Äntligen!
Moderator: Redaktion
Re: Äntligen!
Grattis till bilen!! Snygg färg du valt. Kör o njut varje dag, det har jag gjort med min i 2 månader nu...
70D, midnight silver metallic, svarta next gen seats, pano-tak, autopilot
Välkommen till sekten!
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Grattis!
Själv har jag ånger att behöva vara utan min i nästan 3 veckor. Men sekten blir man inte utan
räknar med att läsa alla dina inlägg och alla andras på planet.
Själv har jag ånger att behöva vara utan min i nästan 3 veckor. Men sekten blir man inte utan

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
- Franz
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/franz9414
- Kontakt:
Grattis! Skicka ett PM till Tibor så fixar han så att du står som Tesla-ägare även i forumet.
Driver sajten Car.info
Grattis, grattis till nya bilen! Så jäkla häftigt med en Supersenior här på forumet. Ser fram emot att få ta del av dina intryck och upplevelser 

Installerat 13,2 kWp solceller
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Äntligen! Grattis flygarn! Vilken fantastiskt vacker bil du har 

Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Grattis
Ser riktigt trevlig ut!

Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
- Peter Holm
- Teslaägare
Grattis, måste säga att jag gillar färgen.
Plågan av att vänta blir inte lättare av detta
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Plågan av att vänta blir inte lättare av detta

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Blå Model S Long Range 2019 (Raven)
Blå Model S 90D februari 2016 - januari 2020
2 st 3:or reserverade.
Blå Model S 90D februari 2016 - januari 2020
2 st 3:or reserverade.
Grattis! Trodde mina 60+ gjorde mig till senior bland Tesla-ägarna men nu vet jag bättre 

Måste bara berätta att jag efter att ha hämtat min REH 007 i Mölndal igår, stannade till i Falkenberg och supechargade mej själv med en hamburgare och pärlan med kräm ur "Telsmacken" där. Hade precis bara hunnit stanna och jacka in elen så hade jag ett gäng nyfikna som frågade och frågade och frågade! Om "vad" och "hur" o s v. Eftersom jag inte varit i besittning av klenoden mer än någon dryg timme , så fick jag försöka svara så gott det gick av det lilla jag kunde om underverket. Tillsaken hör att en av dom åkte en av de häftigaste BMW jag sett. En annan en dito Legacy! Visst är det gött!
X100 lev.14/8-18.
- ovelundkvist
- Teslaägare
- Kontakt:
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Den länken borde öppna din mejlklient med en förinställd brev.far1far2 skrev:För att bli upptagen i det högsta kastet i detta lycksaliga gäng, klickade jag på "anmäl din Tesla här". Men inte funkade det! Kom bara till Google searchsidan.
Det kräver dock att både operativsystem, webbläsare och mejlklient stödjer sånt.
Är det fler som upplever att den inte fungerar?
Jag har iaf fixat så du är Teslaägare nu

Grattis Dacke D snygg färg, du får nog vänja dej vid att det ofta dyker upp folk och vill titta och fråga. Var i Stockholm i veckan och blev både fotad och intervjuad vid laddning i Upplands Väsby och där är inte Teslan särskilt ovanlig.far1far2 skrev:Måste bara berätta att jag efter att ha hämtat min REH 007 i Mölndal igår, stannade till i Falkenberg och supechargade mej själv med en hamburgare och pärlan med kräm ur "Telsmacken" där. Hade precis bara hunnit stanna och jacka in elen så hade jag ett gäng nyfikna som frågade och frågade och frågade! Om "vad" och "hur" o s v. Eftersom jag inte varit i besittning av klenoden mer än någon dryg timme , så fick jag försöka svara så gott det gick av det lilla jag kunde om underverket. Tillsaken hör att en av dom åkte en av de häftigaste BMW jag sett. En annan en dito Legacy! Visst är det gött!
S85D Röd, Mercedes 230 SLK Gul metallic, Modell X 100D Silver en Modell 3 bokad men blir troligen avbokad
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Grattis! Välkommen till in i klubben! (Sekten)
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning

Tackar! Ser det att det står "Teslaägare". Så nu växte gubben enhalvtum!TiborBlomhall skrev:Den länken borde öppna din mejlklient med en förinställd brev.far1far2 skrev:För att bli upptagen i det högsta kastet i detta lycksaliga gäng, klickade jag på "anmäl din Tesla här". Men inte funkade det! Kom bara till Google searchsidan.
Det kräver dock att både operativsystem, webbläsare och mejlklient stödjer sånt.
Är det fler som upplever att den inte fungerar?
Jag har iaf fixat så du är Teslaägare nu
X100 lev.14/8-18.
Grattis far1far2! Vi har haft vår bil 5 veckor också. Jag tar varje tillfälle "att tesla" sedan dess!tehjimos skrev:grattis! Vi har varit tesla ägare nu i 5 veckor och det är helt underbart! Har aldrig tidigare nöjeskört med en bil... bilar har bara varit transportmedel! Nu med Teslan så sätter jag mig i bilen varje dag o tar en tur eller bara myser med bilen.

Model S P85D,