Carla gav 477…ObscureEconomist skrev: ↑09 jan 2024 08:48Riddermark är löjligt snåla också. När jag värderade min av nyfikenhet låg riddermark över 100' under carla.
BMW iX3
Moderator: Redaktion
Re: BMW iX3
Rätt bra erbjudande nu med garanterat restvärde. Men jag är skeptisk till räckvidden. Tror jag blir missnöjd vintertid. Min M3 LR kommer jag långt med trots kyla och snö.
Ni som haft den ett tag, vad har ni för tankar om bilen?
Ni som haft den ett tag, vad har ni för tankar om bilen?
Mercedes EQE SUV
Model 3 LR -21
Bra bil, dålig elbil. Räckvidden vintertid var ett problem. Har en Ioniq 5 nu vilket är en något sämre bil men mycket bättre elbil - Tar den alla dagar i veckan - Räckvidden på 10 mil mer när man kör är sååå viktig. Med IX3 var vi tvungna att stanna medans Ioniqen har det lilla extra att man kan välja och få en behagligare körning vid långa resor.
Hade Ioniqen haft 10 mil till så hade den varit fantastisk
Ok tack för svar. Lite det jag misstänkte. Behåller min -21 över årsskiftet trots att värdeminskningen är lite jobbig.Dreas89 skrev: ↑16 nov 2024 10:04Bra bil, dålig elbil. Räckvidden vintertid var ett problem. Har en Ioniq 5 nu vilket är en något sämre bil men mycket bättre elbil - Tar den alla dagar i veckan - Räckvidden på 10 mil mer när man kör är sååå viktig. Med IX3 var vi tvungna att stanna medans Ioniqen har det lilla extra att man kan välja och få en behagligare körning vid långa resor.
Hade Ioniqen haft 10 mil till så hade den varit fantastisk![]()
Mercedes EQE SUV
Model 3 LR -21
Det var nog riktigt bra betalt.Dreas89 skrev: ↑09 jan 2024 12:17Carla gav 477…ObscureEconomist skrev: ↑09 jan 2024 08:48Riddermark är löjligt snåla också. När jag värderade min av nyfikenhet låg riddermark över 100' under carla.
Misstänker att denna kommer gå för rejält mkt mindre:
https://auktion.biliaoutlet.se/Auction/ ... UD-Carplay
Fick 580 för den och sen gick den på Export.manneson skrev: ↑16 nov 2024 12:20Det var nog riktigt bra betalt.Dreas89 skrev: ↑09 jan 2024 12:17Carla gav 477…ObscureEconomist skrev: ↑09 jan 2024 08:48Riddermark är löjligt snåla också. När jag värderade min av nyfikenhet låg riddermark över 100' under carla.
Misstänker att denna kommer gå för rejält mkt mindre:
https://auktion.biliaoutlet.se/Auction/ ... UD-Carplay