tyvärr). Samma fortfarande. Är på ”Vi håller på att upprätta faktura”-stadiet.Highfoot skrev:Vad har ni för konfig på era bilar? Jag har inte fått något mejl och har fortfarande Maj som uppskattad leveransmånad. Beställde 26 mars, vitt yttre med svart inre + 20" däcken.
Du har rätt. Står där med. Var tomt så länge i appen så jag började kolla via webben istället. Detta blir en nagelbitare. Lol.
jonasl skrev:Jag gick också mailet, och nu står det 19-30 Juni i appen. Hoppas på liiiite tidigare men fått jag den då är jag ändå nöjd.
När beställde du?
Tomt där med...Highfoot skrev:Du hittar inte datumet där längre utan direkt i appen.matjo690 skrev:Mail och tomt där datumet var förut...
Ok! Va olika det är för alla…matjo690 skrev:Tomt där med...Highfoot skrev:Du hittar inte datumet där längre utan direkt i appen.matjo690 skrev:Mail och tomt där datumet var förut...

-
Kan inte någon, som fått datum i appen, ta en skärmdump?
Jag vet inte var jag ska kolla... Har gått in 600 gånger sedan jag kom hem idag..
Jag vet inte var jag ska kolla... Har gått in 600 gånger sedan jag kom hem idag..

Du ska ju trycka på gå till konto, men jag ser inte någonstans heller. Det är bara vänta tills det dyker upp.Ilduce77 skrev:Kan inte någon, som fått datum i appen, ta en skärmdump?
Beställde 7/3 - står fortfarande maj i app och på hemsidan
MYP 22 - vit lack / svart inredning
- Sebastian+
- Teslaägare
Beställde Svart/Svart 20” den 28/3.
Stod maj då, har inte fått Mail, står maj nu…
- GoranLilja
- Teslaägare
Precis samma för mig. Samma konfiguration, men jag beställde 11 mars.Sebastian+ skrev:Beställde Svart/Svart 20” den 28/3.
I Facebookgruppen ”Tesla Model Y Sverige” var det nån som hade fått svar från Tesla att det handlade om ett systemfel. Men vem vet…
15/6 Ändrade till MYP, samma RN-nummer
8/8 VIN källkod
10/8 MYP anländer till SC
12/8 Serv-insp
15/8 Rekond
22/8 SMS för bokning
24/8 Bokad upphämtning
Hämtas i Norrköping
Samma för mig, svart/svart 20”, ingen ändring, inget mail. Står fortfarande maj. Beställde 25/3.Sebastian+ skrev:Beställde Svart/Svart 20” den 28/3.
- JohaniNamn
- Teslaägare
Jag beställde en Midnight Silver Metallic med 20" och svart inredning den 11 mars, jag har inga lev. datum kvar, varken på appen eller på Tesla-kontot
Hade Maj tidigare
Hade Maj tidigare
- jonasl
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas44573
Beställde i mars 2021 med uppskjuten lev till q2 2022.Chea skrev:jonasl skrev:Jag gick också mailet, och nu står det 19-30 Juni i appen. Hoppas på liiiite tidigare men fått jag den då är jag ändå nöjd.
När beställde du?
Eftersom det bara verkar vara svarta o vita bilar som uppdaterats så har det tänts en pytteliten förhoppning om att det kommer ett gäng LR från Tyskland i slutet av Juni.. men det är ju ren spekulation.
Model Y LR AWD 2022
Har grå bil men fick mail idag. Står nu inget datum någonstans...jonasl skrev:Beställde i mars 2021 med uppskjuten lev till q2 2022.Chea skrev:jonasl skrev:Jag gick också mailet, och nu står det 19-30 Juni i appen. Hoppas på liiiite tidigare men fått jag den då är jag ändå nöjd.
När beställde du?
Eftersom det bara verkar vara svarta o vita bilar som uppdaterats så har det tänts en pytteliten förhoppning om att det kommer ett gäng LR från Tyskland i slutet av Juni.. men det är ju ren spekulation.
Samma här, grå med svart inredning och 20"matjo690 skrev:Har grå bil men fick mail idag. Står nu inget datum någonstans...jonasl skrev:Beställde i mars 2021 med uppskjuten lev till q2 2022.Chea skrev:jonasl skrev:Jag gick också mailet, och nu står det 19-30 Juni i appen. Hoppas på liiiite tidigare men fått jag den då är jag ändå nöjd.
När beställde du?
Produceras väl bara performance i Tysklandjonasl skrev:Beställde i mars 2021 med uppskjuten lev till q2 2022.Chea skrev:jonasl skrev:Jag gick också mailet, och nu står det 19-30 Juni i appen. Hoppas på liiiite tidigare men fått jag den då är jag ändå nöjd.
När beställde du?
Hej!drunkenCoder skrev:Beställde 28 mars. Stod est maj. Idag ändrades det till 21-30 juni.![]()
Kan du inte ta en skärmdump, så man vet hur det ser ut och var jag ska titta efter datum?
Jag skrollar som en dåre över hela sidan..