Stort tack för all rapportering, spännande läsning och det enda som egentligen oroar mig är sätena, men det kanske blir ett bra incitament för mig att jobba ner profilen på baken lite... Hur var det med baksätet, var det det nya lite djupare som man sett läckta bilder på?CrazyGang skrev:Om jag minns rätt från igår så var laddningen i Övik 14-100%. Ser nu att den gav 44kWh.
Tror att batteriet är rätt dåligt kalibrerat. 337 km range enligt bilen.
Sen är det ju lurigt det där med kylan, rör mig framförallt i sydligare delarna av Sverige och har varmgarage som hemmapunkt, men för ett par år sedan körde jag Katrineholm -> Gbg med min M3LR 2021 när temperaturen var -15 till -20 och den hade vart parkerad utomhus, enda gången den inte klarade den sträckan (ca380km) utan jag fick stanna och ladda, vägen dit några dagar tidigare i -5 men start ifrån varmgarage klarade jag med 8-9% tillgodo. Får se vad man tycker om ett halvår, har utmanat mig själv lite med att ta en RWD med motiveringen att jag sällan kör långt och när jag gör det så är det på vägar med tätt mellan SuC.