SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Moderator: Redaktion
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Inte vara ovädret för Jojje, han råkade ut för typ avstängd E4 i Skellefteå tror jag. Du tog i allafall en omväg och körde bredvid E4an ett tag?
Själv klarade vi i Polestaren oss ner på 19h 56min. Så båda sträckorna under 20 timmar.
Ner tog längre tid, lite p.g.a laddstrul och en taktisk laddning i Luleå (minst 15 minuter bortkastat då ingen typ laddade i Skellefteå där jag trodde det skulle bli trångt.) Och nästan alla drog direkt till Umeå och klarade 39 mil på en laddning. Med motvind och lite risk för regn kunde jag nog inte klara det.
Får lägga ut laddprotokoll och sånt när jag fått sova.
Själv klarade vi i Polestaren oss ner på 19h 56min. Så båda sträckorna under 20 timmar.
Ner tog längre tid, lite p.g.a laddstrul och en taktisk laddning i Luleå (minst 15 minuter bortkastat då ingen typ laddade i Skellefteå där jag trodde det skulle bli trångt.) Och nästan alla drog direkt till Umeå och klarade 39 mil på en laddning. Med motvind och lite risk för regn kunde jag nog inte klara det.
Får lägga ut laddprotokoll och sånt när jag fått sova.
**********************************************************************
Driving - Polestar 2, Dual motor LR
Driving - Polestar 2, Dual motor LR
- Generalbogge
- Teslaägare
- Inlägg: 1023
- Blev medlem: 03 maj 2017 23:35
- Ort: Södra Sandby
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
20.12 blev min tid ner.
Hade 19.34 upp, så fick totaltiden 39.46.
Hade 19.34 upp, så fick totaltiden 39.46.
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Tror den vägen tog 3min längre tid än den vanliga och räknade med att stoppet skulle dröja längre än så, så det var ett enkelt val. För regnets skull så laddade jag upp till 64% i Hudik för att ta mig till Sollentuna, vilket var 14% och 9 minuter längre än samma sträcka på vägen upp. Ändå räckte inte strömmen och jag fick lägga 7min på en avstickare vid Uppsala.joel80 skrev:Inte vara ovädret för Jojje, han råkade ut för typ avstängd E4 i Skellefteå tror jag. Du tog i allafall en omväg och körde bredvid E4an ett tag?
Det är 16min av de 24min det skiljde. De resterande 8min la jag på extra laddning i Stockholm efter regnet. Både ABRP och bilen trodde sig behöva mer laddning till Linköping än vad som faktiskt behövdes.
Jag höll ändå rätt hastighet konstant i regnet och förbrukningen stack upp strax över 200Wh/km ett tag. Snittet för den sträckan mellan Hudik och Uppsala blev 183Wh/km
Model 3 LR AWD -19 *Såld*
Model 3 LR AWD -21
Model 3 LR AWD -21
- TiborBlomhall
- Inlägg: 7949
- Blev medlem: 04 mar 2014 22:03
- Ort: Stockholm
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Har någon en bra bild på alla de tävlande bilarna i rad?
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Tack! På uppvägen var förhållandena bra båda åren, men jag tror det var varmt längre upp i landet den här gången. Sen hade vi nog lite hjälp av en lätt medvind i år. Men framförallt var vägarbetena längre komna i år och det var mindre trafik på väg in i Haparanda, så där sparade vi en del tid.Segelflygaren skrev:Snyggt kört!iAkita skrev:Framme kl.06.53. Tid delsträcka 2 blev 19 timmar och 14 minuter. Bara ca 20 minuter långsammare än förra årets rekordtid. Jag är nöjd!
Hur tycker du förhållandena på respektive delsträcka var jämfört med förra året?
Nervägen var däremot ganska eländig i år. Tidvis hällregn från norr om Sundsvall till söder om Gävle. Vi hade ett par riktiga skurar i Småland förra året minns jag, men det var en längre sträcka som var påverkad i år.
Egentligen hade det bästa varit att bara jämföra den totala laddtiden mellan år och bilar. Två km/h högre snittfart under hela sträckan ger nästan 30 minuter snabbare tid. Så bättre vägförhållanden vad det gäller trafik, vägarbeten och annat kan säkerligen delvis förklara varför tiderna blev så mycket bättre i år överlag. Plus att laddnätverket byggts ut rejält för oss som inte kör Tesla, och dessutom SuC öppnat upp (även om vi som körde EV6 och Ioniq 5 inte kunde dra nytta av det).
Peugeot e-5008 GT Ultimate -25
BMW i4 M50 -24 (Såld)
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
BMW i4 M50 -24 (Såld)
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
- Datzun
- Teslaägare
- Inlägg: 123
- Blev medlem: 25 sep 2020 21:42
- Referralkod: ts.la/fredrik611845
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Jag fick tiden 19:35 upp och 19:43 ner med ID.4 Pro. Totala tiden 39:18.
Kul att få köra tillsammans med alla dessa fenomenala entusiaster
Kul att få köra tillsammans med alla dessa fenomenala entusiaster

VW ID.7 Pro 2024
Tesla Model 3 Long Range 2021
VW ID.4 Pro 2021 såld
VW ID.4 Pro 2021 såld
Tesla Model 3 Long Range 2021
VW ID.4 Pro 2021 såld
VW ID.4 Pro 2021 såld
-
- Inlägg: 23
- Blev medlem: 19 mar 2019 00:24
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Det saknas 2 Model S och en Model 3 (om jag har rätt för mig) eftersom de stod och laddade nästan fram till start/ej stod med de andra.TiborBlomhall skrev:Har någon en bra bild på alla de tävlande bilarna i rad?

Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Här kommer en summering av mina laddsessioner under tävlingen (plats, procent, tid och snitteffekt). Det hade varit toppen om man kunde kombinera laddeffekten jag fick i söder på väg upp med laddeffekten jag fick i norr på väg ner!
Delsträcka 1
Gränna (Ionity): 27-81%, 15 minuter, snitteffekt 186 kW
Södertälje (Ionity): 20-71%, 12 minuter, snitteffekt 196 kW
Gävle (Ionity): 19-61%, 11 minuter, snitteffekt 209 kW
Sundsvall (Ionity): 10-79%, 20 minuter, snitteffekt 179 kW
Umeå (Tesla SuC v2):11-80%, 43 minuter, snitteffekt 85 kW
Luleå (Virta): 14-38%, 20 minuter, snitteffekt 64 kW
Total laddtid delsträcka 1: 2 timmar, 1 minut
Delsträcka 2
Umeå (Eviny): 9-74%, 19 minuter, snitteffekt 171 kW
Sundsvall (Ionity): 13-71%, 17 minuter, snitteffekt 174 kW
Gävle (Ionity): 19-67%, 17 minuter, snitteffekt 148 kW
Södertälje (Ionity): 19-60%, 11 minuter, snitteffekt 188 kW
Mantorp (Ionity): 8-66%, 14 minuter, snitteffekt 207 KW
Värnamo (Ionity): 13-60%, 15 minuter, snitteffekt 162 KW
Total laddtid delsträcka 2: 1 timme, 33 minuter
Delsträcka 1
Gränna (Ionity): 27-81%, 15 minuter, snitteffekt 186 kW
Södertälje (Ionity): 20-71%, 12 minuter, snitteffekt 196 kW
Gävle (Ionity): 19-61%, 11 minuter, snitteffekt 209 kW
Sundsvall (Ionity): 10-79%, 20 minuter, snitteffekt 179 kW
Umeå (Tesla SuC v2):11-80%, 43 minuter, snitteffekt 85 kW
Luleå (Virta): 14-38%, 20 minuter, snitteffekt 64 kW
Total laddtid delsträcka 1: 2 timmar, 1 minut
Delsträcka 2
Umeå (Eviny): 9-74%, 19 minuter, snitteffekt 171 kW
Sundsvall (Ionity): 13-71%, 17 minuter, snitteffekt 174 kW
Gävle (Ionity): 19-67%, 17 minuter, snitteffekt 148 kW
Södertälje (Ionity): 19-60%, 11 minuter, snitteffekt 188 kW
Mantorp (Ionity): 8-66%, 14 minuter, snitteffekt 207 KW
Värnamo (Ionity): 13-60%, 15 minuter, snitteffekt 162 KW
Total laddtid delsträcka 2: 1 timme, 33 minuter
Peugeot e-5008 GT Ultimate -25
BMW i4 M50 -24 (Såld)
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
BMW i4 M50 -24 (Såld)
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Här är lite nördig data på första delsträckan från Haparanda till Örnsköldsvik. Gäller att utnyttja hela batteriet
Model 3 LR AWD -19 *Såld*
Model 3 LR AWD -21
Model 3 LR AWD -21
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Oj vilken låg förbrukning och lång räckvidd. Vad landade förbrukningen på ned till Gävle, på ett ungefär?Jojje167 skrev:Här är lite nördig data på första delsträckan från Haparanda till Örnsköldsvik. Gäller att utnyttja hela batteriet
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Den blev lite högre när regnet komSofie skrev:Oj vilken låg förbrukning och lång räckvidd. Vad landade förbrukningen på ned till Gävle, på ett ungefär?Jojje167 skrev:Här är lite nördig data på första delsträckan från Haparanda till Örnsköldsvik. Gäller att utnyttja hela batteriet
Haparanda - Övik 151Wh/km
Övik - Hudik 153Wh/km
Hudik - Uppsala 183Wh/km
Det var trots allt motvind på vägen ner också, för sträckan upp med medvind så låg förbrukning lite lägre, runt 140Wh/km
Model 3 LR AWD -19 *Såld*
Model 3 LR AWD -21
Model 3 LR AWD -21
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
iAkita skrev:Här kommer en summering av mina laddsessioner under tävlingen (plats, procent, tid och snitteffekt). Det hade varit toppen om man kunde kombinera laddeffekten jag fick i söder på väg upp med laddeffekten jag fick i norr på väg ner!
Delsträcka 1
Gränna (Ionity): 27-81%, 15 minuter, snitteffekt 186 kW
Södertälje (Ionity): 20-71%, 12 minuter, snitteffekt 196 kW
Gävle (Ionity): 19-61%, 11 minuter, snitteffekt 209 kW
Sundsvall (Ionity): 10-79%, 20 minuter, snitteffekt 179 kW
Umeå (Tesla SuC v2):11-80%, 43 minuter, snitteffekt 85 kW
Luleå (Virta): 14-38%, 20 minuter, snitteffekt 64 kW
Total laddtid delsträcka 1: 2 timmar, 1 minut
Delsträcka 2
Umeå (Eviny): 9-74%, 19 minuter, snitteffekt 171 kW
Sundsvall (Ionity): 13-71%, 17 minuter, snitteffekt 174 kW
Gävle (Ionity): 19-67%, 17 minuter, snitteffekt 148 kW
Södertälje (Ionity): 19-60%, 11 minuter, snitteffekt 188 kW
Mantorp (Ionity): 8-66%, 14 minuter, snitteffekt 207 KW
Värnamo (Ionity): 13-60%, 15 minuter, snitteffekt 162 KW
Total laddtid delsträcka 2: 1 timme, 33 minuter
Det är Norrland som får skämmas med långsamma laddare.Umeå (Tesla SuC v2):11-80%, 43 minuter, snitteffekt 85 kW
Luleå (Virta): 14-38%, 20 minuter, snitteffekt 64 kW
Å andra sidan fanns det väl knapp någon CCS laddare förra året på mer än 50kW.
Norr om Sundsvall.
Så bättre har det blivit.
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Här kommer mina detaljerade data från resan, då Tibor nämnde att han skulle presentera data i sin artikel.
Peugeot e-5008 GT Ultimate -25
BMW i4 M50 -24 (Såld)
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
BMW i4 M50 -24 (Såld)
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
- Robin_j
- Teslaägare
- Inlägg: 189
- Blev medlem: 17 maj 2018 06:30
- Ort: Västerås
- Referralkod: ts.la/robin14790
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Båda mina resor helt sjukt vad snålt den går. Regnet sabbade allt hade velat se hela vägen ner
Model S P85+ 2014 pre autopilot (veteran bil) med openpilot o dragkrok
Model X long range 2019 (renoverings objekt)
Model X long range 2019 (renoverings objekt)
- Generalbogge
- Teslaägare
- Inlägg: 1023
- Blev medlem: 03 maj 2017 23:35
- Ort: Södra Sandby
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Här kommer mina protokoll
- Generalbogge
- Teslaägare
- Inlägg: 1023
- Blev medlem: 03 maj 2017 23:35
- Ort: Södra Sandby
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Och tillbaka trippen.
- Datzun
- Teslaägare
- Inlägg: 123
- Blev medlem: 25 sep 2020 21:42
- Referralkod: ts.la/fredrik611845
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Och så mina laddningar.
VW ID.7 Pro 2024
Tesla Model 3 Long Range 2021
VW ID.4 Pro 2021 såld
VW ID.4 Pro 2021 såld
Tesla Model 3 Long Range 2021
VW ID.4 Pro 2021 såld
VW ID.4 Pro 2021 såld
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Jag är imponerad över era bedrifter och tyckte det var kul och intressant att få lite information till mig som snart ska bli helelbilägare. Jo det var jag som var en "okänd" vid starten och nu vid målgången i Ystad.
Så kul att ni alla vill, med glädje, dela era erfarenheter och kunnande om livet som elbilsägare! Det tackar jag ödmjukast för!
När jag fått min Mercedes EQB så kommer jag inte att delta i detta rally nästa år, om det blir något. Den bilen har ingen chans till ett bra resultat.
Kanske någon som behöver en co-driver nästa år?
Så kul att ni alla vill, med glädje, dela era erfarenheter och kunnande om livet som elbilsägare! Det tackar jag ödmjukast för!
När jag fått min Mercedes EQB så kommer jag inte att delta i detta rally nästa år, om det blir något. Den bilen har ingen chans till ett bra resultat.
Kanske någon som behöver en co-driver nästa år?

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart.
Sålda, ca 40 olika bilar.
Solceller 12,6kWp, Batteri 15kWh, Raspberry automation via Spotpriset
Sålda, ca 40 olika bilar.
Solceller 12,6kWp, Batteri 15kWh, Raspberry automation via Spotpriset
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Det är klart du ska, är ju kul med olika bilar. Jag planerar att delta med min IX om den har kommit och datum passar.mikaELbil skrev:Jag är imponerad över era bedrifter och tyckte det var kul och intressant att få lite information till mig som snart ska bli helelbilägare. Jo det var jag som var en "okänd" vid starten och nu vid målgången i Ystad.
Så kul att ni alla vill, med glädje, dela era erfarenheter och kunnande om livet som elbilsägare! Det tackar jag ödmjukast för!
När jag fått min Mercedes EQB så kommer jag inte att delta i detta rally nästa år, om det blir något. Den bilen har ingen chans till ett bra resultat.
Kanske någon som behöver en co-driver nästa år?
27,8 kWp solceller
Pixii Home 10 kWh/10 kW
Pixii Home 10 kWh/10 kW
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Skulle i så fall vara om "min" Mercedeshandlare lånar ut deras EQS AMG med vrid på 1000Nm. Gäller att komma upp till skyltad hastighet FORT!! Blir väl kanske bara två lite lite längre laddstopp, så man hinner gå på toa och köpa en kopp kaffe på samma stopp.Dafro skrev:Det är klart du ska, är ju kul med olika bilar. Jag planerar att delta med min IX om den har kommit och datum passar.mikaELbil skrev:Jag är imponerad över era bedrifter och tyckte det var kul och intressant att få lite information till mig som snart ska bli helelbilägare. Jo det var jag som var en "okänd" vid starten och nu vid målgången i Ystad.
Så kul att ni alla vill, med glädje, dela era erfarenheter och kunnande om livet som elbilsägare! Det tackar jag ödmjukast för!
När jag fått min Mercedes EQB så kommer jag inte att delta i detta rally nästa år, om det blir något. Den bilen har ingen chans till ett bra resultat.
Kanske någon som behöver en co-driver nästa år?

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart.
Sålda, ca 40 olika bilar.
Solceller 12,6kWp, Batteri 15kWh, Raspberry automation via Spotpriset
Sålda, ca 40 olika bilar.
Solceller 12,6kWp, Batteri 15kWh, Raspberry automation via Spotpriset
- Bjelke
- Teslaägare
- Inlägg: 19929
- Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
- Ort: Bollnäs
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Ja DET vore nåt det!mikaELbil skrev:Skulle i så fall vara om "min" Mercedeshandlare lånar ut deras EQS AMG med vrid på 1000Nm. Gäller att komma upp till skyltad hastighet FORT!! Blir väl kanske bara två lite lite längre laddstopp, så man hinner gå på toa och köpa en kopp kaffe på samma stopp.Dafro skrev:Det är klart du ska, är ju kul med olika bilar. Jag planerar att delta med min IX om den har kommit och datum passar.mikaELbil skrev:Jag är imponerad över era bedrifter och tyckte det var kul och intressant att få lite information till mig som snart ska bli helelbilägare. Jo det var jag som var en "okänd" vid starten och nu vid målgången i Ystad.
Så kul att ni alla vill, med glädje, dela era erfarenheter och kunnande om livet som elbilsägare! Det tackar jag ödmjukast för!
När jag fått min Mercedes EQB så kommer jag inte att delta i detta rally nästa år, om det blir något. Den bilen har ingen chans till ett bra resultat.
Kanske någon som behöver en co-driver nästa år?

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Fråga dom, är väl inte omöjligt ska du se.Bjelke skrev:Ja DET vore nåt det!mikaELbil skrev:Skulle i så fall vara om "min" Mercedeshandlare lånar ut deras EQS AMG med vrid på 1000Nm. Gäller att komma upp till skyltad hastighet FORT!! Blir väl kanske bara två lite lite längre laddstopp, så man hinner gå på toa och köpa en kopp kaffe på samma stopp.Dafro skrev:Det är klart du ska, är ju kul med olika bilar. Jag planerar att delta med min IX om den har kommit och datum passar.mikaELbil skrev:Jag är imponerad över era bedrifter och tyckte det var kul och intressant att få lite information till mig som snart ska bli helelbilägare. Jo det var jag som var en "okänd" vid starten och nu vid målgången i Ystad.
Så kul att ni alla vill, med glädje, dela era erfarenheter och kunnande om livet som elbilsägare! Det tackar jag ödmjukast för!
När jag fått min Mercedes EQB så kommer jag inte att delta i detta rally nästa år, om det blir något. Den bilen har ingen chans till ett bra resultat.
Kanske någon som behöver en co-driver nästa år?
27,8 kWp solceller
Pixii Home 10 kWh/10 kW
Pixii Home 10 kWh/10 kW
-
- Inlägg: 7337
- Blev medlem: 10 sep 2018 01:56
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Merca kanske ställer upp ett med ett fabriksstall nästa år...Dafro skrev:Fråga dom, är väl inte omöjligt ska du se.Bjelke skrev:Ja DET vore nåt det!mikaELbil skrev:Skulle i så fall vara om "min" Mercedeshandlare lånar ut deras EQS AMG med vrid på 1000Nm. Gäller att komma upp till skyltad hastighet FORT!! Blir väl kanske bara två lite lite längre laddstopp, så man hinner gå på toa och köpa en kopp kaffe på samma stopp.

Lucid Air kanske skulle kunna ha en chans också...
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls <-- The Price of Gas | The Center for Investigative Reporting
- Bjelke
- Teslaägare
- Inlägg: 19929
- Blev medlem: 24 mar 2015 12:27
- Ort: Bollnäs
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Jag skulle kunna tänka mig att ratta en Lucid 

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Re: SECC 2022: Ystad - Haparanda, Haparanda - Ystad
Tack för att du mötte upp både vid start och målgång, väldigt trevligt! Hoppas du blir nöjd med bilen och vi får se en Merca i startfältet för första gången nästa år!mikaELbil skrev:Jag är imponerad över era bedrifter och tyckte det var kul och intressant att få lite information till mig som snart ska bli helelbilägare. Jo det var jag som var en "okänd" vid starten och nu vid målgången i Ystad.
Så kul att ni alla vill, med glädje, dela era erfarenheter och kunnande om livet som elbilsägare! Det tackar jag ödmjukast för!
När jag fått min Mercedes EQB så kommer jag inte att delta i detta rally nästa år, om det blir något. Den bilen har ingen chans till ett bra resultat.
Kanske någon som behöver en co-driver nästa år?
Peugeot e-5008 GT Ultimate -25
BMW i4 M50 -24 (Såld)
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
BMW i4 M50 -24 (Såld)
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)