Tesla appen
Moderator: Redaktion
Re: Tesla appen
.
Senast redigerad av Svenssons, redigerad totalt 1 gånger.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Jag har appen på min iPhone, iPad och hustruns iPhone - funkar klockrent. 

MC Red 85 såld
MC Red 85D såld
Midnight Cherry Red Model Y LR
Acapulco Blue Mustang 1967 GTA Fastback
MC Red 85D såld
Midnight Cherry Red Model Y LR
Acapulco Blue Mustang 1967 GTA Fastback
.
Senast redigerad av Svenssons, redigerad totalt 1 gånger.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Re: Sv: Tesla appen
Använder du kalendersync? Hur väljer man vems kalender som ska synas? Hade velat ha det kopplat till vilken användarprofil man valt...Bengt skrev:Jag har appen på min iPhone, iPad och hustruns iPhone - funkar klockrent.
Går kalendern via Appen eller Bluetooth? Kanske är så smart så det är den telefonen som är i bilen, vars kalender som kommer upp?Fredriksv skrev:Använder du kalendersync? Hur väljer man vems kalender som ska synas? Hade velat ha det kopplat till vilken användarprofil man valt...Bengt skrev:Jag har appen på min iPhone, iPad och hustruns iPhone - funkar klockrent.
Få rabatt på din Tesla: http://---
S85, Vit, Pano, Tech, Luftfjädring, Carbon, - beställd maj 2014 - leverans september 2014. 4,300mil
S85, Vit, Pano, Tech, Luftfjädring, Carbon, - beställd maj 2014 - leverans september 2014. 4,300mil
Kalendern kommer via appen.Marten skrev:Går kalendern via Appen eller Bluetooth? Kanske är så smart så det är den telefonen som är i bilen, vars kalender som kommer upp?Fredriksv skrev:Använder du kalendersync? Hur väljer man vems kalender som ska synas? Hade velat ha det kopplat till vilken användarprofil man valt...Bengt skrev:Jag har appen på min iPhone, iPad och hustruns iPhone - funkar klockrent.
Är det bara jag, eller är det fler som inte kommer in via appen? Surt när jag skulle slå på värmen när det var -12 C....
Det har varit lite spotty idag. Det kan finnas en massa anledningar till det eftersom det pågår en bunt jättelika DDoS-attacker nu och jag vet inte om Tesla kör colocation med sina servrar någonstans som kan påverkas (XBox Live, EA, PSN och en uppsjö andra stora onlinetjänster har legat nere eller haft extremt begränsad tillgänglighet under dagen så det är fullt möjligt att annat kan påverkas också.)Fredriksv skrev:Är det bara jag, eller är det fler som inte kommer in via appen? Surt när jag skulle slå på värmen när det var -12 C....
Jag hade liknande problem under en period tidigare idag, sen funkade det ett tag och sen gick det ner. Det är för övrigt inte heller omöjligt att Tesla skulle kunna vara ett mål för DDoS-attacker själva bara för att det är roligt. Eller så råkade något kluster gå ner och det är julafton (Christmas Day) i USA.
Jag tycker att jag lättare kommer in i appen (Android)om jag efter att ha försökt: loggar ut och sedan loggar in vet ej varför det är så. En annan kul upptäckt är att kartan i Windowsappen är minst 2år nyare än den till iOS och Android.
Är det fortfarande Googles karta, eller kör windowsappen Nokias kartor?Sofie skrev:Jag tycker att jag lättare kommer in i appen (Android)om jag efter att ha försökt: loggar ut och sedan loggar in vet ej varför det är så. En annan kul upptäckt är att kartan i Windowsappen är minst 2år nyare än den till iOS och Android.
Det är bing maps som i sin tur köpt kartorna från Nokia
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.