Nya 21" Turbin med däck säljes
Moderator: Redaktion
Nya 21" Turbin med däck säljes
Hei,
Jeg kommer fra Danmark/Copenhagen. Jeg har et set originale 21" Turbin felge i til salg, blev taget av da bilen kort tid efter den blev leveret da vinteren kom.
Kan leveres med gamle eller nye sensorer til autopilot. Pris 30.000 DKK, Nypris hos Tesla er 55.000 DKK.
Jeg kan sende billeder på email adresse.
Jeg kommer fra Danmark/Copenhagen. Jeg har et set originale 21" Turbin felge i til salg, blev taget av da bilen kort tid efter den blev leveret da vinteren kom.
Kan leveres med gamle eller nye sensorer til autopilot. Pris 30.000 DKK, Nypris hos Tesla er 55.000 DKK.
Jeg kan sende billeder på email adresse.
Re: Nya 21" Turbin med däck säljes
Ljus men jeg har också mörkgrå fra min foregående Tesla, det er egentlig likgiltig for meg om det Ljus eller mörkgrå jeg seljer, så lenge jeg blot selv behållar et set! 

Är du intresserad av nya 20" fälgar med nya däck? Byteshandel?

Skickat från min LG-H815 via Tapatalk

Skickat från min LG-H815 via Tapatalk
Hei Eliard,
Det kan jeg dessverre inte, jeg holder meg kun till originale fälger fra Tesla på grund av garantien
Det kan jeg dessverre inte, jeg holder meg kun till originale fälger fra Tesla på grund av garantien

tsla85d skrev:Hei Eliard,
Garantin på vad? själva fälgarna? självklart ger inte Tesla garanti på nåt de inte har sålt. Den övriga bilen lider inte av garantifrånfall för att man har andra fälgar.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Vad jag har hört så frånsäger sig Tesla all garantin på stötdämpare och hjulupphängning om man kör med tredjepartsfälgar.HelectriC skrev:tsla85d skrev:Hei Eliard,
Garantin på vad? själva fälgarna? självklart ger inte Tesla garanti på nåt de inte har sålt. Den övriga bilen lider inte av garantifrånfall för att man har andra fälgar.
Men vem har problem med hjulupphängningen.

Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
True Nickie. Men det er grund nok for meg, ønsker gerne att bibeholde min 4 års garanti
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag har en läckande dämpare bak så kanske jag fått problem då???Nicke Nyfiken skrev:Vad jag har hört så frånsäger sig Tesla all garantin på stötdämpare och hjulupphängning om man kör med tredjepartsfälgar.HelectriC skrev:tsla85d skrev:Hei Eliard,
Nicke Nyfiken skrev:Vad jag har hört så frånsäger sig Tesla all garantin på stötdämpare och hjulupphängning om man kör med tredjepartsfälgar.HelectriC skrev:tsla85d skrev:Hei Eliard,
Ja, du, det stämmer nog inte alls. Jag har precis fått allt betalt på min hjulupphängningsskada trots tredjepartsfälgar, men det kanske hade en annan förklaring

Model 3-24/Polestar 3-24