Hej Alla,
Jag har fått modellande om att det snart är leverans på min Model S LR. Men jag vet inte om jag vill ha den längre. Lite ändringar i min firma göra att jag tvekar.
Finns det något intresse att köpa min bil?
Vet ännu inte leverans tidpunkt men ska kolla upp det.
Priset kommer nog att ligga på ca 1,2 miljoner.
Nya Model S LR Till Salu
Moderator: Redaktion
Re: Nya Model S LR Till Salu
Konfig kan högst troligt justeras fram tills ett VIN är tilldelat, utan påverkan på pris.SP_M3 skrev:Om rätt konfig, så kan det vara aktuellt. Skickar PM
(Såld) M3P - Röd - vita säten
(Såld) M3 LR AWD - Svart Solid - vita säten - drag
(Beställd) MS Plaid - grå - svarta säten - EAP
(Såld)S90D - Facelift - AP1 - Pano - Köldpaket - NextGen - Premium - Hi-Fi - Obisidian black
(Såld) M3 LR AWD - Svart Solid - vita säten - drag
(Beställd) MS Plaid - grå - svarta säten - EAP
(Såld)S90D - Facelift - AP1 - Pano - Köldpaket - NextGen - Premium - Hi-Fi - Obisidian black
- Gustafsson
- Teslaägare
Det går inte sade min säljare(Norrköping).fakerlind skrev:Konfig kan högst troligt justeras fram tills ett VIN är tilldelat, utan påverkan på pris.SP_M3 skrev:Om rätt konfig, så kan det vara aktuellt. Skickar PM
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
Då hade hen dålig koll. Jag ändrade konfig på båda mina. Ena "uppgraderades" och andra "nedgraderades". De var dock tvungna att stämma av med någon chef först. Nu är båda på båten med VIN.Gustafsson skrev:Det går inte sade min säljare(Norrköping).fakerlind skrev:Konfig kan högst troligt justeras fram tills ett VIN är tilldelat, utan påverkan på pris.SP_M3 skrev:Om rätt konfig, så kan det vara aktuellt. Skickar PM
https://evexperten.se
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.
Bilar som just nu används:
Model 3 Performance - 2024
EV 9 GT-Line - 2024
RS E-Tron GT - 2022
e-Expert - 2021
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.
Bilar som just nu används:
Model 3 Performance - 2024
EV 9 GT-Line - 2024
RS E-Tron GT - 2022
e-Expert - 2021