Betyg på Tässla

I denna tråden så har vi endast omröstningar och här kan alla skapa en omröstning

Moderator: Redaktion

Jag ger webshopen Tässla följande betyg

5
15
45%
4
6
18%
3
2
6%
2
4
12%
1
6
18%
 
Antal röster: 33

Användarvisningsbild
macksie
Teslaägare
Inlägg: 595
Blev medlem: 16 dec 2017 15:58

Betyg på Tässla

Inlägg av macksie »

Hej.
Tänkte att vi kan hjälpa till att boosta seriösa handlare genom att sätta betyg.
Lägger upp de svenska webbhandlare jag kan komma på efterhand.

Denna gäller
https://xn--tssla-gra.se// (Tässla)
MYP
X90d
Användarvisningsbild
Skatbo
Inlägg: 95
Blev medlem: 05 jan 2020 20:39
Ort: Sydvästra skåne

Re: Betyg på Tässla

Inlägg av Skatbo »

Dom fick en 1:a av mig för att dom skickar ut reklammail utan att fråga om jag vill ha det.
M3SR+ (21Q3)
juristen
Teslaägare
Inlägg: 863
Blev medlem: 19 dec 2018 11:15

Re: Betyg på Tässla

Inlägg av juristen »

De fick en 5:a av mig för att de snabbt skickade ut ersättningsadapter (OBD) när jag misstänkte att den första var trasig. Inget tjafs, inget krav på retur av den gamla som mycket riktigt var trasig. Handlare kan vara av varierande kvalitet på reklamationer, detta sköttes bra.
Hyundai Ioniq 5 AWD Advanced 2023
SÅLD: Model 3 LR 2022
SÅLD: Model S 85 "veterantesla", 2014 pre AP.
Användarvisningsbild
macksie
Teslaägare
Inlägg: 595
Blev medlem: 16 dec 2017 15:58

Re: Betyg på Tässla

Inlägg av macksie »

juristen skrev:
De fick en 5:a av mig för att de snabbt skickade ut ersättningsadapter (OBD) när jag misstänkte att den första var trasig. Inget tjafs, inget krav på retur av den gamla som mycket riktigt var trasig. Handlare kan vara av varierande kvalitet på reklamationer, detta sköttes bra.
Håller med till 100%, det är vid reklamationer som handlare visar sitt rätta jag.
MYP
X90d
Användarvisningsbild
T-Mom
Teslaägare
Inlägg: 9
Blev medlem: 27 sep 2020 19:38
Ort: Södertälje

Re: Betyg på Tässla

Inlägg av T-Mom »

Mycket bra bemötande och service minded. Bra dialog med säljaren inför beställning. En av varorna hade inte kommit när jag svängde förbi (vilket de redan meddelat). De erbjöd sig direkt att posta varan när den inkommit så jag skulle slippa åka tvärs över hela Stockholms län en gång till.
Model 3 SR+, Deep Blue Metallic, Dragkrok

Solceller, Windon
Användarvisningsbild
John Galt
Teslaägare
Inlägg: 468
Blev medlem: 21 sep 2019 22:00
Ort: Stockholm

Re: Betyg på Tässla

Inlägg av John Galt »

Skickade fel produkt till mig. Fick något svar första gången jag reklamerade (att de skulle åtgärda), därefter inte ett ord på 1½ månad. Trots påminnelser.
Användarvisningsbild
Tassla Store
Teslaägare
Inlägg: 32
Blev medlem: 15 jun 2021 17:06
Ort: Åkersberga
Kontakt:

Re: Betyg på Tässla

Inlägg av Tassla Store »

John Galt skrev:
Skickade fel produkt till mig. Fick något svar första gången jag reklamerade (att de skulle åtgärda), därefter inte ett ord på 1½ månad. Trots påminnelser.
Hej John,
Kan bara be om ursäkt för uteblivet svar (såvida ev svar inte hamnat i skräpkorgen). Vi har en enorm växtvärk och logistikproblem vilket är riktiga tidstjuvar f.n. vilket tyvärr påverkar alla svar.
Du får gärna DM ditt beställningsnummer så kan jag kolla direkt!

M V H
Stephan - ägare av Tässla
Användarvisningsbild
John Galt
Teslaägare
Inlägg: 468
Blev medlem: 21 sep 2019 22:00
Ort: Stockholm

Re: Betyg på Tässla

Inlägg av John Galt »

Tassla Store skrev:
John Galt skrev:
Skickade fel produkt till mig. Fick något svar första gången jag reklamerade (att de skulle åtgärda), därefter inte ett ord på 1½ månad. Trots påminnelser.
Hej John,
Kan bara be om ursäkt för uteblivet svar (såvida ev svar inte hamnat i skräpkorgen). Vi har en enorm växtvärk och logistikproblem vilket är riktiga tidstjuvar f.n. vilket tyvärr påverkar alla svar.
Du får gärna DM ditt beställningsnummer så kan jag kolla direkt!

M V H
Stephan - ägare av Tässla
Hej, får ni in dem snart?
Användarvisningsbild
Tassla Store
Teslaägare
Inlägg: 32
Blev medlem: 15 jun 2021 17:06
Ort: Åkersberga
Kontakt:

Re: Betyg på Tässla

Inlägg av Tassla Store »

John Galt skrev:
Tassla Store skrev:
John Galt skrev:
Skickade fel produkt till mig. Fick något svar första gången jag reklamerade (att de skulle åtgärda), därefter inte ett ord på 1½ månad. Trots påminnelser.
Hej John,
Kan bara be om ursäkt för uteblivet svar (såvida ev svar inte hamnat i skräpkorgen). Vi har en enorm växtvärk och logistikproblem vilket är riktiga tidstjuvar f.n. vilket tyvärr påverkar alla svar.
Du får gärna DM ditt beställningsnummer så kan jag kolla direkt!

M V H
Stephan - ägare av Tässla
Hej, får ni in dem snart?
Hej John,
Besvarade ditt PM :)
Skriv svar